Startuje program telewizyjny „Firmowe Ewolucje” przygotowany przez Grupę Red8 dla Banku Zachodniego WBK. W cotygodniowym 24-minutowym programie, prowadzonym przez Macieja Orłosia, eksperci różnych dziedzin oraz osoby, które odniosły sukces biznesowy w danej branży, pomagać będą małym i średnim firmom w rozwoju. Pomysł na program jest autorstwa Red8 Group, która opracowała ideę strategiczną. Bank Zachodni WBK we współpracy z agencją zaplanował wszystkie działania reklamowe oraz jest odpowiedzialny za całościowy nadzór nad produkcją programu i materiałów promocyjnych.
Program będzie można oglądać na antenie TVP 1 w środy o godz. 22:25, począwszy od 23 września. Cała seria liczy 10 odcinków - każdy o długości 24 minut - które będą emitowane do końca listopada. W każdym odcinku zostanie zaprezentowana jedna firma z konkretnej branży. Widzowie będą śledzili jej ewolucję na przestrzeni ostatnich kilku miesięcy – sytuację „zastaną”, oraz zmiany dokonywane po rekomendacjach ekspertów. Po emisji każdy odcinek będzie dostępny na vod.tvp.pl oraz na stronie bzwbk.pl/firmoweewolucje
Bohaterem pierwszego odcinka będzie Agroturystyczny Zajazd „Ranczo Malibu”, a mentorem Karolina Ferenstein-Kraśko, znawczyni rynku agroturystycznego i właścicielka Stadniny Ferensteinów w Gałkowie.
- W ramach tegorocznych działań promocyjnych Banku Zachodniego WBK dla klientów rynku Małych i Średnich Przedsiębiorstw, Bank chciał odejść od tradycyjnego modelu komunikacji jednostronnej prezentującej tylko ofertę. Tak wspólnie zrodziła się idea programu „Firmowe Ewolucje”, który nie składa obietnic, ale pokazuje realne prace z firmami nad ich rozwojem. Udało nam się stworzyć wyróżniający się na rynku, atrakcyjny program biznesowy oraz wiarygodną i nowoczesną platformę do komunikacji z klientami banku - mówi Aleksander Łukomski, Account Supervisor, odpowiedzialny za projekt po stronie Red8 Advertising.
Poszukiwania firm chętnych do udziału w programie trwały od marca do czerwca br. poprzez specjalnie utworzoną platformę w internecie, reklamę w internecie, mailingi, na You Tube, jak również przy użyciu materiałów POS w placówkach Banku Zachodniego WBK.
Obecnie została uruchomiona specjalna strona internetowa programu: bzwbk.pl/firmoweewolucje, na której znajdują się m.in. informacje dotyczące programu oraz profile ekspertów i mentorów biorących udział w programie. Po starcie emisji programu (wraz z pierwszym odcinkiem), zostaną na niej uruchomione również funkcje interaktywne, dzięki którym przedsiębiorcy będą mogli wymieniać opinie i zadawać pytania ekspertom. Stronę internetową programu, zarówno w jej wersji rekrutacyjnej (od marca do czerwca) jak i obecnej, przygotowała agencja Red8 Digital.
Na antenach TVP 1 i TVP Info wystartowała już promocja emisji „Firmowych Ewolucji”. Do końca listopada działania promocyjne programu będą się również toczyły w Onecie (portal jest partnerem TVP w tej akcji) oraz we „Wprost” (tygodnik jest patronem medialnym programu), przeprowadzona zostanie także kampania w internecie oraz w placówkach banku (materiały POS).
Interakcja z widzami obejmie profile twitterowe TVP 1 i Banku Zachodniego WBK, profile TVP 1, TVP Info i banku w Facebooku, natomiast z widzami i przedsiębiorcami – stronę internetową bzwbk.pl/firmoweewolucje .
Produkcją programu i filmowych materiałów promocyjnych zajął się dom produkcyjny Propeller Film.
Źródło: Bank Zachodni WBK