logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bycie sobą w kampanii dentsu z okazji Pride Month

  PR 19.06.2024, przeczytano 252 razy
ilustracja

Z okazji Pride Month, dentsu Polska wraz z Klientami i Partnerami startuje z kampanią "dentsu & friends”. Zabierając wspólny głos pod hasłem „Bycie sobą nigdy nie będzie przereklamowane”. Inicjatywa ma na celu promowanie różnorodności i wsparcie społeczności LGBTQIA+ w wymiarze sojuszniczym. Partnerami kampanii są Mastercard, Gazeta Wyborcza, ChilliZet, AMS, Move TV, Vibez i Glamour.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bycie-soba-w-kampanii-dentsu-z-okazji-pride-month,404696,artykul.html

Format „dentsu & friends” miał już swoją premierę na wielu europejskich rynkach, w tym w UK, Chorwacji, Rumunii, Bułgarii oraz we Włoszech. Na polskim rynku kampania ma swoją odsłonę po raz pierwszy.

Dentsu od lat angażuje się globalnie w działania sojusznicze wspierające społeczność LGBTQIA+. W tym roku przyszedł czas na Polskę. Chcemy dać wyraźne świadectwo wsparcia dla różnych tożsamości i wolności bycia sobą. Jestem niezwykle dumna, że jest to głos wspólnych wartości naszych Klientów i Partnerów – mówi Mania Kostrzewska, DEI Director, dentsu Polska & CEE.

Kampania będzie miała swoją odsłonę w digitalu oraz OOH. Dodatkowo sieć pracownicza dentsu Proud Polska będzie realizuje działania dla osób pracujących w dentsu w ramach Pride Month. W warszawskim biurze dentsu pojawiła się między innym tęczowa odsłona rozpoznawalnego punktu lobby jakim jest jednopiętrowa zjeżdżalnia.

Jako "Gazeta Wyborcza" z dumą wspieramy tę kampanię. Od ponad 20 lat walczymy, żeby prawo do miłości, bez krępującej jej ideologii, było tak naturalne, jak prawo do oddychania. Wszystkim życzymy równych praw, bezpieczeństwa i dumy przez cały rok - komentuje Aleksandra Sobczak, wicenaczelna Gazety Wyborczej.

Kampania "dentsu & friends " to wyjątkowa inicjatywa, która pokazuje zaangażowanie dentsu Polska oraz wszystkich Partnerów w promowanie różnorodności i inkluzywności. Zapraszamy wszystkich do udziału i wspólnego celebrowania Pride Month!

Źródło: dentsu Polska & CEE

dentsu.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) przypomina, że zbliża się termin zakończenia naboru „Wzornictwo w MŚP” z programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 (FEPW). W ramach działania można otrzymać środki na opracowaną strategię wzorniczą, która będzie przedmiotem wdrożenia innowacji w przedsiębiorstwie. Budżet naboru to 100 mln...
czołowi międzynarodowi eksperci i działacze w obszarze zdrowia publicznego wzywają do rezygnacji ze sponsoringu dużych imprez sportowych przez duże marki słodzonych napojów. Nowa kampania pt. "Kick Big Soda Out of Sport” („Pozbądźmy się dużych marek napojów z imprez sportowych”) zwraca uwagę na szkodliwość obecnego modelu współpracy...
Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764