logo
WIADOMOŚCI

Caffeprint.eu w nowej odsłonie

Mateusz Zawiślak  PR 04.07.2018, przeczytano 255 razy
ilustracjastrzałka

Drukarnia CaffePrint.eu w ostatnim czasie przeszła metamorfozę swojego serwisu online i zaprezentowała go użytkownikom w nowej wersji graficznej i funkcjami, które wielu już przypadły do gustu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/caffeprint.eu-w-nowej-odslonie,37127,artykul.html

Nowe zastąpiło… starsze

Poprzednia wersja strony to produkcja, która powodzeniem funkcjonowała na rynku już kilka lat. Nie została w żaden sposób potraktowana jako wzorzec do następnej. - Nie była zła, ale nie lubimy stać w miejscu. – tłumaczy Daniel Nowaczyk, właściciel CaffePrint.eu – Głównym zamierzeniem była poprawa już obecnych rozwiązań i dodanie takich, aby użytkownik nie czuł się przytłoczony szeregiem zmian i czuł się swobodnie. Przy okazji wiedząc, że każdy jego ruch jest zrobiony z sensem i nie powoduje straty czasu na dodatkowe poszukiwania „ukrytych lub nieczytelnych treści”.

Obecnie serwis CaffePrint.eu pozwala swoim użytkownikom składać zamówienia z pełną obsługą, od momentu pierwszej rejestracji, przez sfinalizowanie procesu zamówienia, po dostarczenie produktu do rąk zamawiającego. Takie cechy jak automatyczne sprawdzenie pliku do druku to już nie standard, a obowiązek każdej drukarni web2print. W związku z tak dużą zmianą, mogą się czasem zdarzyć niewielkie utrudnienia, ale są one natychmiast poprawiane.

Zdanie Klientów na wagę złota

Doświadczenie uczy i to bardzo, a tym bardziej doświadczenie przy współpracy z wymagającymi Klientami. W ciągu kilku lat funkcjonowania CaffePrint.eu obsłużyło wiele zamówień, z uwagą wsłuchując się w sygnały Klientów co do struktury serwisu, jego funkcjonalności, a nawet wyglądu. Z wielu propozycji skorzystaliśmy właśnie teraz. Co ciekawe, CaffePrint.eu nigdy nie prowadził działań zachęcających do zgłaszania takich uwag. Klienci robili i robią to z własnej inicjatywy, co świadczy o tym, że zależy im na pracy z drukarnią i traktują nas jako ważnych dla siebie partnerów w biznesie. To dzięki Klientom serwis działa wydajniej, a będzie jeszcze lepszy.

Nowa wersja CaffePrint.eu stawia przede wszystkim na optymalny czas realizacji zamówienia. System został usprawniony pod kątem zarówno szybkości, jak i stabilności działania. Większość usprawnień została już wprowadzona.

Transparentny proces zamawiania i realne koszty Klienta

- Skupienie się na optymalnej pracy serwisu to priorytet. Klienci zaufali CaffePrint.eu, ponieważ wiedzą, że cały nasz team stara się, aby działania były prowadzone skutecznie i w sposób przejrzysty– tłumaczy Daniel Nowaczyk. - Z funkcji, a raczej treści, które pozostały to niezmienna informacja o kosztach transportu. Klient musi mieć wiedzę co i ile kosztuje. Jeżeli na stronie CaffePrint.eu pojawi się zerowy koszt dostawy będzie to oznaczać, że faktycznie kurier nie zostanie obciążony jej kosztami.

Płatności w euro

To kolejna ważna funkcja, która stałą się już standardem. Dlaczego? Klienci nie muszą ograniczać się do jednej waluty, np. PLN. Jak podkreśla Daniel Nowaczyk: - Są firmy, którym wygodniej jest rozliczać się np. w euro. CaffePrint.eu jest na to gotowe. To także nasz ukłon w stronę Klientów zagranicznych i tych, którzy prowadzą usługi poza granicami kraju – tutaj Euro jest korzystniejsze niż PLN. Takich Klientów mamy coraz więcej.

Drukarnia CaffePrint.eu realizuje płatności przez systemy DotPay i PayPal, co skutecznie skraca czas księgowania i rozpoczęcia produkcji. Tutaj wybór waluty to subtelny, aczkolwiek oczekiwany akcent.

Nowy serwis i serwisowe Call To Action

Podczas wprowadzania nowego serwisu, CaffePrint.eu skorzystał z okazji, aby udostępnić Klientom kanał, w którym mogą zgłaszać swoje uwagi i zaobserwowane błędy. Prócz korespondencji elektronicznej została na portalu Facebook uruchomiona grupa, w której można umieszczać swoje komentarze, a Dział Obsługi Klienta oraz Dział IT weryfikuje uwagi i nadaje im odpowiednie priorytety.

- Bardzo dziękujemy wszystkim naszym Klientom za przesyłane uwagi, zgłoszenia i zaangażowanie. To przejście było dla nas dużym przeżyciem. Zależało nam na skutecznej transformacji i jak najmniejszej ilości poprawek, których jesteśmy świadomi - przyznaje Nowaczyk. - Mamy jednocześnie poczucie obowiązku, że wszystko co zostało zapowiedziane, będzie zrealizowane.

Źródło: CaffePrint.eu

www.caffeprint.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Epson na konferencji Summit EOIF Gigacon w Warszawie
Konferencja SUMMIT EOIF GIGACON to dwudniowe wydarzenie dotyczące elektronicznego obiegu informacji w firmie, które odbędzie się w Warszawie na Stadionie Narodowym w dniach 25 i 26 lipca 2018 roku.
MMDS Consumables, zgodnie z wdrażaną strategią rozwoju, nawiązała współpracę z ABC Allied, działającym na międzynarodowych rynkach producentem chemii poligraficznej. Firma powstała w 1952 roku w USA, a od 1999 roku każdy z produktów do mycia i konserwacji układu farbowego, wodnego, płyt, ogólnej konserwacji maszyn offsetowych oraz flexo jest...
MMDS: Serwis maszyn postpress gratis
Spółka MM Druk Serwis konsekwentnie wdraża strategię rozwoju na 2018 rok. Jednym z założeń ekspansji firmy jest wprowadzenie rozwiązania prekursorskiego na polskim rynku. Polega ono na zagwarantowaniu drukarni ośmiu godzin pracy serwisanta maszyn postpress. Stało się to możliwe dzięki połączeniu potencjału dwóch działów MMDS: Consumables - oferującego...
IV edycja Label Innovations pod patronatem Signs.pl
To już IV edycja Label Innovations „Co mówi twoje opakowanie? Kreowanie unikalnych opakowań i etykiet, czyli o trudnej przyjaźni drukarza z agencją reklamową.” Tym razem będą to warsztaty kreatywne, które poprowadzą wykładowcy uniwersyteccy oraz wybitni specjaliście w branży opakowaniowej. Najbliższa edycja warsztatów będzie...
Nowy moduł BPM w ofercie Avagraf
Rewolucyjnym określa Avargraf nowy moduł BPM (Bourg Preparation Module) firmy C.P. Bourg do automatycznej obróbki arkuszy po druku cyfrowym. Urządzenie to – jak podkreśla dostawca - optymalizuje tradycyjne procesy produkcji książek w oprawie miękkiej oraz zeszytów szytych drutem poprzez istotne ograniczenie czasu i kosztów produkcji.
 
wtorek 17.07.2018, 109 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone