logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Całkowicie nowe oblicze Netii

   04.04.2011, przeczytano 2485 razy
ilustracjastrzałka

Opierając się na haśle ''We deliver the world on-line'', Netia dokonała kompleksowego ''rebrainingu'' marki, obejmującego nie tylko logo i identyfikację wizualną firmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/calkowicie-nowe-oblicze-netii-,12288,artykul.html

Zmiana wizerunkowa Netii jest wyrazem definiowanej na nowo koncepcji marki. Nowa identyfikacja wizualna ma stanowić początek zmian zainicjowanych wraz z ogłoszoną w styczniu nową misją firmy, opartą na dewizie ''We deliver the world on-line''.

Zakres dokonywanych zmian jest zdaniem przedstawicieli firmy na tyle znaczący, że zasługuje na miano ''rebrainingu'' - całkowitej zmiany filozofii oraz podejścia m.in. do tworzenia firmowych materiałów, ofert czy urządzeń dostępowych. Powstanie ostatecznej koncepcji pozycjonowania marki było poprzedzone m.in. przeprowadzeniem badań semiotycznych.

Nowa filozofia opierać ma się na obserwacji zmieniającego się świata, w którym granica między tym co realne, a tym co wirtualne jest bardziej płynna i każdy sam decyduje, ile w jego życiu może zajmować przestrzeń on-line.

Netia swój nowy przekaz marki oparła również na ''prostocie oraz pomysłowości'', dodając do nich ''pasję działania'', z którą chce być utożsamiana. Element ''dobrego wyboru'' także znalazł odzwierciedlenie w przekazie marki. Zmiany widoczne mają być we wszystkich aspektach komunikacji marki, czyli m.in. w Corporate Identity (CI), reklamie, ofertach czy nowych urządzeniach.

Do stworzenia nowej identyfikacji wizualnej Netia zaprosiła agencję brandingową White Cat Studio. Za kreację nowej platformy ATL odpowiada natomiast agencja Brasil, z którą Netia współpracuje już od dłuższego czasu.

Nowe Corporate Identity Netii powstało w myśl zasady ''total brandingu'', która zakłada oddziaływanie na klienta nie jednym, stałym logiem, ale całą identyfikacją wizualną. Składają się na nią proste, kolorowe kropki, które symbolizują cząsteczki - ''geny'' - Internetu. Cząsteczki układają się w tysiące kombinacji, znaków i tworów, współistniejących ze światem realnym, który reprezentowany jest przez prostą typografię słowa ''Netia''.

Kolejną zmianą i odzwierciedleniem ''rebrainingu'' Netii jest nowa platforma reklamowa. Motywem przewodnim kreacji reklamowej będzie grupa specjalistów z Instytutu Netii, pasjonatów Internetu, których głównym zadaniem będzie prowadzenie badań oraz dokonywanie odkryć związanych z przenikaniem się światów on-line i off-line. Przez ten pryzmat prezentowane będą nowe oferty i produkty Netii.

Pierwsza nowa oferta Netii opracowana zgodnie z nową koncepcją marki zostanie zaprezentowana 12 kwietnia tego roku.

Źródło: Netia SA

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania i loteria Inka „Przekonaj się smakiem”
Inka wystartowała z loterią i kampanią reklamową napojów roślinnych pod hasłem „Przekonaj się smakiem”. Działania komunikacyjne obejmują digital, media społecznościowe, influencer marketing, punkty sprzedaży oraz kanały własne marki. 
Industria Kielce ma nowego sponsora
ALAB sport rozpoczyna współpracę z Industrią Kielce. Platforma umożliwiająca optymalny dobór badań laboratoryjnych dla osób aktywnych fizycznie w sezonie 2024/2025 będzie partnerem najbardziej utytułowanej klubowej drużyny piłki ręcznej w Polsce.
Ancymony (*ancy) z kampanią dla marki Venus
Trwa kampania reklamowa marki Venus należącej do Pharma CF – polskiego producenta kosmetyków pielęgnacyjnych. Za jej realizację odpowiada agencja Ancymony (*ancy).
Od zera: epickie decyzje w podcastach Pepsi
Marka PEPSI ogłasza premierę najnowszego podcastu „OD ZERA”. Znane osobowości opowiedzą o tym, jak mała, niepozorna decyzja może przerodzić się w epicką historię zgodnie z zasadą „od zera do bohatera”. Gospodarzem wywiadów będzie youtuber Dominik Bos, a wśród gości pojawią się znani twórcy, influencerzy i pasjonaci, tacy jak Foxx Gotuje, Natalia Maszkowska, Kasia...
Sho Kondo: były dyrektor kreatywny LPP idzie na swoje
Po ośmiu owocnych latach na stanowisku dyrektora kreatywnego w LPP, polskiej grupie odzieżowej znanej z takich marek jak Reserved, Mohito, Cropp i House, Japończyk Sho Kondo ogłosił swoje odejście, aby założyć Kondo & Partners Consulting, nową agencję skoncentrowaną na branży modowej i lifestylowej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764