PLANETA SINGLI. OSIEM HISTORII to nowa seria CANAL+ utrzymana w konwencji komedii. Każdy odcinek antologii realizowany jest z inną obsadą oraz przez innego reżysera i twórców. Kampania marketingowa wspierająca promocję serialu właśnie się rozpoczęła. Media zostały zaplanowane i kupione przy współpracy z Havas Media, za kreację do kampanii odpowiada Team Kreatywny CANAL+ Polska.
Kampania opiera się o działania w telewizji, OOH, digitalu, a także aktywną promocję w social mediach CANAL+. Wśród nich m.in. specjalne materiały wideo z obsadą, dedykowane filtry na Instagramie, chatbot i quiz dla par.
W ramach działań PR oprócz konferencji z udziałem twórców i przedpremierowego pokazu dla mediów, w ramach Media Open Day zorganizowano ok. 50 indywidualnych wywiadów. CANAL+ przygotowało także limitowany gadżet z zaproszeniem na pierwszą randkę z Planetą Singli. Na zlecenie CANAL+ przeprowadzone zostały również badania o Polakach poszukujących miłości - jakościowe (To The Point) i ilościowe (Minds & Roses). Będą wykorzystywane jako wkład do artykułów natywnych.
We współpracy z psycholożką Barbarą Strójwąs (Trudna Sztuka) przygotowywana jest specjalna gra na pierwszą randkę oraz warsztaty Q&A dla singli (Instagram). Dodatkowo, już w galeriach handlowych w Wrocławiu, Krakowie i Warszawie staną fotobudki KISS CAM (Slow Motion 360°).
PLANETA SINGLI. OSIEM HISTORII to międzynarodowa koprodukcja CANAL+, Gigant Films i Grupy M7. Premiera już 19 listopada na antenie CANAL+ Premium w piątek o godz. 21:00 oraz w serwisie CANAL+ online na canalplus.com.
Źródło: CANAL+ Polska