logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: By kolory się zgadzały: XV Akademia Zarządzania Barwą

   04.11.2021, przeczytano 1177 razy
ilustracja

Już 24 listopada br. wszystkich, którym na sercu leży prawidłowe odwzorowanie barw w druku, Polski Drukarz sp. z o.o., wydawca magazynu „Świat DRUKU” i organizator konferencji i szkoleń w ramach Akademii Wiedzy, zaprasza na XV konferencję i warsztaty z cyklu „Akademia Zarządzania Barwą”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-by-kolory-sie-zgadzaly%3A-xv-akademia-zarzadzania-barwa,393658,artykul.html

Na miłośników Color Managementu czeka wraz z ekspertami w Centrum Konferencyjno-Apartamentowym „Mrówka” przy ul. Przekornej 33 w Warszawie (w przypadku wprowadzenia ograniczeń w możliwości odbycia spotkania stacjonarnego Konferencja – podobnie jak w roku ubiegłym – odbędzie się online). Regulamin udziału w Konferencji znajdą Państwo na stronie https://azb.akademia-wiedzy.eu/regulamin/, program natomiast na https://azb.akademia-wiedzy.eu/program/.

I jak ów program pokazuje, podczas Konferencji otrzymają Państwo pokaźną dawkę wartościowej wiedzy, a przekażą ją Państwu znani eksperci. Małgorzata Lososová Ungrádová uporządkuje informacje o standardach i formatach danych w CM, takich jak G7, ISO, PSO, ICC, Fogra, CXS. O metodach standaryzacji produkcji poligraficznej na konkretnych przykładach opowie Mateusz Łasecki.

Być może nieco zaskoczy Państwa Marcin Dąbrowski, który tym razem przybliży tajniki kolorów fluorescencyjnych lakierów do paznokci. Jacek Hamerliński odkryje przed Państwem praktyczne zastosowanie efektu fotokatalitycznego – utlenianie fotokatalityczne jako metoda niszczenia szkodliwych związków organicznych i czynników chorobotwórczych, zwłaszcza w obliczu pandemii COVID-19, jest dla poligrafów zagadnieniem wielce interesującym.

Nie zabraknie wystąpień ekspertów z firm współorganizujących Konferencję: DigiprintEpson i Reprograf-Grafikus. I tak przyjazny system kontroli jakości druku przedstawi Leszek Bartkowiak; o tym, jak zautomatyzować proces standaryzacji i zarządzania kolorem w drukarni opakowaniowej, opowie Łukasz Szymański, a Rafał Hnidziuk zaprezentuje nowości ze świata proofingu.

Po części wykładowej specjaliści ci poprowadzą dla Państwa warsztaty, podczas których będzie można zweryfikować zdobytą wiedzę w praktyce. Możliwe, że dzięki nim zarządzanie barwą w Państwa przedsiębiorstwach stanie się łatwe i przyjemne.

Wszystkich zainteresowanych organizator zachęca zatem do jak najszybszej rejestracji na Konferencję – formularz znajduje się na stronie https://azb.akademia-wiedzy.eu/rejestracja/, a w razie wszelkich pytań zaprasza do kontaktu pod numerem tel. 42 687 12 92 i adresem e-mail: biuro@swiatdruku.eu.

Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Polski Drukarz

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764