logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Caffeprint.eu w nowej odsłonie

  PR 04.07.2018, przeczytano 1414 razy
ilustracjastrzałka

Drukarnia CaffePrint.eu w ostatnim czasie przeszła metamorfozę swojego serwisu online i zaprezentowała go użytkownikom w nowej wersji graficznej i funkcjami, które wielu już przypadły do gustu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/caffeprint.eu-w-nowej-odslonie,37127,artykul.html

Nowe zastąpiło… starsze

Poprzednia wersja strony to produkcja, która powodzeniem funkcjonowała na rynku już kilka lat. Nie została w żaden sposób potraktowana jako wzorzec do następnej. - Nie była zła, ale nie lubimy stać w miejscu. – tłumaczy Daniel Nowaczyk, właściciel CaffePrint.eu – Głównym zamierzeniem była poprawa już obecnych rozwiązań i dodanie takich, aby użytkownik nie czuł się przytłoczony szeregiem zmian i czuł się swobodnie. Przy okazji wiedząc, że każdy jego ruch jest zrobiony z sensem i nie powoduje straty czasu na dodatkowe poszukiwania „ukrytych lub nieczytelnych treści”.

Obecnie serwis CaffePrint.eu pozwala swoim użytkownikom składać zamówienia z pełną obsługą, od momentu pierwszej rejestracji, przez sfinalizowanie procesu zamówienia, po dostarczenie produktu do rąk zamawiającego. Takie cechy jak automatyczne sprawdzenie pliku do druku to już nie standard, a obowiązek każdej drukarni web2print. W związku z tak dużą zmianą, mogą się czasem zdarzyć niewielkie utrudnienia, ale są one natychmiast poprawiane.

Zdanie Klientów na wagę złota

Doświadczenie uczy i to bardzo, a tym bardziej doświadczenie przy współpracy z wymagającymi Klientami. W ciągu kilku lat funkcjonowania CaffePrint.eu obsłużyło wiele zamówień, z uwagą wsłuchując się w sygnały Klientów co do struktury serwisu, jego funkcjonalności, a nawet wyglądu. Z wielu propozycji skorzystaliśmy właśnie teraz. Co ciekawe, CaffePrint.eu nigdy nie prowadził działań zachęcających do zgłaszania takich uwag. Klienci robili i robią to z własnej inicjatywy, co świadczy o tym, że zależy im na pracy z drukarnią i traktują nas jako ważnych dla siebie partnerów w biznesie. To dzięki Klientom serwis działa wydajniej, a będzie jeszcze lepszy.

Nowa wersja CaffePrint.eu stawia przede wszystkim na optymalny czas realizacji zamówienia. System został usprawniony pod kątem zarówno szybkości, jak i stabilności działania. Większość usprawnień została już wprowadzona.

Transparentny proces zamawiania i realne koszty Klienta

- Skupienie się na optymalnej pracy serwisu to priorytet. Klienci zaufali CaffePrint.eu, ponieważ wiedzą, że cały nasz team stara się, aby działania były prowadzone skutecznie i w sposób przejrzysty– tłumaczy Daniel Nowaczyk. - Z funkcji, a raczej treści, które pozostały to niezmienna informacja o kosztach transportu. Klient musi mieć wiedzę co i ile kosztuje. Jeżeli na stronie CaffePrint.eu pojawi się zerowy koszt dostawy będzie to oznaczać, że faktycznie kurier nie zostanie obciążony jej kosztami.

Płatności w euro

To kolejna ważna funkcja, która stałą się już standardem. Dlaczego? Klienci nie muszą ograniczać się do jednej waluty, np. PLN. Jak podkreśla Daniel Nowaczyk: - Są firmy, którym wygodniej jest rozliczać się np. w euro. CaffePrint.eu jest na to gotowe. To także nasz ukłon w stronę Klientów zagranicznych i tych, którzy prowadzą usługi poza granicami kraju – tutaj Euro jest korzystniejsze niż PLN. Takich Klientów mamy coraz więcej.

Drukarnia CaffePrint.eu realizuje płatności przez systemy DotPay i PayPal, co skutecznie skraca czas księgowania i rozpoczęcia produkcji. Tutaj wybór waluty to subtelny, aczkolwiek oczekiwany akcent.

Nowy serwis i serwisowe Call To Action

Podczas wprowadzania nowego serwisu, CaffePrint.eu skorzystał z okazji, aby udostępnić Klientom kanał, w którym mogą zgłaszać swoje uwagi i zaobserwowane błędy. Prócz korespondencji elektronicznej została na portalu Facebook uruchomiona grupa, w której można umieszczać swoje komentarze, a Dział Obsługi Klienta oraz Dział IT weryfikuje uwagi i nadaje im odpowiednie priorytety.

- Bardzo dziękujemy wszystkim naszym Klientom za przesyłane uwagi, zgłoszenia i zaangażowanie. To przejście było dla nas dużym przeżyciem. Zależało nam na skutecznej transformacji i jak najmniejszej ilości poprawek, których jesteśmy świadomi - przyznaje Nowaczyk. - Mamy jednocześnie poczucie obowiązku, że wszystko co zostało zapowiedziane, będzie zrealizowane.

Źródło: CaffePrint.eu

www.caffeprint.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
Stora Enso poinformowała, że stworzona przez tę firmę pianka opakowaniowa Papira jest z powodzeniem stosowana nie tylko w różnych branżach przemysłu, jako materiał zabezpieczający transportowane produkty, ale też służy do ochrony dzieł sztuki. Baiba – artystka używająca w swojej twórczości szkła – wykorzystuje materiał Papira do bezpiecznego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764