logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cal One 1000 – klej kalendarze z główką – premiera na Remadays

  PR 29.01.2019, przeczytano 1617 razy

Ręcz­ny, uci­ążli­wy pro­ces kle­je­nia ka­len­da­rzy trój­dziel­nych zo­stał zauto­ma­ty­zo­wa­ny przez uni­ka­to­we, au­tor­skie roz­wi­ąza­nie wpro­wa­dzo­ne na ry­nek przez Akon­da. W ro­ku 2018 do­star­czy­li­śmy urządze­nia, które w su­mie zre­ali­zo­wa­ły na­kład nie­spe­łna 1,5 mln ka­len­da­rzy tyl­ko w mi­nio­nym se­zo­nie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cal-one-1000-%E2%80%93-klej-kalendarze-z-glowka-%E2%80%93-premiera-na-remadays-,380995,artykul.html

Mo­del urządze­nia Cal One jest wy­po­sa­żo­ny w 3 sta­cje po­da­jące ka­len­da­ria a do kle­je­nia wy­ko­rzy­sty­wa­ny jest klej apli­ko­wa­ny na zim­no. Jest to roz­wi­ąza­nie do­sko­na­le spi­su­jące się w pro­duk­cji ka­len­da­rzy na nie­la­kie­ro­wa­nych i nie­la­mi­no­wa­nych plec­ka­ch/bla­tach.

Na se­zon 2019 przy­go­to­wa­li­śmy do­dat­ko­wo no­wy mo­del do pra­cy na bar­dziej wy­ma­ga­jących podło­żach oraz z do­kle­ja­niem głów­ki – Cal One 1000. W Cal One 1000 za­sto­so­wa­li­śmy ze­wnętrz­ny kle­jow­nik na klej ho­t-melt, dzi­ęki cze­mu roz­wi­ąza­nie mo­że pra­co­wać z podło­ża­mi la­mi­no­wa­ny­mi i la­kie­ro­wa­ny­mi. Cal One 1000 zo­stał po­wi­ęk­szo­ny, dzi­ęki cze­mu mo­gą być re­ali­zo­wa­ne ka­len­da­rze o łącz­nej dłu­go­ści do 1000mm. Do do­tych­cza­so­wych trzech sta­cji do­ło­żo­na zo­stała czwar­ta, która po­zwa­la na po­da­wa­nie ka­sze­ro­wa­nych główek w try­bie półau­to­ma­tycz­nym.

Cal One (oby­dwa mo­de­le) w wer­sji pod­sta­wo­wej po­sia­da stac­ker na którym ukła­da­ne są skle­jo­ne ka­len­da­rze. Do roz­wi­ąza­nia z do­kle­ja­niem głów­ki przy­go­to­wa­li­śmy opcjo­nal­ny od­bior­nik ta­śmo­wy, który za­pew­nia mo­żli­wo­ść pra­cy bez prze­rwy (w za­kre­sie jed­ne­go za­ła­do­wa­nia bla­tów/plec­ków na po­daj­ni­ku wy­so­kie­go sto­su – 70cm ma­te­ria­łu, ka­len­da­ria mo­gą być do­kła­da­ne w trak­cie pra­cy).

Za­pra­sza­my na tar­gi Re­ma­Days do War­sza­wy (Cen­trum Tar­go­we Ptak) w dniach 13–15 lu­te­go, gdzie będzie­my po raz pierw­szy pre­zen­to­wać mo­del Cal One 1000.

Źródło: Akonda


brak ikonki
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: Akonda

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druk24h z maszyną cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120
„Wreszcie możemy w pełni oddać kolorystykę naszej barwy firmowej w palecie Pantone 021” – tymi słowami Paweł Grot – prezes zarządu Druk24h podsumowuje niedawną inwestycję w nową, wysokowydajną maszynę cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120. Urządzenie, oferujące druk w trybie CMYK z dwoma kolorami dodatkowymi, w tym różowym, białym i lakierem bezbarwnym, od...
Canon zapowiada udział w targach drupa 2024
Pod hasłem „The Power to Move” firma Canon zaprezentuje na targach drupa 2024 szereg innowacji technologicznych, usług wsparcia, a także różnorodnych koncepcji współpracy z klientami. Pokazom na stoisku Canon będą towarzyszyć zespoły ekspertów, a wszelkie aktywności podejmowane przez firmę w trakcie targów drupa 2024 pomogą zrozumieć jak rozwiązania z obszaru druku...
Koenig & Bauer i CI Flexo na Konferencji Fleksografów
„Gamechanger” – takim mianem określił Paweł Krasowski – Technology Product Manager w firmie Koenig & Bauer (CEE) najnowszą maszynę fleksograficzną z oferty tego producenta – XD Pro, podczas swojego wystąpienia w ramach Konferencji Fleksografów. Prezentacja uwzględniała najnowsze rozwiązania technologiczne Koenig & Bauer, bazujące na technice fleksograficznej, skierowane...
Konica Minolta Business Solutions i Autenti ogłaszają strategiczne partnerstwo, mające na celu przyspieszenie procesu transformacji cyfrowej polskich przedsiębiorstw. To istotny krok w kierunku przyszłości przetwarzania dokumentów.
Stora Enso obniża emisję CO2 związaną z transportem
Stora Enso poinformowała, że jeden z jej klientów – firma Lesjofors - podjęła stosowne działania związane z obniżeniem emisji dwutlenku węgla, wchodzących w tzw. zakres 3 (Scope 3). Obecnie - zamawiane przez nią, gotowe produkty dostarczane przez Stora Enso - są transportowane w samochodach elektrycznych, co – jak podaje firma – ma zredukować emisję CO2...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764