logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bydgoszcz: CH Rondo finalistą konkursu Solal Marketing Awards

  PR 13.04.2015, przeczytano 803 razy
ilustracja

Centrum Handlowe RONDO w Bydgoszczy zostało finalistą konkursu Solal Marketing Awards w kategorii „Otwarcie/Ekspansja/Przebudowa”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bydgoszcz%3A-ch-rondo-finalista-konkursu-solal-marketing-awards-,24512,artykul.html

Nominacja w kategorii „Grand opening/Expansion/Refurbishment” przypadła Centrum Handlowemu RONDO za kampanię promującą reotwarcie Centrum po przebudowie oraz rebrandingu. Zakres działań w ramach kampanii „I Ty nabierz koloru” obejmował kampanię wizerunkową, konkurs prosprzedażowy, konkurs dla fanów RONDA na Facebooku oraz niezwykły spektakl laserowo-pirotechniczny przeprowadzony przed CH RONDO, podczas którego oficjalnie został zaprezentowany nowy logotyp Centrum.

Cieszymy się, że jury konkursu doceniło naszą kampanię i znaleźliśmy się w gronie finalistów prestiżowego konkursu Solal Marketing Awards. To dla nas powód do dumy i potwierdzenie, że realizujemy działania warte uwagi” – mówi Katarzyna Najdzik, marketing manager Centrum Handlowego RONDO.

Za przygotowanie zgłoszenia konkursowego odpowiadali: zarządca CH RONDO – Apsys Polska S.A. oraz agencja public relations Orchidea PR, która realizuje działania komunikacyjno-wizerunkowe dla RONDA od 2013 roku.

Organizatorem konkursu Solal Marketing Awards jest Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych (International Council of Shopping Centers). Zwycięzcy konkursu zostaną ogłoszeni 2 czerwca w Kopenhadze podczas Europejskiej Konferencji Marketingowej ICSC.

Źródło: Centrum Handlowe RONDO

www.chrondo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764