logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Canal+ rozpoczął kampanię marketingową serii Planeta Singli, Osiem Historii

  PR 12.11.2021, przeczytano 492 razy

PLANETA SINGLI. OSIEM HISTORII to nowa seria CANAL+ utrzymana w konwencji komedii. Każdy odcinek antologii realizowany jest z inną obsadą oraz przez innego reżysera i twórców. Kampania marketingowa wspierająca promocję serialu właśnie się rozpoczęła. Media zostały zaplanowane i kupione przy współpracy z Havas Media, za kreację do kampanii odpowiada Team Kreatywny CANAL+ Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/canal%2B-rozpoczal-kampanie-marketingowa-serii-planeta-singli%2C-osiem-historii,393735,artykul.html

Kampania opiera się o działania w telewizji, OOH, digitalu, a także aktywną promocję w social mediach CANAL+.  Wśród nich m.in. specjalne materiały wideo z obsadą, dedykowane filtry na Instagramie, chatbot i quiz dla par.

W ramach działań PR oprócz konferencji z udziałem twórców i przedpremierowego pokazu dla mediów, w ramach Media Open Day zorganizowano ok. 50 indywidualnych wywiadów. CANAL+ przygotowało także limitowany gadżet z zaproszeniem na pierwszą randkę z Planetą Singli. Na zlecenie CANAL+ przeprowadzone zostały również badania o Polakach poszukujących  miłości - jakościowe (To The Point) i ilościowe (Minds & Roses). Będą wykorzystywane jako wkład do artykułów natywnych.

We współpracy z psycholożką Barbarą Strójwąs (Trudna Sztuka) przygotowywana jest specjalna gra na pierwszą randkę oraz warsztaty Q&A dla singli (Instagram). Dodatkowo, już w galeriach handlowych w Wrocławiu, Krakowie i Warszawie staną fotobudki KISS CAM (Slow Motion 360°).

PLANETA SINGLI. OSIEM HISTORII to międzynarodowa koprodukcja CANAL+, Gigant Films i Grupy M7. Premiera już 19 listopada na antenie CANAL+ Premium w piątek o godz. 21:00 oraz w serwisie CANAL+ online na canalplus.com.

Źródło: CANAL+ Polska

www.canalplus.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764