logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Canal+ z kampanią „Czarnych Stokrotek”

  PR 10.01.2025, przeczytano 311 razy
ilustracja

3 stycznia ruszyła premiera CZARNYCH STOKROTEK – unikalnego na polskim rynku mystery thrillera, ze znakomitą obsadą, w której znaleźli się m.in. Karolina Kominek, Dawid Ogrodnik, Edyta Olszówka, Tomasz Schuchardt i Alicja Wieniawa-Narkiewicz. Najnowszą produkcję wprowadza kampania obejmująca standardowe i niestandardowe działania komunikacyjne, m.in. OOH, digital, social media i influencerów, a także współpracę z festiwalem BNP Paribas Warsaw SerialCon oraz wydawnictwem Kultura Gniewu. Za planowanie mediów odpowiada CANAL+, ze wsparciem Havas Media. Za część strategii komunikacji, wybrane działania contentowe, influencer marketing i wsparcie przy tworzeniu key visuala odpowiada Havas Play.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/canal%2B-z-kampania-_czarnych-stokrotek_,407093,artykul.html

OOH W METRZE

W ramach OOH wykorzystano nowy format tranzytowy w warszawskim metrze - podświetlane ściany zaperonowe, które docierają do pasażerów, gdy wchodzą na perony stacji. Działania digitalowe osadzone są m.in. w Meta, YouTube oraz na Filmwebie. Ich elementem są formaty typu trailer czy spoty reklamowe zbudowane na serialowych scenach. Jako podkład muzyczny został wykorzystany utwór PR0BL3M „Byłem człowiekiem”.

PREMIERA NA BNP PARIBAS WARSAW SERIALCON

ilustracjastrzałka

6 grudnia w ramach pierwszego polskiego festiwalu serialowego BNP Paribas Warsaw SerialCon odbył się premierowy pokaz dwóch odcinków serialu z udziałem twórców i obsady, poprzedzony panelem dyskusyjnym prowadzonym przez Łukasza Muszyńskiego, redaktora naczelnego Filmweb.pl. Dodatkowo uczestnicy festiwalu na strefie showcase mogli zobaczyć specjalną przestrzeń dedykowaną serialowi, stworzoną przez scenografkę serialu Annę Mocny.

KAMPANIA INFLUENCERSKA

Z początkiem stycznia ruszyła również szeroka kampania influencerska, która obejmuje twórców z różnych dziedzin tematycznych – m.in. true crime, historycznych, paranormalnych czy urbex.

WSPÓŁPRACA Z KULTURĄ GNIEWU

ilustracjastrzałka

Aby podbić pojawiający się w serialu wątek komiksów, podjęliśmy współpracę z jednym z wiodących polskich wydawnictw komiksowych, Kulturą Gniewu. W ramach partnerstwa na mediach społecznościowych CANAL+ pojawi się 8 grafik nawiązujących do każdego odcinka CZARNYCH STOKROTEK.

DODATKOWE NIESTANDARDOWE DZIAŁANIA

ilustracjastrzałka

Wraz z Maksem Bereskim, znanym szerzej jako Plakiat, stworzyliśmy alternatywny artystyczny key visual serialu. Dodatkowo na serwisie CANAL+ pojawiły się tajemnicze znaki powiązane z fabułą CZARNYCH STOKROTEK, które po kliknięciu prowadziły na landing page produkcji.

ilustracjastrzałka

DZIAŁANIA PR

Wprowadzeniu serialu na rynek towarzyszył cykl eventów PR-owych dedykowanych dziennikarzom i influencerom, m.in. tzw. Media Open Day podczas którego zorganizowano ponad 50 rozmów. Dziennikarze mieli też możliwość wejścia na plan serialu w Wałbrzychu.

Geolożka Lena (Karolina Kominek) w obliczu niecodziennych wydarzeń wraca do rodzinnego Wałbrzycha. Jej nastoletnia córka (Alicja Wieniawa-Narkiewicz), z którą wiele lat temu straciła kontakt, jest podejrzana o uprowadzenie kilkorga dzieci. Policja początkowo bagatelizuje sprawę, ale zdesperowana bohaterka rozpoczyna własne śledztwo. Im więcej dni mija, tym mniejsza szansa, że jej córka i przedszkolaki odnajdą się żywe.

