logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Canal+ online z nową kampanią reklamową

  PR 13.05.2022, przeczytano 1601 razy
ilustracja

CANAL+ rozpoczął nową kampanię reklamową serwisu streamingowego CANAL+ online pod hasłem „CANAL+ online jest tak dobry, że musisz się nim podzielić”. W spotach promocyjnych po raz kolejny można zobaczyć psy dobrze znane z poprzednich odsłon kampanii reklamowych CANAL+.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/canal%2B-online-z-nowa-kampania-reklamowa,395844,artykul.html

Tym razem para sympatycznych psów rozmawia na temat promocyjnej oferty na dostęp do paczki CANAL+ za 29 zł miesięcznie (przez pierwsze trzy miesiące) oraz w humorystyczny sposób zwraca uwagę na możliwość współdzielenia konta CANAL+ online między trzema członkami rodziny.

Kreację do kampanii przygotowała agencja Moon Films we współpracy z działem kreacji CANAL+ Polska. Za zakup mediów do kampanii jest odpowiedzialna agencja Havas Media.

Kampania jest realizowana w stacjach telewizyjnych, wybranych serwisach streamingowych oraz na YouTube.

CANAL+ online to serwis streamingowy oferujący tysiące seriali i filmów na życzenie oraz informacje i sport na żywo. Za dostęp do oferty serwisu można płacić wygodnie w miesięcznym modelu subskrypcyjnym i bez długoterminowej umowy, korzystać na wielu urządzeniach i odtwarzać treści w trzech streamach jednocześnie. Z CANAL+ online można obecnie korzystać przez przeglądarkę internetową, aplikację mobilną na iOS i Android, dekoder CANAL+ BOX 4K, aplikację w telewizorze z systemem Android TV i Samsung Smart TV oraz przystawki Android TV i Apple TV.

Wśród majowych hitów CANAL+ online znalazły się pozycje z wielu różnych kategorii, w tym m.in.  serialowa wersja filmu Patryka Vegi o samotności czasów pandemii (MIŁOŚĆ, SEKS I PANDEMIA). W serwisie nadal można zobaczyć również najchętniej oglądany film 2021 roku „Dziewczyny z Dubaju”.

Źródło: CANAL+ Polska

www.canalplus.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764