logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Canal+ finalizuje zakup 70 proc. udziałów w Kino Świat

  PR 08.11.2019, przeczytano 122 razy

ITI Neovision S.A., operator CANAL+ w Polsce, sfinalizował zakup większościowego pakietu 70 proc. udziałów w Kino Świat sp. z o.o., wiodącego dystrybutora filmów w Polsce. Dzięki zawartej umowie, CANAL+ rozwinie nowy obszar działalności biznesowej, zyskując prawa do dystrybucji katalogu Kino Świat zawierającego ponad 2000 godzin filmów kinowych i telewizyjnych (1200 produkcji).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/canal%2B-finalizuje-zakup-70-proc.-udzialow-w-kino-swiat,384638,artykul.html

- CANAL+ inwestuje w polski rynek filmowy od prawie 25 lat, co czyni z nas lidera płatnej telewizji premium. Kino Świat jest natomiast wiodącym dystrybutorem treści, który od 19 lat buduje swoją silną pozycję na niezwykle wymagającym lokalnym rynku. Doświadczenie produkcyjne CANAL+, zaplecze biznesowe i międzynarodowy zasięg naszej marki pozwolą na dalsze rozwijanie katalogu treści Kino Świat oraz rozszerzenie zasięgu dystrybucji - Edyta Sadowska, prezes zarządu i dyrektor generalna CANAL+ w Polsce

Mniejszościowy pakiet udziałów pozostanie w rękach dotychczasowych właścicieli - Tomasza Karczewskiego i Marcina Piaseckiego, którzy pozostaną w zarządzie spółki i będą brali aktywny udział w kierowaniu i dalszym rozwijaniu Kino Świat.

- Jesteśmy oczywiście dumni z tego, co do tej pory udało nam się osiągnąć dzięki pracy naszej i naszego zespołu. Jednocześnie głęboko wierzymy, że jeśli chcemy nadal rozwijać Kino Świat, sięgać po nowe obszary działania i podejmować jeszcze większe wyzwania, to będzie to możliwe tylko z partnerem posiadającym takie doświadczenie oraz tak silną pozycję na lokalnym i globalnym rynku, jak CANAL+. Będziemy nadal pracować w gronie przyjaciół, których mamy w tej organizacji od wielu lat - Tomasz Karczewski, członek zarządu Kino Świat

Do zarządu spółki Kino Świat powołano jednocześnie nowych członków. Frederic Berardi, wiceprezes zarządu i dyrektor finansowy CANAL+ objął stanowisko prezesa zarządu Kino Świat. Marta Pałucka, zastępca dyrektora finansowego CANAL+ oraz Anna Limbach-Uryn, dyrektor programowa CANAL+ objęły w Kino Świat stanowiska wiceprezesów.   

Powołana została również pięcioosobowa rada nadzorcza spółki. Przewodniczącą rady została Edyta Sadowska, prezes zarządu i dyrektor generalna CANAL+ w Polsce, a wiceprzewodniczącą Agnieszka Gotlibowska-Horoszczak, dyrektor działu prawnego CANAL+. W skład rady nadzorczej powołana została również Anna Marsh, dyrektor zarządzająca StudioCanal oraz Paweł Karczewski, prezes zarządu Blue Dot sp. z o.o. i Piotr M. Krawczyński, partner zarządzający Synerium sp. z. o.o.

Zgodę na zawarcie umowy przejęcia większościowego pakietu 70 proc. udziałów wyraził Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Źródło: Platforma CANAL+

www.canalplus.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ströer uruchamia sieć ekranów Digital Metroboard w Warszawskim Metrze
Ströer uruchamia Digital Metroboard - nową sieć cyfrowych nośników reklamowych w przestrzeni Warszawskiego Metra. Zainstalowane na peronach stacji II linii wielkoformatowe ekrany będą emitowały reklamy od stycznia.
Wirtualna Polska po trzech kwartałach 2019 roku - rosnące przychody i rekordowa EBITDA
Przychody ze sprzedaży Wirtualna Polska Holding S.A., po trzech kwartałach 2019 roku, wzrosły niemal o jedną trzecią i wyniosły 519 mln złotych. EBITDA w segmencie online za ostatnie dwanaście miesięcy przekroczyła 200 mln złotych, co jest najwyższym wynikiem w historii spółki. Wirtualna Polska coraz więcej inwestuje w obszar motoryzacji. Przejęła spółkę...
Według danych Box Office od stycznia do końca września br. frekwencja kinowa w Polsce wyniosła dokładnie 43 211 401. To prawie 2,5 miliona więcej sprzedanych biletów niż w analogicznym okresie 2018 roku. Na ten dobry wynik zapracowały zarówno rodzime produkcje, na które wybrało się ponad 11,6 miliona widzów, jak i kontynuacje zagranicznych...
Nowa odsłona serwisu Pudelek
Pudelek.pl, najbardziej rozpoznawalny serwis show-biznesowy w Polsce, wystartował w nowej odsłonie. Zyskał nowoczesny silnik technologiczny, większe zdjęcia w wersji mobile, ma też ulepszoną siatkę reklamową. Zmianom towarzyszy przebudowanie strategii programowej.
Aplikacje mobilne towarzyszą nam już na każdym kroku. PAYBACK postanowił sprawdzić, do jakich celów najczęściej ich używamy. Dlaczego je instalujemy? I jak wypadają na tym tle aplikacje mobilne programów lojalnościowych? Prezentujemy wyniki najnowszego badania PAYBACK Opinion Poll, które firma przeprowadziła przy okazji świętowania 10-lecia działalności na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764