logo
WIADOMOŚCI

Caffeprint.eu w nowej odsłonie

Mateusz Zawiślak  PR 04.07.2018, przeczytano 453 razy
ilustracjastrzałka

Drukarnia CaffePrint.eu w ostatnim czasie przeszła metamorfozę swojego serwisu online i zaprezentowała go użytkownikom w nowej wersji graficznej i funkcjami, które wielu już przypadły do gustu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/caffeprint.eu-w-nowej-odslonie,37127,artykul.html

Nowe zastąpiło… starsze

Poprzednia wersja strony to produkcja, która powodzeniem funkcjonowała na rynku już kilka lat. Nie została w żaden sposób potraktowana jako wzorzec do następnej. - Nie była zła, ale nie lubimy stać w miejscu. – tłumaczy Daniel Nowaczyk, właściciel CaffePrint.eu – Głównym zamierzeniem była poprawa już obecnych rozwiązań i dodanie takich, aby użytkownik nie czuł się przytłoczony szeregiem zmian i czuł się swobodnie. Przy okazji wiedząc, że każdy jego ruch jest zrobiony z sensem i nie powoduje straty czasu na dodatkowe poszukiwania „ukrytych lub nieczytelnych treści”.

Obecnie serwis CaffePrint.eu pozwala swoim użytkownikom składać zamówienia z pełną obsługą, od momentu pierwszej rejestracji, przez sfinalizowanie procesu zamówienia, po dostarczenie produktu do rąk zamawiającego. Takie cechy jak automatyczne sprawdzenie pliku do druku to już nie standard, a obowiązek każdej drukarni web2print. W związku z tak dużą zmianą, mogą się czasem zdarzyć niewielkie utrudnienia, ale są one natychmiast poprawiane.

Zdanie Klientów na wagę złota

Doświadczenie uczy i to bardzo, a tym bardziej doświadczenie przy współpracy z wymagającymi Klientami. W ciągu kilku lat funkcjonowania CaffePrint.eu obsłużyło wiele zamówień, z uwagą wsłuchując się w sygnały Klientów co do struktury serwisu, jego funkcjonalności, a nawet wyglądu. Z wielu propozycji skorzystaliśmy właśnie teraz. Co ciekawe, CaffePrint.eu nigdy nie prowadził działań zachęcających do zgłaszania takich uwag. Klienci robili i robią to z własnej inicjatywy, co świadczy o tym, że zależy im na pracy z drukarnią i traktują nas jako ważnych dla siebie partnerów w biznesie. To dzięki Klientom serwis działa wydajniej, a będzie jeszcze lepszy.

Nowa wersja CaffePrint.eu stawia przede wszystkim na optymalny czas realizacji zamówienia. System został usprawniony pod kątem zarówno szybkości, jak i stabilności działania. Większość usprawnień została już wprowadzona.

Transparentny proces zamawiania i realne koszty Klienta

- Skupienie się na optymalnej pracy serwisu to priorytet. Klienci zaufali CaffePrint.eu, ponieważ wiedzą, że cały nasz team stara się, aby działania były prowadzone skutecznie i w sposób przejrzysty– tłumaczy Daniel Nowaczyk. - Z funkcji, a raczej treści, które pozostały to niezmienna informacja o kosztach transportu. Klient musi mieć wiedzę co i ile kosztuje. Jeżeli na stronie CaffePrint.eu pojawi się zerowy koszt dostawy będzie to oznaczać, że faktycznie kurier nie zostanie obciążony jej kosztami.

Płatności w euro

To kolejna ważna funkcja, która stałą się już standardem. Dlaczego? Klienci nie muszą ograniczać się do jednej waluty, np. PLN. Jak podkreśla Daniel Nowaczyk: - Są firmy, którym wygodniej jest rozliczać się np. w euro. CaffePrint.eu jest na to gotowe. To także nasz ukłon w stronę Klientów zagranicznych i tych, którzy prowadzą usługi poza granicami kraju – tutaj Euro jest korzystniejsze niż PLN. Takich Klientów mamy coraz więcej.

Drukarnia CaffePrint.eu realizuje płatności przez systemy DotPay i PayPal, co skutecznie skraca czas księgowania i rozpoczęcia produkcji. Tutaj wybór waluty to subtelny, aczkolwiek oczekiwany akcent.

Nowy serwis i serwisowe Call To Action

Podczas wprowadzania nowego serwisu, CaffePrint.eu skorzystał z okazji, aby udostępnić Klientom kanał, w którym mogą zgłaszać swoje uwagi i zaobserwowane błędy. Prócz korespondencji elektronicznej została na portalu Facebook uruchomiona grupa, w której można umieszczać swoje komentarze, a Dział Obsługi Klienta oraz Dział IT weryfikuje uwagi i nadaje im odpowiednie priorytety.

- Bardzo dziękujemy wszystkim naszym Klientom za przesyłane uwagi, zgłoszenia i zaangażowanie. To przejście było dla nas dużym przeżyciem. Zależało nam na skutecznej transformacji i jak najmniejszej ilości poprawek, których jesteśmy świadomi - przyznaje Nowaczyk. - Mamy jednocześnie poczucie obowiązku, że wszystko co zostało zapowiedziane, będzie zrealizowane.

Źródło: CaffePrint.eu

www.caffeprint.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Do 2022 roku zapotrzebowanie na pełnokolorowy druk atramentowy wzrośnie pięciokrotnie. Dlatego dostawcy druku potrzebują urządzeń o większej wydajności i elastyczności. W związku ze zmieniającym się rynkiem Xerox zwiększył wydajność Brenva HD Production Press o 40%, poszerzył asortyment wyboru mediów do zadruku i dodał możliwość podawania papieru z roli dla...
Rozwiązania Agfa w drukarni Axel Springer Spandau
Drukarnia Axel Springer w berlińskim Spandau to jeden z pierwszych na świecie użytkowników najnowszych rozwiązań Agfa do produkcji gazetowej: bezchemicznych, niewymagających wstępnego wygrzewania płyt fotopolimerowych Avatar V-ZH oraz dedykowanych im urządzeń czyszcząco-gumujących Attiro ZH. Jak zapewnia jej kierownictwo, wdrożenie –...
Print Partner przejmuje Intromę i zapowiada wznowienie produkcji
Firma Print Partner z Radomia poinformowała, że stała się właścicielem marki Introma – nazwy tej firmy, znaku graficznego i jej logo. Przejęła też produkcję części zamiennych do maszyn tej spółki skarbu państwa, która od dłuższego czasu była w likwidacji. Print Partner zapowiada także wznowienie produkcji zszywarek – kluczowych...
Wielkoformatowa Rapida 145-6+L ALV2 w drukarni Opax
W drukarni Opax z małopolskich Przytkowic rozpoczęła niedawno pracę nowa, sześciokolorowa arkuszowa maszyna offsetowa Rapida 145-6+L ALV2 z wieżą lakierującą. Jak zapewniają przedstawiciele firmy, zwiększyła ona potencjał drukarni o 30%, pozwalając na pozyskanie nowych klientów i zleceń z Polski oraz innych krajów Europy. Zakup został...
Mark Andy podsumowuje The Power of Hybrid Forum
Prawie 300 klientów z całej Europy, cieszące się dużym zainteresowaniem prezentacje rozwiązań „hybrydowych”, pierwsze pokazy nowej maszyny Digital Series HD, liczne dyskusje i rozmowy biznesowe – to najkrótsze podsumowanie Forum Technologicznego, jakie firma Mark Andy zorganizowała w swoim warszawskim centrum demonstracyjnym w połowie września br. W...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone