logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bydgoszcz jest Polska - konkurs na okolicznościowe logo

   17.09.2019, przeczytano 397 razy
ilustracjastrzałka

Bydgoszcz jest Polska 1920 – to hasło przewodnie zbliżających się obchodów. Na konferencji prasowej w dniu 5 września ogłoszono konkursy na dofinansowanie projektów i wydarzeń, oficjalny logotyp oraz okolicznościowy mural. Wszystko po to, by w sposób szczególny upamiętnić jedno z najważniejszych wydarzeń w historii naszego miasta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bydgoszcz-jest-polska---konkurs-na-okolicznosciowe-logo,383987,artykul.html

- Wielkimi krokami zbliża się wyjątkowy czas dla Bydgoszczy. Chcemy szczególnie upamiętnić wydarzenia, które miały miejsce 20 stycznia 1920 roku, kiedy polskie wojska wkroczyły do miasta, a Bydgoszcz oficjalnie wróciła do Rzeczpospolitej. Budując lokalną tożsamość i dumę z naszego miasta zapraszamy do wspólnego świętowania oraz współorganizowania tych obchodów – mówi Michał Sztybel, zastępca prezydenta. - W dniach 18-20 stycznia 2020 roku przygotowaliśmy szereg wydarzeń upamiętniających 100. rocznicę powrotu Bydgoszczy do Polski. Świętowanie rozpoczniemy od Sylwestra Wolności, który będzie radosnym symbolem wejścia w Nowy Rok, tak jak to miało miejsce sto lat temu, gdy bydgoszczanie oczekiwali powrotu do Macierzy – dodaje.

Przygotowując się do obchodów władze Bydgoszczy ogłosiły konkursy, które mają towarzyszyć oficjalnym obchodom. Organizatorzy czekają na inicjatywy mieszkańców, organizacji pozarządowych, uczelni i szkół, które mają pomysł jak oryginalnie upamiętnić te historyczne wydarzenia. Na dofinansowanie mogą liczyć projekty i wydarzenia nawiązujące do obchodów. Twórca rocznicowego logotypu „Bydgoszcz jest Polska – 1920” otrzyma nagrodę w wysokości 5 tys. zł. Wkrótce ogłoszony zostanie także konkurs na okolicznościowy mural. 

Konkurs „Bydgoszcz jest Polska 1920”

Projekty mają uatrakcyjnić obchody jubileuszu 100-lecia odzyskania niepodległości przez Bydgoszcz. Organizując to historyczne wydarzenie władze miasta czekają na oryginalne i wyjątkowe koncepcje, które wpłyną na pozytywny wizerunek Bydgoszczy oraz będą kształtować lokalną tożsamość mieszkańców Bydgoszczy. Mogą to być: imprezy plenerowe, wydawnictwa, inscenizacje, wystawy,  przedsięwzięcia rozrywkowe, koncerty, spektakle teatralne i inne formy wyrazu. Pula środków w konkursie wynosi 200 tys. zł., a wydarzenia mogą odbywać się przez cały rok. Zwycięskie projekty mogą liczyć na dofinansowanie w kwotach 2,5, 5, 10, 20 i 30 tysięcy złotych.  Na wnioski czekamy do 25 października do godz. 10.
Szczegóły konkursu znajdują się TUTAJ. 

Konkurs na projekt oficjalnego rocznicowego logotypu  

Z okazji 100. rocznicy powrotu Bydgoszczy do Macierzy ogłoszono także konkurs na logotyp, który będzie oficjalną identyfikacją graficzną miasta związaną z obchodami w całym 2020 roku. Logotyp z oficjalnym hasłem „Bydgoszcz jest Polska – 1920” wyłoniony w konkursie będzie wykorzystywany do celów popularyzatorskich, promocyjnych i korespondencyjnych. Znajdzie się on m.in. na jednym z najwyższych budynków nieopodal Brdy, który obecnie przebudowywany jest na hotel. O wyborze logotypu zdecydują także mieszkańcy w głosowaniu internetowym. Na projekty organizatorzy czekają do 4 października do godz. 10. Nagrodę w wysokości 5 tysięcy złotych ufundowała Grupa Kapitałowa IMMOBILE S.A..
Szczegóły konkursu znajdują się TUTAJ.

Źródło: Urząd Miasta Bydgoszczy

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

4 nagrody dla Bluerank w konkursie Performance Marketing Diamonds
Tytuł Agencji Roku, Grand Prix za kampanię SEO dla DOZ, główne nagrody za kampanie paid social media dla Promedica24 i SEO Emergency Quest dla DOZ. Tegoroczny konkurs Performance Marketing Diamonds, którego rozstrzygnięcie odbyło się 17 października w Warszawie należał do Bluerank.
Laureaci Grand Video Awards 2019
Podczas gali Grand Video Awards 2019 Grupa Filmowa Darwin otrzymała nagrodę dla Kanału Roku, odebrała też statuetkę w kategorii Rozrywka i komedia. Nagrodę Widzów otrzymał Krzysztof Gonciarz. Jury wyłoniło zwycięzców w 10 kategoriach, nagrody przyznali też partnerzy GVA 2019. Patronami medialnymi konkursu po raz kolejny była Wyborcza.pl oraz CoJestGrane24.
Znamy finalistów tegorocznej edycji festiwalu Golden Drum
26. Międzynarodowy Festiwal Golden Drum ogłosił finalistów tegorocznej edycji konkursu.  Do organizatorów spłynęło 1150 prac, z czego 883 uczestniczyło w głównym konkursie a 267 było zgłoszonych do konkursu Young Drummers. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas piątkowej ceremonii wręczenia nagród, która będzie miała miejsce w piątek...
Druga edycja Antalis Interior Design Award
Antalis, europejski dystrybutor papierów, rozwiązań opakowaniowych i komunikacji wizualnej, ogłasza drugą edycję Antalis Interior Design Award 2019, konkursu dedykowanego architektom i projektantom z całego świata. Ideą konkursu jest wyłonienie talentów, które w kreatywny sposób potrafią przekształcić przestrzeń w miejsce do życia.  
Gemini Park Tychy z nagrodą za kampanię otwarcia
Gemini Park Tychy  zostało docenione w prestiżowym konkursie PRCH Retail Awards 2019, który organizuje Polska Rada Centrów Handlowych. Wczoraj w nocy galeria zgarnęła dla siebie nagrodę w kategorii "Kampania otwarcia/przebudowy/modernizacji obiektu handlowego roku".
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764