logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

C&A przedstawia nową strategię marki

  PR 16.09.2022, przeczytano 584 razy
ilustracja

C&A rozpoczyna nową kampanię wizerunkową stanowiącą istotny element strategii transformacji. Podążając za kluczowym przesłaniem „You Do You & We Do The Fashion”, C&A chce umocnić swoją pozycję europejskiej marki modowej zorientowanej na klienta, zaspokajającej jego zapotrzebowanie na wygodne, stylowe i niedrogie ubrania. W ten sposób C&A podkreśla swoje nieustanne zaangażowanie w wartości, takie jak zrównoważony rozwój i inkluzywność.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/canda-przedstawia-nowa-strategie-marki,397246,artykul.html

Nowa strategia marki została stworzona w wyniku szeroko zakrojonego badania rynku, w którym przeprowadzono wywiady z ponad 14000 klientów w sześciu krajach europejskich i które dostarczyły jasnych wyników: konsumenci wolą markę, która łączy przystępność cenową, zrównoważony rozwój, jakość i styl. C&A odpowiada obecnie na te wymagania, oferując klientom kolekcje o doskonałym stosunku jakości do ceny, dbając w ten sposób o ich samopoczucie i dostosowując się do ich stylu życia.

- W ostatnich latach poczyniliśmy ważne kroki na drodze do stania się nowoczesną marką modową. W szybko zmieniającym się świecie chcemy być marką godną zaufania, dzięki której klienci nie muszą iść na kompromisy, wybierając między ceną a nowoczesnym i naturalnym stylem - mówi Maik Kleinschmidt, dyrektor marketingu w C&A Europe.

Integralną częścią kampanii marki jest nowa wizualizacja, oparta na emocjonalnych, stylowych, naturalnych i autentycznych obrazach, które ożywają w spotach telewizyjnych, zewnętrznych środkach reklamy, komunikacji wewnątrz sklepów C&A i kanałach cyfrowych w całej Europie. Mając ogromny potencjał rozwojowy, kampania adresowana jest zarówno do stałych jak i nowych klientów, którzy mają ograniczony budżet, ale nie chcą rezygnować z nowoczesnej i ponadczasowej mody.

Źródło: C&A

www.c-and-a.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764