logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cała Polska po sąsiedzku w nowej kampanii OLX

  PR 21.04.2021, przeczytano 1072 razy
ilustracja

Przesyłki OLX - cała Polska po sąsiedzku. Tak brzmi hasło nowej kampanii serwisu OLX.  Spoty są pierwszą odsłoną rocznej platformy komunikacji usługi przesyłek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cala-polska-po-sasiedzku-w-nowej-kampanii-olx,391159,artykul.html

Social distancing, którego nauczyliśmy się przestrzegać w ostatnim roku jest ważny i zostanie z nami na dłużej, ale serwis OLX znalazł dobry sposób, by choć odrobinę zbliżyć do siebie ludzi.

W rolę przewodnika po sąsiedzkich relacjach wciela się Janusz Chabior, którego użytkownicy OLXa mieli okazję oglądać już w poprzednich projektach marki. Poznajemy bohaterów kampanii z odległych od siebie miejsc, a lokalność podkreślono w spotach scenografią.

Tak oto w najnowszej kampanii marki długowłosy, umuzykalniony mieszkaniec Jarocina kupuje przedmiot od otoczonej regionalnymi wzorami sąsiadki… z Łowicza, a warszawiak od marynarza z Gdyni.

- Lokalność i sąsiedzkość, z którą do tej pory kojarzony był serwis OLX, zostaje. Hasłem "Cała Polska po sąsiedzku" chcemy natomiast podkreślić, że sąsiadów, od których możemy kupić, lub którym możemy sprzedać przedmioty, mamy w całym kraju - mówi Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX. - Nie rezygnujemy też z tradycyjnego dla marki puszczania oka do widza, w czym pomaga nam Janusz Chabior.

- Uruchomienie przesyłek OLX to zmiana dla skali biznesu, punkt przełomowy dla marki. Dlatego cofnęliśmy się do pierwszej kampanii OLX, czyli historii o sąsiedzkiej wymianie. Od razu było dla nas jasne, że trzeba to pokazać w szerokiej, ogólnopolskiej skali. Zależało nam, by platformę komunikacji budować właśnie w oparciu o dziedzictwo marki, a jednocześnie podnieść Polaków na duchu i pokazać, że mimo podziałów jest wiele międzyludzkich spraw, które nas łączą - podkreśla Magdalena Kozanowska, dyrektor zarządzająca agencji 180heartbeats + JUNG V MATT, która odpowiadała za koncept kreatywny kampanii.

Za produkcję odpowiada Lucky Luciano Pictures. Media zaplanował dom mediowy Media Concept. Spoty emitowane będą w telewizji i kanałach social mediowych marki.

Z badania "Relacja sąsiedzkie" CBOS - 2017 wynika, że kontakty z sąsiadami utrzymuje ⅓ Polaków. Do utrzymywania kontaktów towarzyskich, jak i świadczeniowych przynajmniej z niektórymi sąsiadami przyznaje się 33 procent badanych. Polacy w zdecydowanej większości (89%) nie unikają sąsiadów i kontaktów z nimi, ale jednocześnie większość badanych (65%) przyznaje, że utrzymuje dystans w relacjach sąsiedzkich. Ankietowani starają się zachowywać poprawne, ale jednocześnie niezbyt bliskie stosunki z sąsiadami. Tylko co dziesiąty spośród nich (10%) twierdzi, że unika jakichkolwiek kontaktów z sąsiadami.

Źródło: OLX

www.olx.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764