logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BZ WBK i Red8 z programem „Firmowe Ewolucje” w TVP1

  PR 22.09.2015, przeczytano 2442 razy
ilustracjastrzałka

Startuje program telewizyjny „Firmowe Ewolucje” przygotowany przez Grupę Red8 dla Banku Zachodniego WBK. W cotygodniowym 24-minutowym programie, prowadzonym przez Macieja Orłosia, eksperci różnych dziedzin oraz osoby, które odniosły sukces biznesowy w danej branży, pomagać będą małym i średnim firmom w rozwoju. Pomysł na program jest autorstwa Red8 Group, która opracowała ideę strategiczną. Bank Zachodni WBK we współpracy z agencją zaplanował wszystkie działania reklamowe oraz jest odpowiedzialny za całościowy nadzór nad produkcją programu i materiałów promocyjnych. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bz-wbk-i-red8-z-programem-firmowe-ewolucje-w-tvp1,26030,artykul.html

Program będzie można oglądać na antenie TVP 1 w środy o godz. 22:25, począwszy od 23 września. Cała seria liczy 10 odcinków - każdy o długości 24 minut - które będą emitowane do końca listopada. W każdym odcinku zostanie zaprezentowana jedna firma z konkretnej branży. Widzowie będą śledzili jej ewolucję na przestrzeni ostatnich kilku miesięcy – sytuację „zastaną”, oraz zmiany dokonywane po rekomendacjach ekspertów. Po emisji każdy odcinek będzie dostępny na vod.tvp.pl oraz na stronie bzwbk.pl/firmoweewolucje

Bohaterem pierwszego odcinka będzie Agroturystyczny Zajazd „Ranczo Malibu”, a mentorem Karolina Ferenstein-Kraśko, znawczyni rynku agroturystycznego i właścicielka Stadniny Ferensteinów w Gałkowie.

- W ramach tegorocznych działań promocyjnych Banku Zachodniego WBK dla klientów rynku Małych i Średnich Przedsiębiorstw, Bank chciał odejść od tradycyjnego modelu komunikacji jednostronnej prezentującej tylko ofertę. Tak wspólnie zrodziła się idea programu „Firmowe Ewolucje”, który nie składa obietnic, ale pokazuje realne prace z firmami nad ich rozwojem. Udało nam się stworzyć wyróżniający się na rynku, atrakcyjny program biznesowy oraz wiarygodną i nowoczesną platformę do komunikacji z klientami banku - mówi Aleksander Łukomski, Account Supervisor, odpowiedzialny za projekt po stronie Red8 Advertising.

Poszukiwania firm chętnych do udziału w programie trwały od marca do czerwca br. poprzez specjalnie utworzoną platformę w internecie, reklamę w internecie, mailingi, na You Tube, jak również przy użyciu materiałów POS w placówkach Banku Zachodniego WBK.

Obecnie została uruchomiona specjalna strona internetowa programu: bzwbk.pl/firmoweewolucje, na której znajdują się m.in. informacje dotyczące programu oraz profile ekspertów i mentorów biorących udział w programie. Po starcie emisji programu (wraz z pierwszym odcinkiem), zostaną na niej uruchomione również funkcje interaktywne, dzięki którym przedsiębiorcy będą mogli wymieniać opinie i zadawać pytania ekspertom. Stronę internetową programu, zarówno w jej wersji rekrutacyjnej (od marca do czerwca) jak i obecnej, przygotowała agencja Red8 Digital.

Na antenach TVP 1 i TVP Info wystartowała już promocja emisji „Firmowych Ewolucji”. Do końca listopada działania promocyjne programu będą się również toczyły w Onecie (portal jest partnerem TVP w tej akcji) oraz we „Wprost” (tygodnik jest patronem medialnym programu), przeprowadzona zostanie także kampania w internecie oraz w placówkach banku (materiały POS).

Interakcja z widzami obejmie profile twitterowe TVP 1 i Banku Zachodniego WBK, profile TVP 1, TVP Info i banku w Facebooku, natomiast z widzami i przedsiębiorcami – stronę internetową bzwbk.pl/firmoweewolucje . 

Produkcją programu i filmowych materiałów promocyjnych zajął się dom produkcyjny Propeller Film.

Źródło: Bank Zachodni WBK

bzwbk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764