logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Canal+ online z nową kampanią reklamową

  PR 13.05.2022, przeczytano 331 razy
ilustracja

CANAL+ rozpoczął nową kampanię reklamową serwisu streamingowego CANAL+ online pod hasłem „CANAL+ online jest tak dobry, że musisz się nim podzielić”. W spotach promocyjnych po raz kolejny można zobaczyć psy dobrze znane z poprzednich odsłon kampanii reklamowych CANAL+.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/canal%2B-online-z-nowa-kampania-reklamowa,395844,artykul.html

Tym razem para sympatycznych psów rozmawia na temat promocyjnej oferty na dostęp do paczki CANAL+ za 29 zł miesięcznie (przez pierwsze trzy miesiące) oraz w humorystyczny sposób zwraca uwagę na możliwość współdzielenia konta CANAL+ online między trzema członkami rodziny.

Kreację do kampanii przygotowała agencja Moon Films we współpracy z działem kreacji CANAL+ Polska. Za zakup mediów do kampanii jest odpowiedzialna agencja Havas Media.

Kampania jest realizowana w stacjach telewizyjnych, wybranych serwisach streamingowych oraz na YouTube.

CANAL+ online to serwis streamingowy oferujący tysiące seriali i filmów na życzenie oraz informacje i sport na żywo. Za dostęp do oferty serwisu można płacić wygodnie w miesięcznym modelu subskrypcyjnym i bez długoterminowej umowy, korzystać na wielu urządzeniach i odtwarzać treści w trzech streamach jednocześnie. Z CANAL+ online można obecnie korzystać przez przeglądarkę internetową, aplikację mobilną na iOS i Android, dekoder CANAL+ BOX 4K, aplikację w telewizorze z systemem Android TV i Samsung Smart TV oraz przystawki Android TV i Apple TV.

Wśród majowych hitów CANAL+ online znalazły się pozycje z wielu różnych kategorii, w tym m.in.  serialowa wersja filmu Patryka Vegi o samotności czasów pandemii (MIŁOŚĆ, SEKS I PANDEMIA). W serwisie nadal można zobaczyć również najchętniej oglądany film 2021 roku „Dziewczyny z Dubaju”.

Źródło: CANAL+ Polska

www.canalplus.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zarząd Ringier Axel Springer Polska i Tomasz Lis zadecydowali o zakończeniu współpracy. Z dniem 24 maja 2022 r. Tomasz Lis przestaje pełnić funkcję redaktora naczelnego oraz prowadzącego podcast „Świat_PL” i odchodzi z firmy.
24 maja mija trzeci miesiąc agresji Rosji na Ukrainę. Grupa TVN – podobnie jak cała Polska – od momentu rozpoczęcia wojny pomaga Ukraińcom. W pierwszej kolejności nadawca koncentrował się na działaniach ułatwiających odnalezienie się uchodźcom w nowej rzeczywistości. Wśród innych inicjatyw podjętych przez grupę są m.in.: strategiczna współpraca z...
Inicjatywa Polish-Ukrainian Forbes Women Academy to cykl edukacyjnych webinarów skierowanych przede wszystkim do  kobiet z Ukrainy. Celem inicjatywy jest wspieranie, pomaganie w edukacji i przystosowaniu się do nowej rzeczywistości. Pierwszy webinar poświęcony aktywności zawodowej kobiet i podejmowaniu pracy w Polsce odbędzie się 31 maja.
Marta Danielewicz z poznańskiej redakcji „Gazety Wyborczej” otrzymała nagrodę Pióro Odpowiedzialności w kategorii Artykuł tematyczny. Dziennikarz Gazeta.pl Dominik Szczepański został wyróżniony w kategorii Artykuł prasowy. Gala wręczenia nagród, przyznawanych przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu, odbyła się w środę, 25 maja br.
W związku ze zniesieniem stanu epidemii w Polsce z dniem 16 maja 2022 roku Grupa TVN podsumowuje działania na rzecz walki z pandemią podjęte na przestrzeni ostatnich 2 lat. Przeznaczyła na ten cel łącznie ponad 22 miliony złotych – wliczając bezpośrednie darowizny oraz wartość czasu reklamowego przekazanego na bezpłatne kampanie społecznie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764