logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Canal+ rozpoczął kampanię marketingową serii Planeta Singli, Osiem Historii

  PR 12.11.2021, przeczytano 372 razy

PLANETA SINGLI. OSIEM HISTORII to nowa seria CANAL+ utrzymana w konwencji komedii. Każdy odcinek antologii realizowany jest z inną obsadą oraz przez innego reżysera i twórców. Kampania marketingowa wspierająca promocję serialu właśnie się rozpoczęła. Media zostały zaplanowane i kupione przy współpracy z Havas Media, za kreację do kampanii odpowiada Team Kreatywny CANAL+ Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/canal%2B-rozpoczal-kampanie-marketingowa-serii-planeta-singli%2C-osiem-historii,393735,artykul.html

Kampania opiera się o działania w telewizji, OOH, digitalu, a także aktywną promocję w social mediach CANAL+.  Wśród nich m.in. specjalne materiały wideo z obsadą, dedykowane filtry na Instagramie, chatbot i quiz dla par.

W ramach działań PR oprócz konferencji z udziałem twórców i przedpremierowego pokazu dla mediów, w ramach Media Open Day zorganizowano ok. 50 indywidualnych wywiadów. CANAL+ przygotowało także limitowany gadżet z zaproszeniem na pierwszą randkę z Planetą Singli. Na zlecenie CANAL+ przeprowadzone zostały również badania o Polakach poszukujących  miłości - jakościowe (To The Point) i ilościowe (Minds & Roses). Będą wykorzystywane jako wkład do artykułów natywnych.

We współpracy z psycholożką Barbarą Strójwąs (Trudna Sztuka) przygotowywana jest specjalna gra na pierwszą randkę oraz warsztaty Q&A dla singli (Instagram). Dodatkowo, już w galeriach handlowych w Wrocławiu, Krakowie i Warszawie staną fotobudki KISS CAM (Slow Motion 360°).

PLANETA SINGLI. OSIEM HISTORII to międzynarodowa koprodukcja CANAL+, Gigant Films i Grupy M7. Premiera już 19 listopada na antenie CANAL+ Premium w piątek o godz. 21:00 oraz w serwisie CANAL+ online na canalplus.com.

Źródło: CANAL+ Polska

www.canalplus.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polsat i Plus partnerami tytularnymi hali w Gdyni
Polsat i Plus – dwie najważniejsze marki Grupy Polsat Plus będą w nazwie hali w Gdyni. Dzięki umowie Grupy Polsat Plus z miastem Gdynia hala będzie nazywała się Polsat Plus Arena Gdynia.
Wyborcza.pl i Storytel łączą siły. Od sierpnia 2022 r. dwie subskrypcje - pakiet Premium Wyborcza.pl i pakiet Unlimited Storytel dostępne będą w atrakcyjnej, konkurencyjnej cenie 55 zł*. W ramach łączonej usługi subskrybenci będą mogli sięgnąć do sprawdzonych informacji, nagradzanych reportaży, wywiadów z nietuzinkowymi gośćmi...
W pierwszej połowie 2022 roku 23 profile TVN Warner Bros. Discovery na Facebooku oraz 22 konta na Instagramie wygenerowały łącznie ponad 113 mln wyświetleń treści wideo. Portfolio największego nadawcy w Polsce zebrało już łącznie niemal 12 mln subskrybentów na obu platformach – 8,4 mln na Facebooku oraz 3,2 na Instagramie – i cały czas przyciąga nowych. Lider...
Wirtualna Polska utrzymuje pozycję wśród opiniotwórczych mediów
Ranking najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce otwiera Wirtualna Polska, na której redakcyjne treści inni dziennikarze w kraju powoływali się w lipcu 1,8 tys. razy. Miejsce drugie zajął Onet z wynikiem ponad 1,6 tys. odniesień w innych mediach, a podium zamyka Rzeczpospolita z niewiele niższą liczbą 1,5 tys. cytowań. Najwyższy wzrost, bo aż o dwanaście...
#AMStarget: KFC wybiera sieć Digital Indoor AMS
W swojej wakacyjnej kampanii reklamowej KFC wykorzystało analizę danych OOH zawartą w ofercie produktowej AMS. Zapewnia ona personalizację przestrzeni miejskiej, a także odpowiedni dobór punktów kontaktu z odbiorcą do konkretnych etapów ścieżki zakupowej, zwiększając efektywność działań reklamowych. Dopasowane miejsce i czas zaowocowały komplementarną kampanią OOH...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764