logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cannes Lions: Spotkania kreatywne ekspertów oraz fanów PR i reklamy

  PR 25.10.2013, przeczytano 1202 razy
ilustracjastrzałka

Jak poruszyć polityków, by zajęli się codziennymi problemami obywateli? Jak wzruszyć mieszkańców miasta, by zaczęli cenić i chronić ginące w nim drzewa? Czy w końcu jak ruszyć wahadłowiec kosmiczny, który swoją ostatnią podróż musi odbyć na ziemi? Gotowych odpowiedzi i inspiracji będzie można poszukać oglądając najbardziej kreatywne kampanie reklamowe i PR-owe świata nagrodzone na tegorocznym festiwalu Cannes Lions. „Cannes Lions – Creative PR Meeting” odbędzie się 6 listopada w Poznaniu, 13 listopada w Sopocie i 19 listopada w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cannes-lions%3A-spotkania-kreatywne-ekspertow-oraz-fanow-pr-i-reklamy,20067,artykul.html

Do udziału w dyskusji na temat nagrodzonych w Cannes kampanii i ich społecznej użyteczności zaproszeni zostali przedstawiciele mediów oraz eksperci i praktycy z branży PR i reklamy. W spotkaniach wezmą udział m.in. prof. Jacek Kall (Departament marketingu UE, Poznań), Danka Woźnicka (Radio Zet, Poznań), Vadim Makarenko (Gazeta Wyborcza, Warszawa), Zuzanna Ziomecka (Warszawa), Natalia Hatalska (hatalska.com, Gdańsk), Piotr Świąc (TVP, Gdańsk), Katarzyna Przewuska (Chief Operating Officer, Havas, Warszawa), Wojciech Usak (Dyrektor marketingu Audi, Poznań), Maciej Grabowski (Strateg AMS, Poznań, Warszawa), Tomasz Tomczyk (bloger Kominek, Warszawa) Maciej Mazurek (inicjatywa BLOGtej, autor bloga zuchrysuje,pl, Poznań).

Dzięki „Cannes Lions – Creative PR Meeting” udało nam się stworzyć pole do dialogu pomiędzy mediami, twórcami kampanii PR i marketingowych oraz ich odbiorcami, mówi Przemysław Wojak, Partner Zarządzający agencji Q&ACommunications, juror konkursu Cannes oraz przewodniczący kategorii Active (PR i Young PR) w Polskim Konkursie Reklamy KTR. Po frekwencji w zeszłym roku widać, że zapotrzebowanie na takie spotkania jest ogromne. Z jednej strony projekty, które pokazujemy i które sami realizujemy w coraz większym stopniu dotykają nie tylko kwestii komercyjnych, ale spraw ważnych dla społeczeństwa. Z drugiej strony coraz trudniej tę społeczność poruszyć i dotrzeć do niej z jakimkolwiek przekazem. A przecież bez ruchu nic się w niej i dla niej nie wydarzy, nie zmieni.

W Poznaniu „Cannes Lions – Creative PR Meeting” odbędzie się po raz trzeci. Zainteresowanie zeszłoroczną edycją przeszło oczekiwania organizatorów wydarzenia, dlatego w tym roku będzie ono miało miejsce także w Warszawie i w Trójmieście.

  • „Cannes Lions – Creative PR Meeting” Poznań odbędzie się 6 listopada (środa) o godz. 18.00 w Concordia Design, sala Lumina, ul. Zwierzyniecka 3.
  • „Cannes Lions – Creative PR Meeting” Sopot odbędzie się 13 listopada (środa) o godz. 18.00 w Zatoce Sztuki, Al. F. Mamuszki 14.
  • „Cannes Lions – Creative PR Meeting” Warszawa odbędzie się 19 listopada (wtorek) o godz. 18.00 w budynku AGORY, sala P 106, ul. Czerska 8, wejście od ul. Czerniakowskiej.


Wstęp na wydarzenia jest wolny. Szczegółowe informacje o rejestracji dostępne na profilu FB Q&AConsulting. https://www.facebook.com/QAConsulting

Źródło: Q&ACommunications

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764