logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Były zarząd Telecom Media zakłada agencję mobilną Yellow Hat

   06.04.2011, przeczytano 2891 razy
ilustracjastrzałka

Rozpoczęła działalność nowa agencja usług mobilnych. Yellow Hat, to podmiot stworzony przez byłych zarządzających spółką Telecom Media, również działającą w sektorze usług mobilnych - Sławomira Szymańskiego, byłego prezesa zarządu Telecom Media oraz Łukasza Mroczka, byłego członka zarządu tej spółki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/byly-zarzad-telecom-media-zaklada-agencje-mobilna-yellow-hat,12315,artykul.html

Yellow Hat jest agencją, której zadaniem jest wyposażać firmy i ich marki konsumenckie w mobilne media, dodając do marketing-miksu interaktywność, multimedia cyfrowe, personalizację, lokalizację i wszystkie aspekty charakterystyczne dla medium, jakim jest telefon komórkowy, smartfon czy tablet.

Yellow Hat opracował pakiet usług i rozwiązań technologicznych, który ma dostarczyć marketerom narzędzia do efektywnego wykorzystania telefonu komórkowego w ich działaniach reklamowych. Szczególną uwagę agencja chce poświęcać tworzeniu i oferowaniu cross-mediowych rozwiązań mobilnych, pozwalających na dodanie interakcji do klasycznych mediów, takich jak OOH. Dzięki tym rozwiązaniom będzie możliwe zaangażowanie konsumenta w intensywną i długotrwałą interakcję z marką i jej przekazem reklamowym.

Innym obszarem, w którym agencja oferuje swe usługi są narzędzia służące do budowania programów lojalnościowych z wykorzystaniem mobilnych technologii oraz zwiększania sprzedaży.

Celem twórców agencji jest w ciągu 2 lat uczynić firmę polskim liderem w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań z dziedziny mobilnej reklamy i marketingu w komunikacji z konsumentem.

Sławomir Szymański i Łukasz Mroczek od 2000 roku związani są z nowymi mediami, a od 2004 roku do sierpnia 2010 współtworzyli sukces Telecom Media, gdzie Sławek Szymański pełnił funkcję prezesa zarządu, a Łukasz Mroczek członka zarządu. Telecom Media stał się w tym czasie liderem wśród agencji oferujących reklamę mobilną. Realizowali kampanie w mobilnych mediach dla największych reklamodawców w Polsce. W 2010 roku obaj odbierali Golden Arrow za innowacyjną kampanię mobilną.

Źródło: Yellow Hat
www.yellowhat.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764