logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Byss dla Kross: Maja Włoszczowska twarzą kampanii

  PR 31.03.2015, przeczytano 905 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Byss wymyśliła koncepcję i przygotowała wiosenną akcję promocyjną dla marki Kross - największego polskiego producenta rowerów. Osią działań jest konkurs „Dołącz do najlepszych”, a twarzą akcji została Maja Włoszczowska. Konkurs potrwa do 24 kwietnia, towarzyszy mu kampania reklamowa w Internecie, także przygotowana  i prowadzona przez Byss.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/byss-dla-kross%3A-maja-wloszczowska-twarza-kampanii,24389,artykul.html

„Dołącz do najlepszych” to nazwa wiosennej kampanii i towarzyszącego jej konkursu, wymyślonych i przygotowanych przez Byss dla marki Kross. Mechanika akcji w naturalny sposób zachęca do poznawania asortymentu rowerów Kross, mocno jednocześnie podkreślając sportowego ducha tego największego polskiego producenta rowerów. Do udziału w zabawie zachęca kampania odsłonowa online oraz komunikacja w social media. Areną zmagań jest serwis www.kross.pl
Zasady są proste: pierwszym zadaniem uczestników jest udzielenie prawidłowej odpowiedzi na trzy kolejne pytania zadawane przez Maję Włoszczowską - zawodniczkę KROSS RACING TEAM. Dotyczą one tegorocznej kolekcji rowerów Kross oraz samej firmy i jej sportowego charakteru. Drugie konkursowe wyzwanie to wymyślenie hasła dopingującego profesjonalny kolarski team marki Kross do osiągania jak najlepszych wyników.

Uczestnicy, którzy stworzą najciekawsze hasła otrzymają atrakcyjne nagrody: przedpłacone talony na zakup rowerów Kross oraz zestawy wartościowych akcesoriów marki.

Byss współpracuje z firmą Kross od czterech lat, pracując zarówno dla samej marki jak i przedsięwzięcia KROSS RACING TEAM. Na początku br. agencja przygotowała strategię komunikacji nowej odsłony KROSS RACING TEAM, której istotną częścią było dołączenie do zespołu właśnie Mai Włoszczowskiej, polskiej mistrzyni kolarstwa górskiego.

Na potrzeby obecnych działań mających na celu budowanie wizerunku marki Kross jako związanej ze sportem, w szczególności z kolarstwem górskim, podstrona KROSS RACING TEAM działająca wcześniej w ramach www.kross.pl została przez Byss rozwinięta do pełnoprawnej strony www, która działa pod adresem www.krossracingteam.pl

Źródło: Byss

Dodatkowe informacje:

Maja Włoszczowska jest polską kolarką górską, wicemistrzynią olimpijską z Pekinu, złotą medalistką Mistrzostw Świata w wyścigu elity MTB oraz w maratonie MTB, wielokrotną wicemistrzynią i mistrzynią Europy oraz wielokrotną mistrzynią Polski w cross-country.

Działająca na rynku od 16 lat agencja Byss przez wiele lat specjalizowała się w marketingu interaktywnym, by w ostatnich latach zaoferować klientom również działania z zakresu kreacji reklamy prasowej, outdoorowej, jak i druku. W portfolio klientów agencji znaleźli się m.in.: Carlsberg Polska, Original Source, Luksja, LVMH (m.in. Belvedere, Hennessy), Kross, Agora SA, PKO BP, Cyfrowy Polsat, Redcoon Polska.

Byss jest zdobywcą szeregu branżowych nagród i wyróżnień, zarówno na konkursach polskich (Webstar, KTR, Kreatura), jak i zagranicznych (Golden Drum)

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764