logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Była szefowa PR-u Hołowni otwiera butik szkoleniowy

  PR 27.10.2020, przeczytano 195 razy
ilustracja
Barbara Krysztofczyk

Na rynek szkoleniowy wchodzi butikowa agencja Krystal Point, która uczy komunikacji, wystąpień publicznych i medialnych. Jej założycielką jest Barbara Krysztofczyk, ekspertka ds. wizerunku, wcześniej związana m.in. z kampanią prezydencką Szymona Hołowni, w której pełniła funkcję szefowej PR oraz trenera medialnego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/byla-szefowa-pr-u-holowni-otwiera-butik-szkoleniowy,388969,artykul.html

Nowa agencja oferuje szkolenia w czterech tematach – wystąpienia publiczne, treningi medialne, zarządzanie medialną sytuacją kryzysową oraz storytelling. Założycielka podkreśla, że za każdym razem scenariusze szkoleniowe są projektowane indywidualnie pod kątem specyficznych potrzeb każdego z Klientów.

Krystal Point działa zaledwie od miesiąca, a agencja już zdobyła czterech klientów, z którymi obecnie współpracuje.

Głównym trenerem agencji jest Barbara Krysztofczyk. W zależności od profilu szkolenia mogą być dodatkowo poszerzane o moduły realizowane przez współpracujących z butikiem dziennikarzy telewizyjnych i radiowych, aktorów, logopedów oraz specjalistów ds. stylizacji.

- Chcemy, by Klienci czuli, że możemy zająć się rozwojem ich kompetencji komunikacyjnych oraz budowaniem wizerunku w sposób kompletny. Każdy człowiek ma jakieś talenty komunikacyjne, które są jak kryształy, warte wydobycia. My umiemy je wskazać i sprawić, by świeciły pełnią swoich możliwości. – podkreśla Krysztofczyk, CEO Krystal Pointu.

Barbara Krysztofczyk jest szkoleniowcem z 13-letnią praktyką i strategiem komunikacji z 15-letnim doświadczeniem w PR. Zanim pracowała na rzecz Hołowni, była wieloletnim Prezesem Zarządu agencji Synertime, specjalizującej się w działaniach PR oraz Social Mediach. Koordynowała projekty dla ponad 100 polskich i międzynarodowych podmiotów.

Nazwa „Krystal Point” ma podkreślać, że butik jest punktem, w którym pożądany wizerunek każdego z uczestników szkoleń będzie się szybko i łatwo krystalizował. Jednocześnie nawiązuje ona do nazwiska Krysztofczyk.

  • Autor logotypu Krystal Point: Piotr Gawiński
  • Projekt strony www: Taisa Mikołajczyk
  • Wykonanie: GRIDAL

Źródło: Krystal Point

www.krystalpoint.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Awans Pawła Kowalewskiego w  Międzynarodowym Stowarzyszeniu Reklamy IAA Global
Paweł Kowalewski, malarz, członek legendarnej Gruppy, wykładowca na wydziale wzornictwa warszawskiej ASP, właściciel agencji Communication Unlimited, został wybrany na stanowisko Vice President Creativity Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA Global.
Bogdan Sosnowski dołącza do Magnatalenta
W ostatnim czasie do MagnaTalenta – agencji oferującej usługi m.in. z zakresu budowania marek osobistych i employer brandingu dołączył Bogdan Sosnowski. Będzie on odpowiadał za programy rozwojowe dla klientów agencji, ich kompetencje miękkie oraz zarządzanie zespołami zdalnymi. Rozszerza tym samym portfolio usług oferowanych przez MagnaTalenta.
Black Friday - konsumenci nie rezygnują z zakupów mimo pandemii
Coroczne święto handlu, przypadające 27 listopada, niezmiennie przyciąga rzesze klientów. Wszystko wskazuje na to, że nie inaczej będzie w tym roku – zakupy planuje 62% konsumentów.  Jak kształtują się preferencje klientów e-commerców związanych z branżą home? Prognozami dzieli się platforma Homebook.pl.
Rusza kampania społeczna „#Nieprzesadzam”
Babbel – platforma do nauki języków obcych wraz z fundacją Centrum Praw Kobiet przygotowała specjalną kampanię, mającą na celu zwiększenie świadomości wokół agresji językowej. Akcja związana jest z Międzynarodowym Dniem Eliminacji Przemocy wobec Kobiet, który obchodzony jest 25. listopada. Ma na celu uświadomienie, że przemoc wobec kobiet to nie tylko...
„Nie ma że głowa boli” - nowa kampania marki Apap
Marka leku przeciwbólowego Apap z portfolio USP Zdrowie startuje z nową odsłoną kampanii „Ani chwili nie trać na ból” przygotowanej przez agencję AżTuNagle
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764