Rozpoczęła działalność nowa agencja usług mobilnych. Yellow Hat, to podmiot stworzony przez byłych zarządzających spółką Telecom Media, również działającą w sektorze usług mobilnych - Sławomira Szymańskiego, byłego prezesa zarządu Telecom Media oraz Łukasza Mroczka, byłego członka zarządu tej spółki.
Yellow Hat jest agencją, której zadaniem jest wyposażać firmy i ich marki konsumenckie w mobilne media, dodając do marketing-miksu interaktywność, multimedia cyfrowe, personalizację, lokalizację i wszystkie aspekty charakterystyczne dla medium, jakim jest telefon komórkowy, smartfon czy tablet.
Yellow Hat opracował pakiet usług i rozwiązań technologicznych, który ma dostarczyć marketerom narzędzia do efektywnego wykorzystania telefonu komórkowego w ich działaniach reklamowych. Szczególną uwagę agencja chce poświęcać tworzeniu i oferowaniu cross-mediowych rozwiązań mobilnych, pozwalających na dodanie interakcji do klasycznych mediów, takich jak OOH. Dzięki tym rozwiązaniom będzie możliwe zaangażowanie konsumenta w intensywną i długotrwałą interakcję z marką i jej przekazem reklamowym.
Innym obszarem, w którym agencja oferuje swe usługi są narzędzia służące do budowania programów lojalnościowych z wykorzystaniem mobilnych technologii oraz zwiększania sprzedaży.
Celem twórców agencji jest w ciągu 2 lat uczynić firmę polskim liderem w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań z dziedziny mobilnej reklamy i marketingu w komunikacji z konsumentem.
Sławomir Szymański i Łukasz Mroczek od 2000 roku związani są z nowymi mediami, a od 2004 roku do sierpnia 2010 współtworzyli sukces Telecom Media, gdzie Sławek Szymański pełnił funkcję prezesa zarządu, a Łukasz Mroczek członka zarządu. Telecom Media stał się w tym czasie liderem wśród agencji oferujących reklamę mobilną. Realizowali kampanie w mobilnych mediach dla największych reklamodawców w Polsce. W 2010 roku obaj odbierali Golden Arrow za innowacyjną kampanię mobilną.
Źródło: Yellow Hat
www.yellowhat.pl