logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Caffeprint.eu w nowej odsłonie

  PR 04.07.2018, przeczytano 638 razy
ilustracjastrzałka

Drukarnia CaffePrint.eu w ostatnim czasie przeszła metamorfozę swojego serwisu online i zaprezentowała go użytkownikom w nowej wersji graficznej i funkcjami, które wielu już przypadły do gustu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/caffeprint.eu-w-nowej-odslonie,37127,artykul.html

Nowe zastąpiło… starsze

Poprzednia wersja strony to produkcja, która powodzeniem funkcjonowała na rynku już kilka lat. Nie została w żaden sposób potraktowana jako wzorzec do następnej. - Nie była zła, ale nie lubimy stać w miejscu. – tłumaczy Daniel Nowaczyk, właściciel CaffePrint.eu – Głównym zamierzeniem była poprawa już obecnych rozwiązań i dodanie takich, aby użytkownik nie czuł się przytłoczony szeregiem zmian i czuł się swobodnie. Przy okazji wiedząc, że każdy jego ruch jest zrobiony z sensem i nie powoduje straty czasu na dodatkowe poszukiwania „ukrytych lub nieczytelnych treści”.

Obecnie serwis CaffePrint.eu pozwala swoim użytkownikom składać zamówienia z pełną obsługą, od momentu pierwszej rejestracji, przez sfinalizowanie procesu zamówienia, po dostarczenie produktu do rąk zamawiającego. Takie cechy jak automatyczne sprawdzenie pliku do druku to już nie standard, a obowiązek każdej drukarni web2print. W związku z tak dużą zmianą, mogą się czasem zdarzyć niewielkie utrudnienia, ale są one natychmiast poprawiane.

Zdanie Klientów na wagę złota

Doświadczenie uczy i to bardzo, a tym bardziej doświadczenie przy współpracy z wymagającymi Klientami. W ciągu kilku lat funkcjonowania CaffePrint.eu obsłużyło wiele zamówień, z uwagą wsłuchując się w sygnały Klientów co do struktury serwisu, jego funkcjonalności, a nawet wyglądu. Z wielu propozycji skorzystaliśmy właśnie teraz. Co ciekawe, CaffePrint.eu nigdy nie prowadził działań zachęcających do zgłaszania takich uwag. Klienci robili i robią to z własnej inicjatywy, co świadczy o tym, że zależy im na pracy z drukarnią i traktują nas jako ważnych dla siebie partnerów w biznesie. To dzięki Klientom serwis działa wydajniej, a będzie jeszcze lepszy.

Nowa wersja CaffePrint.eu stawia przede wszystkim na optymalny czas realizacji zamówienia. System został usprawniony pod kątem zarówno szybkości, jak i stabilności działania. Większość usprawnień została już wprowadzona.

Transparentny proces zamawiania i realne koszty Klienta

- Skupienie się na optymalnej pracy serwisu to priorytet. Klienci zaufali CaffePrint.eu, ponieważ wiedzą, że cały nasz team stara się, aby działania były prowadzone skutecznie i w sposób przejrzysty– tłumaczy Daniel Nowaczyk. - Z funkcji, a raczej treści, które pozostały to niezmienna informacja o kosztach transportu. Klient musi mieć wiedzę co i ile kosztuje. Jeżeli na stronie CaffePrint.eu pojawi się zerowy koszt dostawy będzie to oznaczać, że faktycznie kurier nie zostanie obciążony jej kosztami.

Płatności w euro

To kolejna ważna funkcja, która stałą się już standardem. Dlaczego? Klienci nie muszą ograniczać się do jednej waluty, np. PLN. Jak podkreśla Daniel Nowaczyk: - Są firmy, którym wygodniej jest rozliczać się np. w euro. CaffePrint.eu jest na to gotowe. To także nasz ukłon w stronę Klientów zagranicznych i tych, którzy prowadzą usługi poza granicami kraju – tutaj Euro jest korzystniejsze niż PLN. Takich Klientów mamy coraz więcej.

Drukarnia CaffePrint.eu realizuje płatności przez systemy DotPay i PayPal, co skutecznie skraca czas księgowania i rozpoczęcia produkcji. Tutaj wybór waluty to subtelny, aczkolwiek oczekiwany akcent.

Nowy serwis i serwisowe Call To Action

Podczas wprowadzania nowego serwisu, CaffePrint.eu skorzystał z okazji, aby udostępnić Klientom kanał, w którym mogą zgłaszać swoje uwagi i zaobserwowane błędy. Prócz korespondencji elektronicznej została na portalu Facebook uruchomiona grupa, w której można umieszczać swoje komentarze, a Dział Obsługi Klienta oraz Dział IT weryfikuje uwagi i nadaje im odpowiednie priorytety.

- Bardzo dziękujemy wszystkim naszym Klientom za przesyłane uwagi, zgłoszenia i zaangażowanie. To przejście było dla nas dużym przeżyciem. Zależało nam na skutecznej transformacji i jak najmniejszej ilości poprawek, których jesteśmy świadomi - przyznaje Nowaczyk. - Mamy jednocześnie poczucie obowiązku, że wszystko co zostało zapowiedziane, będzie zrealizowane.

Źródło: CaffePrint.eu

www.caffeprint.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Udany debiut firmy Introzap na targach Remadays Warsaw
Targi RemaDays Warsaw 2019 były kolejnym w ostatnich miesiącach wydarzeniem branżowym, na którym firma Introzap promowała swoje portfolio w zakresie produkcji opakowań. Podczas premierowej obecności na podwarszawskiej wystawie prezentowała przykłady opakowań luksusowych z tektury litej, wykonanych w zaawansowanych liniach produkcyjnych marki Kolbus (której Introzap jest...
Firma Amagraf na targach Remadays 2019
Premierowy pokaz nowoczesnego i wszechstronnego plotera ekosolwentowego z oferty firmy Amagraf - OKI M- 64s (z dodatkowym szarym kolorem) przyciągnął na jej stoisko liczne grono osób odwiedzających tegoroczne Targi Reklamy i Poligrafii RemaDays i okazał się wielkim sukcesem. Wystawa odbywała się w dniach 13-15 lutego br. w centrum targowym Warsaw Expo w Nadarzynie k....
Ekologiczna alternatywa na Targach Packaging Innovations
Plastikowa słomka, choć jest z pozoru niegroźnym i jakże popularnym przedmiotem, stwarza ogromne zagrożenie dla wód, zwierząt i ludzi. To jeden z przedmiotów najczęściej wyławianych z oceanów. Nie inaczej jest w przypadku wielu plastikowych opakowań. Głośna akcja „tu pijesz bez słomki” oraz nowe normy UE dotyczące produkcji plastiku wywołały burzliwą debatę zarówno w...
Mark Andy podsumowuje targi Remadays Warsaw 2019
Innowacyjne rozwiązania do produkcji etykiet zaprezentowała na swoim stoisku firma Mark Andy podczas targów RemaDays Warsaw 2019, które odbywały się w dniach 13-15 lutego w centrum targowym Warsaw Expo w Nadarzynie k. Warszawy. Wśród odwiedzających ją gości byli przede wszystkim przedstawiciele branż poligraficznej i reklamowej. Co ciekawe, ta druga grupa wykazywała nie mniejsze...
Xerox Connectkey - większa wydajność i kreatywność w miejscu pracy
Pracownicy mogą poświęcić więcej czasu na tworzenie kolorowych materiałów marketingowych z dwoma nowymi urządzeniami Xerox, które personalizują wydruki i wspierają mobilność dzięki bezpiecznemu, bezprzewodowemu drukowaniu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764