logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Była szefowa PR-u Hołowni otwiera butik szkoleniowy

  PR 27.10.2020, przeczytano 1139 razy
ilustracja
Barbara Krysztofczyk

Na rynek szkoleniowy wchodzi butikowa agencja Krystal Point, która uczy komunikacji, wystąpień publicznych i medialnych. Jej założycielką jest Barbara Krysztofczyk, ekspertka ds. wizerunku, wcześniej związana m.in. z kampanią prezydencką Szymona Hołowni, w której pełniła funkcję szefowej PR oraz trenera medialnego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/byla-szefowa-pr-u-holowni-otwiera-butik-szkoleniowy,388969,artykul.html

Nowa agencja oferuje szkolenia w czterech tematach – wystąpienia publiczne, treningi medialne, zarządzanie medialną sytuacją kryzysową oraz storytelling. Założycielka podkreśla, że za każdym razem scenariusze szkoleniowe są projektowane indywidualnie pod kątem specyficznych potrzeb każdego z Klientów.

Krystal Point działa zaledwie od miesiąca, a agencja już zdobyła czterech klientów, z którymi obecnie współpracuje.

Głównym trenerem agencji jest Barbara Krysztofczyk. W zależności od profilu szkolenia mogą być dodatkowo poszerzane o moduły realizowane przez współpracujących z butikiem dziennikarzy telewizyjnych i radiowych, aktorów, logopedów oraz specjalistów ds. stylizacji.

- Chcemy, by Klienci czuli, że możemy zająć się rozwojem ich kompetencji komunikacyjnych oraz budowaniem wizerunku w sposób kompletny. Każdy człowiek ma jakieś talenty komunikacyjne, które są jak kryształy, warte wydobycia. My umiemy je wskazać i sprawić, by świeciły pełnią swoich możliwości. – podkreśla Krysztofczyk, CEO Krystal Pointu.

Barbara Krysztofczyk jest szkoleniowcem z 13-letnią praktyką i strategiem komunikacji z 15-letnim doświadczeniem w PR. Zanim pracowała na rzecz Hołowni, była wieloletnim Prezesem Zarządu agencji Synertime, specjalizującej się w działaniach PR oraz Social Mediach. Koordynowała projekty dla ponad 100 polskich i międzynarodowych podmiotów.

Nazwa „Krystal Point” ma podkreślać, że butik jest punktem, w którym pożądany wizerunek każdego z uczestników szkoleń będzie się szybko i łatwo krystalizował. Jednocześnie nawiązuje ona do nazwiska Krysztofczyk.

  • Autor logotypu Krystal Point: Piotr Gawiński
  • Projekt strony www: Taisa Mikołajczyk
  • Wykonanie: GRIDAL

Źródło: Krystal Point

www.krystalpoint.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764