logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Candy we współpracy z Madogz promuje linię pralek Rapido

  PR 15.02.2022, przeczytano 461 razy
ilustracjastrzałka

Marka Candy wystartowała z nową kampanią promującą portfolio pralek z linii Rapido. Za ideę kreatywną i realizację działań prowadzonych pod hasłem „Najlepsza w klasie” odpowiada agencja MADOGZ.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/candy-we-wspolpracy-z-madogz-promuje-linie-pralek-rapido,394796,artykul.html

Kampania Candy skupia się na podkreśleniu innowacyjnych rozwiązań zastosowanych w pralkach z linii Rapido: 9 szybkich i wydajnych programów oraz jedyna w swoim rodzaju funkcja Snap&Wash, dzięki której pralka, na podstawie zdjęcia zrobionego smartfonem i przetworzonego przez aplikację Candy Simply-Fi, sama wybiera optymalny program prania.

Główną część działań stanowi kampania telewizyjna na potrzeby, której powstał 30-sekundowy spot.

Pomysł na spot przyniosło życie i nasze osobiste doświadczenia. Bohater to tata, który dla swojej córki zrobi wszystko, nie ma dla niego rzeczy niemożliwych, nawet jeśli jest pod presją czasu, bo właśnie szykuje się do wyjścia do pracy. Radzi sobie zatem z zapleceniem warkocza, a gdy musi się zmierzyć się z upraniem ukochanego pluszaka, tu z pomocą przychodzi inteligenta pralka. Wystarczy jedno zdjęcie w aplikacji, pralka sama ustawia szybki program i sytuacja uratowana – mówi Tomasz Pastuszka, Creative Director w MADOGZ.

Reklamy pod hasłem „Najlepsza w klasie” będą emitowane w ogólnopolskich i tematycznych stacjach z grup Polsat i TVN oraz w internecie. W ramach działań online kreacje reklamowe pojawią się na platformach społecznościowych: Facebook, Pinterest i YouTube, a także w wyszukiwarce Google.

Ideę kreatywną kampanii przygotowała agencja MADOGZ, spot wyprodukował dom produkcyjny Artcor, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Star Media, a za działania online odpowiada agencja FFW.

Źródło: MADOGZ

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowości Epson na Promo Show 2023
Już wkrótce startują targi Promo Show 2023 – tym razem spotkamy się w Warszawie 8 i 9 lutego. W trakcie tegorocznej edycji targów Epson zaprezentuje szerokie portfolio modeli, w tym najnowsze rozwiązania przeznaczone dla producentów reklamy, wydruków fotograficznych czy branży tekstylnej. Nie może tam zabraknąć wszystkich tych, którzy planują...
Panasonic rozszerza ofertę monitorów dotykowych prezentując serię EQ2-PCAP
Wychodząc naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu na intuicyjne technologie współpracy, Panasonic Connect Europe rozszerzył ofertę monitorów dotykowych 4K, prezentując najlepszą w swojej klasie serię EQ2-PCAP. Dzięki sześciu rozmiarom ekranów - od 43 do 86 cali - te wysokiej jakości interaktywne monitory z pojemnościową technologią dotykową sprawiają, że...
Już jutro startuje Promo Show – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku
Już jutro rozpoczną się Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8 i 9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy.
Fachowiec w… konfesjonale, czyli kolejna odsłona kampanii Atlasa
Atlas wchodzi w kolejną fazę komunikacji związanej z nowym Gruntem NKP. To innowacyjny produkt, który dzięki swoim właściwościom nie kapie, nie chlapie i zapewnia w 100 proc. czystą pracę. Nawiązując do możliwości gruntu, ale także haseł kampanii, firma przygotowała spot, którego akcja dzieje się w… konfesjonale, a głównymi postaciami są Fachowiec...
Medallia wspiera Schneider Electric w zwiększaniu satysfakcji klientów dzięki przekazaniu spersonalizowanych informacji pracownikom w czasie rzeczywistym
Medallia nawiązał współpracę z firmą Schneider Electric, aby zmodernizować proces zbierania, mierzenia i zarządzania satysfakcją klientów. Koncentrując się na uwagach odbiorców, Schneider Electric wdrożył innowacyjne sposoby wspierania działań związanych z ich obsługą oraz satysfakcją poprzez zmianę sposobu postrzegania podróży klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764