logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bydgoszcz jest Polska - konkurs na okolicznościowe logo

   17.09.2019, przeczytano 693 razy
ilustracjastrzałka

Bydgoszcz jest Polska 1920 – to hasło przewodnie zbliżających się obchodów. Na konferencji prasowej w dniu 5 września ogłoszono konkursy na dofinansowanie projektów i wydarzeń, oficjalny logotyp oraz okolicznościowy mural. Wszystko po to, by w sposób szczególny upamiętnić jedno z najważniejszych wydarzeń w historii naszego miasta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bydgoszcz-jest-polska---konkurs-na-okolicznosciowe-logo,383987,artykul.html

- Wielkimi krokami zbliża się wyjątkowy czas dla Bydgoszczy. Chcemy szczególnie upamiętnić wydarzenia, które miały miejsce 20 stycznia 1920 roku, kiedy polskie wojska wkroczyły do miasta, a Bydgoszcz oficjalnie wróciła do Rzeczpospolitej. Budując lokalną tożsamość i dumę z naszego miasta zapraszamy do wspólnego świętowania oraz współorganizowania tych obchodów – mówi Michał Sztybel, zastępca prezydenta. - W dniach 18-20 stycznia 2020 roku przygotowaliśmy szereg wydarzeń upamiętniających 100. rocznicę powrotu Bydgoszczy do Polski. Świętowanie rozpoczniemy od Sylwestra Wolności, który będzie radosnym symbolem wejścia w Nowy Rok, tak jak to miało miejsce sto lat temu, gdy bydgoszczanie oczekiwali powrotu do Macierzy – dodaje.

Przygotowując się do obchodów władze Bydgoszczy ogłosiły konkursy, które mają towarzyszyć oficjalnym obchodom. Organizatorzy czekają na inicjatywy mieszkańców, organizacji pozarządowych, uczelni i szkół, które mają pomysł jak oryginalnie upamiętnić te historyczne wydarzenia. Na dofinansowanie mogą liczyć projekty i wydarzenia nawiązujące do obchodów. Twórca rocznicowego logotypu „Bydgoszcz jest Polska – 1920” otrzyma nagrodę w wysokości 5 tys. zł. Wkrótce ogłoszony zostanie także konkurs na okolicznościowy mural. 

Konkurs „Bydgoszcz jest Polska 1920”

Projekty mają uatrakcyjnić obchody jubileuszu 100-lecia odzyskania niepodległości przez Bydgoszcz. Organizując to historyczne wydarzenie władze miasta czekają na oryginalne i wyjątkowe koncepcje, które wpłyną na pozytywny wizerunek Bydgoszczy oraz będą kształtować lokalną tożsamość mieszkańców Bydgoszczy. Mogą to być: imprezy plenerowe, wydawnictwa, inscenizacje, wystawy,  przedsięwzięcia rozrywkowe, koncerty, spektakle teatralne i inne formy wyrazu. Pula środków w konkursie wynosi 200 tys. zł., a wydarzenia mogą odbywać się przez cały rok. Zwycięskie projekty mogą liczyć na dofinansowanie w kwotach 2,5, 5, 10, 20 i 30 tysięcy złotych.  Na wnioski czekamy do 25 października do godz. 10.
Szczegóły konkursu znajdują się TUTAJ. 

Konkurs na projekt oficjalnego rocznicowego logotypu  

Z okazji 100. rocznicy powrotu Bydgoszczy do Macierzy ogłoszono także konkurs na logotyp, który będzie oficjalną identyfikacją graficzną miasta związaną z obchodami w całym 2020 roku. Logotyp z oficjalnym hasłem „Bydgoszcz jest Polska – 1920” wyłoniony w konkursie będzie wykorzystywany do celów popularyzatorskich, promocyjnych i korespondencyjnych. Znajdzie się on m.in. na jednym z najwyższych budynków nieopodal Brdy, który obecnie przebudowywany jest na hotel. O wyborze logotypu zdecydują także mieszkańcy w głosowaniu internetowym. Na projekty organizatorzy czekają do 4 października do godz. 10. Nagrodę w wysokości 5 tysięcy złotych ufundowała Grupa Kapitałowa IMMOBILE S.A..
Szczegóły konkursu znajdują się TUTAJ.

Źródło: Urząd Miasta Bydgoszczy

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Znamy laureatów III edycji Design by Śliwka Nałęczowska
Marka Śliwka Nałęczowska zrealizowała III edycję konkursu Design by Śliwka Nałęczowska, skierowanego do młodych twórców. Akcja rokrocznie cieszy się coraz większą popularnością i uznaniem w środowisku artystów, zarówno profesjonalistów, jak i amatorów. W bieżącej odsłonie projektu pasjonaci grafiki i designu zgłosili rekordowe 2874 prac.
300 tys dolarów w konkursie Huawei dla twórców motywów
Ruszyła nowa edycja globalnego konkursu Huawei dla twórców motywów – Huawei Global Theme Design Competition.
Konkurs na kampanię dla ZOO Wrocław
Wrocławskie ZOO we współpracy z AMS przygotowało konkurs dla grafików. Może w nim wziąć udział każdy, kto zaprojektuje plakat zachęcający do odwiedzenia ogrodu zoologicznego. Kampania trafi m.in. na przystanki AMS w Polsce i poprzedzi ponowne otwarcie ogrodu dla odwiedzających. Autor zwycięskiego plakatu pomoże zwierzętom i zgarnie nagrodę o wartości ponad 3,5 tys....
The Kissinger Twins nagrodzeni Webby Award
Instagramowa seria @Sufferosa autorstwa The Kissinger Twins z prestiżową statuetką Webby Award 2020! Polski projekt został nagrodzony w kategorii Social Content Series & Campaigns | Arts & Entertainment. Pokonał kreacje takich gigantów  jak Marvel, Youtube czy Grammy’s.
Trailer Metro Exodus z Webby Award 2020
Stworzony w Platige Image trailer Metro Exodus Artyom's Nighmare otrzymał główną nagrodę w kategorii „Video Branded Entertainment - Games" na odbywającej się 19.05 24. Gali Webby Awards. Produkcja otrzymała również wyróżnienie w kategorii „Video Animation – Branded”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764