logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

C&A z kampanią w Preglife na rynku polskim i niemieckim

  PR 11.03.2024, przeczytano 520 razy
ilustracjastrzałka

C&A, znana sieć sklepów odzieżowych, kontynuuje współpracę z aplikacją ciążowo-parentingową Preglife w Polsce i Niemczech. Kampania ma na celu wzrost zainteresowania gamą produktów C&A przeznaczonych dla przyszłych mam, niemowląt i dzieci. W ramach akcji, użytkowniczki Preglife otrzymały od marki kod rabatowy w wysokości 20%.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/canda-z-kampania-w-preglife-na-rynku-polskim-i-niemieckim,403408,artykul.html

Kampania na rynku polskim i niemieckim realizowana jest we współpracy z oddziałem niemieckim marki C&A, który reprezentują: Channel Lead & Senior Affiliate Manager Emilia Balda oraz Salvatore Daví Affiliate Manager FR/PL/ES/ITA. Obsługą działań po stronie Preglife zajmują się: Marketing Business Development Manager DACH Magdalena Wójcik, Project Manager Natalia Kruczek oraz Head of Growth Gabriela Barnat.

Dzięki współpracy z Preglife zyskujemy dostęp do odpowiedniej grupy docelowej, którą stanowią mamy, niemowlęta i dzieci. To czyni Preglife ważnym narzędziem do skutecznego skalowania naszego biznesu oraz łączenia działań brandingowych z performance. Szeroki przekrój formatów ma również pozytywny wpływ na widoczność marki C&A, a tym samym na postrzeganie jej. Cieszymy się na kontynuację tej ścieżki, nie tylko z powodu szybkiego czasu reakcji we wszystkich sprawach, ale także ze względu na zaufane porady i otwartą komunikację z zespołem Preglife” - komentuje Emilia Balda.

„Bardzo cieszę się ze współpracy z Preglife. Dzięki niej docieramy do ważnego segmentu naszej grupy docelowej, który do tej pory trudniej było angażować. Zamierzamy kontynuować działania, także z powodu wsparcia i dobrego przygotowania po stronie zespołu Preglife ” - dodaje Salvatore Daví.

Odzież to jedna z najpopularniejszych kategorii produktowych wśród użytkowniczek Preglife. Decyzja o kontynuowaniu współpracy wynika z wysokich wyników uzyskanych w trwającej trzy miesiące kampanii testowej. Wykorzystane w niej zostały narzędzia performance’owe takie jak popup, zakładka rabaty, push notification oraz widget. Kampania osiągnęła 870 000 impresji w Polsce i 850 000 impresji w Niemczech, w tym 52% przejść z zakładki rabaty na stronę marki w Polsce i 49% w Niemczech. Zakładka rabaty to przestrzeń premium w aplikacji, która zrzesza wyselekcjonowane oferty partnerów. Dzięki współpracy z Preglife marka C&A zanotowała wzrost sprzedaży w wymienionych kategoriach.

Strategią Preglife jest stawianie na długofalowe i jakościowe współprace z markami, które odpowiadają na potrzeby użytkowniczek aplikacji oraz zapewniają im jak największą wartość. Marka C&A posiada szerokie portfolio produktów dla całej rodziny oraz dzieci w różnym wieku. Towarzysząc kobietom od samego początku macierzyństwa i dostarczając im ofert specjalnych, zwiększa potencjał sprzedażowy oraz buduje więź z konsumentką na lata” - komentuje Magdalena Wójcik.

Skuteczność kampanii wynika m.in. z precyzyjnego dotarcia do grupy docelowej, które zapewnia Preglife. Użytkowniczkami aplikacji są kobiety w ciąży, kobiety w drugiej i kolejnej ciąży oraz kobiety po porodzie, natomiast kampanie można targetować z precyzją do 1-tygodnia ciąży lub 1-miesiąca życia dziecka.

Źródło: Preglife

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wrześniowa konferencja GrafConf w Toruniu
GrafConf powraca w tym roku z piątą edycją. Konferencja odbędzie się 7 września w Centrum Kulturalno-Kongresowym Jordanki w Toruniu, a jej program jest pełen inspirujących wystąpień, warsztatów i konsultacji z ekspertami.
Proevent świętuje ma 18 lat działalności
Udało nam się przez ten czas zrealizować setki eventów, które dla uczestników pozostają miłymi wspomnieniami, a dla nas i naszych klientów - sukcesami wartymi celebrowania. To nasza misja - tworzyć niezapomniane chwile i dostarczać profesjonalne usługi eventowe.
Influencer marketing rośnie i potrzebuje nowych standardów
W ubiegłym roku globalne wydatki na influencer marketing wyniosły blisko 35 mld dolarów[1], a prognozowane wzrosty najlepiej świadczą o rozwoju tego rynku. Niewątpliwie to jeden z najdynamiczniej rozwijających się sektorów, którego globalna wartość jeszcze w tym roku ma osiągnąć 24 mld dolarów[2]. Zgodnie ze światowym trendem polski rynek także notuje wzrosty rok...
Wejdź na wyższy poziom: olimpijska kampania Visa
Visa, Oficjalny Partner Płatniczy i Technologiczny Igrzysk Olimpijskich oraz Paralimpijskich, startuje z nową europejską kampanią, w której olimpijczyjcy i paralimpijczycy z Team Visa zachęcają do podążania za swoimi pasjami i osiągania sukcesów.
Joomp współpracuje z targami Promosyon Show
Jest nam niezmiernie miło poinformować o kontynuacji naszej współpracy z Promosyon Show, największymi w Turcji targami produktów promocyjnych i reklamy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764