logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BZ WBK stawia na marketing afiliacyjny od Novem

  PR 19.08.2009, przeczytano 1563 razy
ilustracjastrzałka

Novem zapewni kompleksową obsługę w obszarze marketingu afiliacyjnego dla Banku Zachodniego WBK. Oferta Novem została wybrana w wyniku przetargu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bz-wbk-stawia-na-marketing-afiliacyjny-od-novem,9389,artykul.html

W ramach współpracy Novem uruchomiło już pierwszy program afiliacyjny dla banku. Jego celem jest pozyskanie nowych klientów kont osobistych prowadzonych w BZ WBK. Program – podobnie jak wszystkie kolejne planowane akcje – będzie rozliczany w modelu „płacę tylko za efekt”. W tym konkretnym przypadku efektem jest wypełniony przez potencjalnego klienta wniosek o rachunek (tzw. lead).

Na potrzeby uruchomionego programu, Novem przygotowało kreacje reklam i stronę docelową (tzw. landing page). Dzięki niej internauci, którzy zainteresują się ofertą, będą mogli w prosty sposób złożyć wniosek. Działania reklamowe będą prowadzone na stronach internetowych wydawców, którzy należą do sieci afiliacyjnej Novem. Reklamy pojawią się także w największych polskich portalach. Novem zapewni ciągły nadzór nad trwającym programem oraz bieżący monitoring efektów prowadzonych działań. Dzięki temu w trakcie trwania programu będą możliwe ewentualne modyfikacje jego poszczególnych elementów.

BZ WBK jest kolejną firmą, która w ostatnim czasie zdecydowała się na skorzystanie z usług Novem. Tylko w ostatnich miesiącach firma prowadziła lub nadal prowadzi programy afiliacyjne dla tak znanych firm i marek, jak m.in. Whiskas, Nokia, Aviva Commercial Union, Tesco, Onet.pl, Netia, Millennium Bank, Leroy Merlin, Peugeot, Reserved, Zielona Budka.

Przedstawiciele Novem wskazują na umacniający się wśród dużych reklamodawców trend poszukiwania najefektywniejszych metod komunikacji z rynkiem, który przekłada się na duże zainteresowanie marketingiem afiliacyjnym. Współpraca firmy z BZ WBK wpisuje się w ten trend.

Źródło: Novem

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764