logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Byss rozpoczyna obsługę Le Grand

  PR 16.09.2015, przeczytano 728 razy
ilustracjastrzałka

Do grona klientów agencji interaktywnej Byss.pl dołącza marka Le Grand - debiutujący na polskim (i światowym) rynku producent stylowych rowerów miejskich. Na początek współpracy agencja przygotowała produktowo-wizerunkowy serwis nowej marki oraz zestaw materiałów BTL.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/byss-rozpoczyna-obsluge-le-grand,25978,artykul.html

Marka miała swoją oficjalną premierę międzynarodową na początku września, podczas renomowanych targów rowerowych Eurobike w Niemczech. 

Współpraca Le Grand i Byss.pl ma z założenia charakter długofalowy. Pierwszymi efektami współpracy są m.in.: uruchomiona właśnie wizerunkowa witryna www.legrandbikes.pl oraz projekty szeregu materiałów drukowanych (BTL) wspomagających launch marki, takich jak: pocztówki, zaproszenia na targi, plakaty, katalogi dealerskie (w wersji polskiej, angielskiej, hiszpańskiej i rosyjskiej) oraz wystrój stoiska Le Grand na wspomnianych targach Eurobike. 

Le Grand to stworzona przez firmę KROSS marka stylowych rowerów miejskich. Największy polski producent rowerów zdecydował się na ten krok zarówno ze względu na szybko rosnącą popularność tego typu jednośladów, jak i po to, by nie utracić sportowego wizerunku macierzystego brandu. Marka KROSS ma charakter sportowy i bardziej dynamiczny, Le Grand ma zaś specjalizować się w sprzedaży stylowych rowerów miejskich, łączących najnowsze trendy z designem w stylu retro.

Byss współpracuje z firmą Kross od czterech lat, pracując zarówno dla samej marki (www.kross.pl) jak i dla projektu KROSS RACING TEAM (www.krossracingteam.pl). 

Agencja Byss działa od 16 lat. Przez wiele lat specjalizowała się w marketingu interaktywnym, by w ostatnich latach zaoferować klientom również działania z zakresu kreacji reklamy prasowej, outdoorowej, jak i druku. W portfolio klientów agencji znaleźli się m.in.: Carlsberg Polska, Original Source, Luksja, LVMH (m.in. Belvedere, Hennessy), Kross, Agora SA, PKO BP, Cyfrowy Polsat, Redcoon Polska.

Byss jest zdobywcą szeregu branżowych nagród i wyróżnień, zarówno na konkursach polskich (Webstar, KTR, Kreatura), jak i zagranicznych (Golden Drum). 

Więcej na www.byss.pl oraz www.legrandbikes.pl

Źródło: Byss.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764