logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cadxpert i GM System przeszkolą online z projektowania i drukowania 3D

  PR 17.04.2020, przeczytano 1140 razy
ilustracjastrzałka

CadXpert i GM System nawiązały merytoryczną współpracę, której owocem jest cykl webinarów na temat projektowania do druku 3D. Pierwsze bezpłatne szkolenie online odbędzie się 29 kwietnia i będzie wprowadzeniem w tematykę modelowania 3D w NX CAD i produkcji addytywnej w różnych technologiach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cadxpert-i-gm-system-przeszkola-online-z-projektowania-i-drukowania-3d,386635,artykul.html

- Druk 3D nie może obyć się bez poprawnie zaprojektowanego modelu CAD, dlatego postanowiliśmy połączyć siły i przygotować cykl webinarów oraz warsztatów poświęconych projektowaniu 3D i drukowaniu 3D – tłumaczy Michał Bryda-Przybyszewski, specjalista ds. marketingu w CadXpert.

GM System to czołowy polski dostawca oprogramowania dla przemysłu i kluczowy partner Siemens. Firma zajmuje się wdrażaniem i serwisowaniem wiodących na rynku rozwiązań CAD/CAM/CAE/PLM (NX, Solid Edge, Simcenter, Femap, STAR CCM+, Teamcenter).

Oprogramowanie NX CAD stworzone przez firmę Siemens PLM to jeden z najpopularniejszych systemów do przemysłowego modelowania 3D. Dzięki specjalistycznym modułom użytkownik może dopasować funkcjonalność do własnych potrzeb. Oprogramowanie posiada narzędzia do projektowania zaawansowanych kształtów i optymalizacji modelu do druku 3D. Dzięki takim funkcjom możemy efektywnie przeprowadzić konwergencję modelu „tradycyjnego” na kształt „bioniczny”, a następnie przekazać model do produkcji addytywnej na drukarce 3D. W ten sposób powstają ergonomiczne narzędzia i lżejsze części, które jednocześnie pozwalają oszczędzać na materiale potrzebnym do druku 3D.

- Zapraszamy na cykl szkoleń online, a w przyszłości również warsztatów stacjonarnych, na których zaprezentujemy proces projektowania i drukowania 3D. Cykl webinarów podzieliliśmy na trzy tematy, by w przystępny sposób przekazać kompleksową wiedzę. Opowiemy kolejno o narzędziach NX CAD przydatnych w modelowaniu pod druk 3D oraz o tym, jak dobrać właściwą technologię przyrostową, a następnie o dobrych praktykach projektowania do druku z termoplastów i żywic fotopolimerowych. Za każdym razem będziemy chcieli pokazać, jak usprawniać procesy wytwórcze z użyciem nowych technologii, co zrobić, by oszczędzać na produkcji i jak wytwarzać funkcjonalne części – podsumowuje Michał Bryda-Przybyszewski, specjalista ds. marketingu w CadXpert.

Pierwszy webinar: „Projektowanie w NX do druku 3D. Jak modelować i na czym drukować?” odbędzie się 29 kwietnia w środę o godz. 11:00. Udział jest bezpłatny po uprzedniej rejestracji TUTAJ.

Tematy kolejnych spotkań to:

  • „Projektowanie w NX do druku 3D z termoplastów (FDM)”
  • „Projektowanie w NX do druku 3D z żywic fotopolimerowych (LFS, PolyJet)”

Źródło: CadXpert

www.cadxpert.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764