logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Canal+ rozpoczął kampanię marketingową serii Planeta Singli, Osiem Historii

  PR 12.11.2021, przeczytano 495 razy

PLANETA SINGLI. OSIEM HISTORII to nowa seria CANAL+ utrzymana w konwencji komedii. Każdy odcinek antologii realizowany jest z inną obsadą oraz przez innego reżysera i twórców. Kampania marketingowa wspierająca promocję serialu właśnie się rozpoczęła. Media zostały zaplanowane i kupione przy współpracy z Havas Media, za kreację do kampanii odpowiada Team Kreatywny CANAL+ Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/canal%2B-rozpoczal-kampanie-marketingowa-serii-planeta-singli%2C-osiem-historii,393735,artykul.html

Kampania opiera się o działania w telewizji, OOH, digitalu, a także aktywną promocję w social mediach CANAL+.  Wśród nich m.in. specjalne materiały wideo z obsadą, dedykowane filtry na Instagramie, chatbot i quiz dla par.

W ramach działań PR oprócz konferencji z udziałem twórców i przedpremierowego pokazu dla mediów, w ramach Media Open Day zorganizowano ok. 50 indywidualnych wywiadów. CANAL+ przygotowało także limitowany gadżet z zaproszeniem na pierwszą randkę z Planetą Singli. Na zlecenie CANAL+ przeprowadzone zostały również badania o Polakach poszukujących  miłości - jakościowe (To The Point) i ilościowe (Minds & Roses). Będą wykorzystywane jako wkład do artykułów natywnych.

We współpracy z psycholożką Barbarą Strójwąs (Trudna Sztuka) przygotowywana jest specjalna gra na pierwszą randkę oraz warsztaty Q&A dla singli (Instagram). Dodatkowo, już w galeriach handlowych w Wrocławiu, Krakowie i Warszawie staną fotobudki KISS CAM (Slow Motion 360°).

PLANETA SINGLI. OSIEM HISTORII to międzynarodowa koprodukcja CANAL+, Gigant Films i Grupy M7. Premiera już 19 listopada na antenie CANAL+ Premium w piątek o godz. 21:00 oraz w serwisie CANAL+ online na canalplus.com.

Źródło: CANAL+ Polska

www.canalplus.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764