logo
WIADOMOŚCI

Cała prawda o zarządzaniu barwą - warsztaty Epson i Api.pl

redakcja  PR 07.05.2013, przeczytano 1977 razy
ilustracjastrzałka
Maciej Jakuszak podczas warsztatów

W dniach 16 i 17 maja w Warszawie odbędzie się warsztat pokazowy drukarek Epson SureColor ze szczególnym uwzględnieniem technik zarządzania kolorem. Uczestnicy wezmą udział w wykładzie, podczas którego dowiedzą się o powstawaniu obrazu i jego prawidłowym przygotowaniu dla drukarni. Zapoznają się z problemami, jakie czekają na drukarzy w zakresie druku prawidłowych kolorów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cala-prawda-o-zarzadzaniu-barwa---warsztaty-epson-i-api.pl,18639,artykul.html

Po sesji wykładowej nastąpi seria pięciu ćwiczeń praktycznych z użyciem drukarek Epson SureColor, referencyjnych monitorów EIZO oraz urządzeń do wykończenia po druku. Uczestnicy zdobędą praktyczne umiejętności w zakresie proofingu, cięcia, laminacji, przygotowania plików z kolorami spotowymi.

Wykładowca – mgr.inż Maciej Jakuszak - jest od wielu lat związany z technologiami druku atramentowego, ze szczególnym uwzględnieniem technik kalibracji, separacji, profilowania i zarządzania kolorem. Pierwsze doświadczenia teoretyczne i praktyczne zdobył w drukarni reprodukcji i fotografii w USA. Od wielu lat profiluje plotery wielkoformatowe i UV, stanowiska graficzne, skanery, laby fotograficzne. Wykonuje wydruki dla muzeów oraz na wystawy fotografii.

W trakcie warsztatu zaprezentowane zostaną następujące urządzenia:

  • cała seria trzech ekosolwentowych drukarek Epson SureColor SC-S30610, SC-S50610, SC-S70610 – znakomitych do produkcji szyldów, etykiet, nadruków na samochody, bannerów, roll-upów
  • pigmentowa drukarka Epson SureColor SC-T7000 – do druku plakatów, planów i map zdjęć oraz zastosowań POS do wnętrz
  • sublimacyjna drukarka Epson SureColor SC-F6000 – do produkcji nadruków sublimacyjnych
  • laminator JetMounter JM63 - wszechstronny, wielkoformatowy laminator rolowy do pracy na zimno i na gorąco.
  • ploter tnący Summa D 120 R – standardowy, poręczny ploter tnący z nożem wleczonym wyposażony w podstawę, kosz i podajnik rolek.
  • EIZO - referencyjne monitory dla grafików dzięki którym można osiągnąć doskonałe dopasowanie kolorów, a tym samym oszczędzać czas i pieniądze


Każdy z uczestników otrzyma w prezencie roczną prenumeratę OOH Magazine. Zgłoszenia przyjmowane są na stronie internetowej API.PL.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Zjazd Reklamy 2018: Seanse z Multikinem na stoku narciarskim
Od 8 do 11 marca w Zakopanem odbędzie się Zjazd Reklamy – coroczna impreza branży reklamowej. W tym roku za cykl wydarzeń towarzyszących odpowiada Multikino Media – sponsor strategiczny. Główną atrakcją będzie wyjątkowe kino na stoku narciarskim, prezentujące szeroki repertuar filmowy – w tym także przedpremierowo komedię „Kobieta sukcesu”.
„Kupuj z głową
Rusza kolejna kampania telewizyjna największego serwisu z ogłoszeniami motoryzacyjnymi. Tym razem Otomoto stawia na edukację i wsparcie dla tych, którzy planują kupić auto.
Grześki z kolejną kampanią reklamową
Kampania wspiera najpopularniejszy wariant smakowy z oferty marki (Grześki kakaowe w czekoladzie 36 g) i najnowsze propozycje: Grześki Tyci (Grześki Tyci w czekoladzie deserowej 140 g, Grześki Tyci w czekoladzie mlecznej 140 g). Hasło „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” podkreśla charakter Grześków Tyci – mini wafelki zapewniają chwile beztroskiej przyjemności i są idealne do d...
Zima na trawie z Żubrówką
K2 startuje z kolejną, sezonową aktywacją konsumencką dla Żubrówki Bison Grass. Wódka ta jest jedną z pięciu obsługiwanych przez agencję marek, należących do koncernu CEDC International.
Radzka i Poszukiwacz w filmie Plusha „Abonament na miłość
W mediach społecznościowych marki Plush można zobaczyć trailer komedii romantycznej „Abonament na miłość". Film, który premierę miał 14 lutego, ma już ponad 120 tysięcy wyświetleń, a w główne role wcielają się w nim znani youtuberzy Radzka oraz Poszukiwacz.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone