logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cały sezon na hamaku: Rusza kampania T‑mobile

  PR 21.07.2017, przeczytano 1449 razy
ilustracjastrzałka

21 lipca br. rusza kampania reklamowa promująca najnowszą ofertę Operatora – T‑MOBILE 1 – BEZ LIMITU w ofercie z najnowszymi smartfonami i rocznym dostępem do Netflixa w prezencie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/caly-sezon-na-hamaku%3A-rusza-kampania-t%E2%80%91mobile,33194,artykul.html

Wakacje sprzyjają nie tylko błogiemu lenistwu ale są też świetną okazją do nadrobienia wszystkich książkowych, filmowych i serialowych zaległości. Klienci T‑Mobile mają teraz szczególną ku temu okazję. Wybierający najnowszą propozycję Operatora: T‑MOBILE 1 – BEZ LIMITU ze smartfonem, otrzymają w prezencie bezpłatną roczną subskrypcję w Netflixie. Najpełniejsze wrażenia z oglądanego video zapewnić sobie można wybierając smartfon z odpowiednim ekranem. O uwagę klientów powalczą dwa topowe smartfony tego roku: Samsung Galaxy S8 i LG G6.

Dla podkreślenia wyjątkowości tej oferty, T‑Mobile przygotował specjalną kampanię reklamową. Dwa nowe spoty w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych pojawią się już 21 lipca. Kampania, realizowana jest pod hasłem „Teraz Możesz!”. Przedpremierowo oba spoty można obejrzeć poniżej:

Najnowsza kampania obejmuje także działania w kanałach digital ( w tym social media), OOH i salonach operatora. Za kreację i produkcję spotów odpowiedzialna jest agencja Bridge2Fun. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom Mediavest Group (SMG), a działania reklamowe w Internecie wspiera Liquid Thread. Kampanię w mediach społecznościowych prowadzić będzie Agencja Warszawa, zaś materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide.

Bez kompromisów i bez limitów – teraz możesz

T MOBILE 1 – BEZ LIMITU to najnowsza propozycja operatora w segmencie usług abonamentowych, skierowana do rynku prywatnego. Obejmuje nielimitowane rozmowy w kraju oraz na terenie UE, SMS-y i MMS-y a także dostęp do Internetu bez limitu danych (10 GB z pełną prędkością a następnie z prędkością 1 Mb/s) – już od 30 zł/mies. za osobę. Oferta dostępna jest również w wariancie DLA DUETU i DLA RODZINY.

Źródło: T-Mobile

www.t-mobile.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764