Kolejne tropy prowadzą do opuszczonych kopalnianych szybów, ujawniają podejrzaną działalność lokalnej filantropki (Edyta Olszówka) i nawiązują do tajemniczego stowarzyszenia sięgającego czasów II wojny światowej. W czasie poszukiwań córki, u Leny zaczynają nasilać się tajemnicze oniryczne wizje zaburzające pojęcie czasu, jakie znamy. Czy to one okażą się kluczem do rozwiązania sprawy?

W CZARNYCH STOKROTKACH zagrała gwiazdorska obsada, w której znaleźli się m.in. Karolina Kominek („Szadź”), Dawid Ogrodnik („Johnny”), Edyta Olszówka („Plan B”), Alicja Wieniawa-Narkiewicz („Apokawixa”), Tomasz Schuchardt („Doppelganger. Sobowtór”.), Dobromir Dymecki („1670”), Olaf Lubaszenko („Napad”), Piotr Żurawski (KRÓL), Mirosław Zbrojewicz (MINUTA CISZY), Robert Gonera (POWRÓT) i Paulina Gałązka (EMIGRACJA XD).

Reżyserem całości jest Mariusz Palej (“Za niebieskimi drzwiami”). Pomysłodawczyniami koncepcji na serial CZARNE STOKROTKI są nominowana za powieść "Heksy" do nagrody Nike Agnieszka Szpila i Dominika Prejdová. Nad scenariuszem pracowali z nimi także Katarzyna Tybinka ("Wataha") i Marcin Ciastoń (WYRWA, "Hiacynt"). Kierownikiem literackim projektu był Michał Oleszczyk ("Wszystkie nasze strachy"), zaś zdjęcia kręcił Wojciech Węgrzyn ("Proceder", "Detektyw Bruno"). Kostiumy przygotowała Hanka Podraza (THE OFFICE PL, "Prime Time"), za charakteryzację odpowiadała Anna Nobel („Ułaskawienie”, „Papusza”). Nad efektami specjalnymi czuwał Kamil Polak ("Chłopi", "Świteź"), nad montażem duet Piasek & Wójcik (ALGORYTM MIŁOŚCI), a muzykę do produkcji napisał Wojtek Grabek. Kierowniczką produkcji była Anna Majek, zaś producentkami ze strony CANAL+ Beata Ryczkowska i Agnieszka Ptaszyńska-Bochniak, a z Balapolis - Magdalena Kamińska i Agata Szymańska.

Źródło: CANAL+ Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Herbaciany Ogród w kampanii „Herbapol. We współpracy z naturą”
W nowej kampanii telewizyjnej i digitalowej Herbapol-Lublin promuje herbatki owocowe z linii Herbaciany Ogród. To kolejna odsłona platformy komunikacyjnej „Herbapol. We współpracy z naturą”, która podkreśla bliskość marki z naturą, a także jej autentyczność i więź ze współczesnym konsumentem.
Jeremy Sochan ambasadorem marki Rabanne
Luksusowa marka Rabanne zainicjowała kampanię promującą nową odsłonę swojego kultowego zapachu – Invictus Parfum, którego twarzą został Jeremy Sochan, jedyny polski koszykarz NBA. Wybór Sochana na ambasadora Invictus Parfum doskonale wpisuje się w wizerunek marki, łącząc sportową pasję z luksusową elegancją. Za realizację działań influencerskich...
Chromatique agencją wiodącą marki Alcalia
Agencja reklamowa Chromatique została wybrana przez markę Alcalia do całościowej obsługi działań reklamowych i marketingowych.
LoveBrands Group ponownie dla AstraZeneca
Agencja komunikacji marketingowej 360° LoveBrands Group po raz kolejny nawiązała współpracę z innowacyjną firmą biofarmaceutyczną AstraZeneca. W ramach umowy agencja realizuje kompleksowe działania komunikacyjne w obszarach diabetologii i kardiologii.
Grupa ONE House rozszerza współpracę z ABB
Grupa ONE House kontynuuje rozwój współpracy z globalnym liderem technologicznym, firmą ABB, rozszerzając swoje działania na nowe rynki międzynarodowe. W wyniku sukcesu wcześniejszych kampanii lead generation realizowanych w wyszukiwarce Google, współpraca została rozszerzona na Zjednoczone Emiraty Arabskie, Australię oraz Indie. Tym samym działania Grupy ONE House obejmują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764