logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Canal+ rozpoczął kampanię marketingową serialu Klangor

  PR 15.03.2021, przeczytano 307 razy

KLANGOR to nowa produkcja oryginalna CANAL+ - dramat rodzinny z historią kryminalną w tle. Kampania marketingowa wspierająca promocję serialu właśnie się rozpoczęła. Media zostały zaplanowane i kupione przy współpracy z Havas Media, za kreację do kampanii odpowiada Team Kreatywny CANAL+ Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/canal%2B-rozpoczal-kampanie-marketingowa-serialu-klangor,390598,artykul.html

Kampania promocyjna 360 stopni obejmuje działania offline i online oraz PR.

KLANGOR będzie obecny zarówno na kanałach telewizyjnych CANAL+ jak i serwisie CANAL+ online; w tv guidach i magazynach kolorowych, w rozgłośniach radiowych i w mediach online. Na social mediach CANAL+ pojawiają się treści związane z serialem jak: zwiastun, teasery, czy plakaty z bohaterami produkcji.

Oprócz tego, zostały zaplanowane dedykowane naklejki na Instagramie i sceny z serialu, jako klipy do wykorzystania w mediach społecznościowych. Przed premierą, która będzie miała miejsce w piątek 26 marca br., zostanie uruchomiona gra z filtrem AR w aplikacji Messenger. Specjalnie opracowana gra zręcznościowa ma na celu zaktywizowanie użytkowników social mediów w sposób niekonwencjonalny oraz zainteresowanie ich produkcją. Osoby korzystające z aplikacji będę otrzymywały również powiadomienia o zbliżających się, kolejnych odcinkach serialu.

W mediach społecznościowych CANAL+ oraz na dedykowanej serialowi stronie sukcesywnie publikowane są informacje o produkcji uzupełniane specjalnymi materiałami wideo z planu odsłaniającymi kulisy powstawania  KLANGORU oraz przybliżające widzom głównych bohaterów serialu.

W ramach działań PR wyselekcjonowane materiały wideo wraz z pogłębionymi informacjami są dystrybuowane do mediów. Dziennikarze mieli możliwość przeprowadzenia wywiadów z twórcami i aktorami serialu podczas dwóch dni prasowych, zorganizowanych w reżimie sanitarnym. Zrealizowano prawie 70 wywiadów. CANAL+ przygotowało także limitowany gadżet – kurtkę odszytą na wzór tej, którą w serialu nosi główny bohater Rafał Wejman, grany przez Arkadiusza Jakubika oraz standardowo opracowywany przy promocji produkcji własnych pressbook zawierający kluczowe informacje na temat KLANGORU.

Serial KLANGOR będzie można oglądać od 26 marca br. w serwisie CANAL+ online na canalplus.com oraz na kanałach CANAL+ przez satelitę i sieci kablowe.

KLANGOR to dramat rodzinny z historią kryminalną w tle. Maja Ostaszewska i Arkadiusz Jakubik wcielają się w role Magdy i Rafała Wejmanów, małżeńskiej pary, której życie wypada z zakrętu po tym, jak jedno z ich dzieci znika bez śladu. Rafał wierząc, że tylko on może odnaleźć córkę, rozpoczyna desperackie poszukiwania na własną rękę. Wczoraj był psychologiem więziennym w randze porucznika, najbardziej opanowanym człowiekiem na świecie. Dzisiaj, żeby zrozumieć, co naprawdę wydarzyło się w noc zaginięcia córki, będzie musiał zaprzeczyć wszystkim wartościom, które jeszcze kilka dni wcześniej definiowały go jako męża, ojca, człowieka.

Reżyserię całej serii powierzono Łukaszowi Kośmickiemu. Za zdjęcia do serialu odpowiada Witold Płóciennik, za scenografię Agata Stróżyńska, charakteryzację Iza Andrys i Dariusz Felich, kostiumy Małgorzata Fudala, montaż Wojciech Mrówczyński i Piotr Kmiecik, dźwięk Mirosław Makowski, Wojciech Cwyk, Michał Kostarkiewicz, autorem muzyki jest Mikołaj Trzaska.

W obsadzie zobaczymy nazwiska znanych aktorów, jak Arkadiusz Jakubik, po raz pierwszy w głównej, serialowej roli, Maja Ostaszewska, Wojciech Mecwaldowski, Aleksandra Popławska, Magdalena Czerwińska. Obok nich młode pokolenie talentów: Maciej Musiał, Piotr Witkowski, Katarzyna Gałązka, Matylda Giegżno czy Magdalena Koleśnik.

Za produkcję odpowiada Opus TV – Łukasz Dzięcioł i Piotr Dzięcioł, którzy produkują dla CANAL+ również drugą część serialu KRUK. Spółka-matka firmy – Opus Film ma na swoim koncie m.in. oscarową „Idę” i „Zimną wojnę”, koprodukcje CANAL+.

Źródło: CANAL+

www.canalplus.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764