logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cannes Lions 2024 – znamy pierwszych jurorów z Polski

   14.04.2024, przeczytano 443 razy
ilustracjastrzałka
Jerzy Holub

Jerzy Holub i Sebastian Stępak zasiądą w jury tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, którego 71. edycja odbędzie się już w czerwcu. Kolejne nazwiska jury zostaną ogłoszone niebawem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cannes-lions-2024-%E2%80%93-znamy-pierwszych-jurorow-z-polski,403831,artykul.html

Organizatorzy Cannes Lions ogłosili pierwsze składy jury. Reprezentantami polskiej branży reklamowej będą Jerzy Holub Vice President Marketing and Communications w Mastercard oraz Sebastian Stępak CEO Central & Eastern Europe w MSL.

Jerzy Holub zasiądzie w gronie jurorów w kategorii Sustainable Development Goals. Holub jako Vice President Marketing and Communications w Mastercard, kieruje strategią marki w Polsce, Czechach i na Słowacji, a doświadczenie marketingowe zdobywał pracując dla wiodących marek technologicznych, telekomunikacyjnych i finansowych. Marki i produkty, którymi zarządzał, były wielokrotnie nagradzane przez branżę: (Cannes Lions, w tym Grand Prix i Titanium, Golden Effie, Webby, Merit, One Show, Golden Drum).

ilustracjastrzałka

Sebastian Stępak

Z kolei Sebastian Stępak będzie oceniał zgłoszenia w kategorii PR. Stępak w MSL jest odpowiedzialny za kluczowe rynki w regionie Europy Wschodniej. W swojej karierze doradzał największym polskim i światowym markom: Google, Netflix, P&G, IBM, Unilever, Pernod Ricard, Danone, Canal+, Skype, Allegro, Scripps Networks International, TVN, LG, Samsung, Lenovo, Discovery, Viacom i wiele innych. Koncentruje się głównie na komunikacji korporacyjnej, kryzysowej i zarządzaniu problemami, ale współtworzył także wiele kampanii marketingowych i reklamowych. W jury Cannes Lions zasiada już kolejny raz.

Jury festiwalu Cannes Lions reprezentuje talenty światowej branży z 54 rynków.

„ Jesteśmy zachwyceni równowagą i szerokim zakresem wiedzy specjalistycznej oraz globalną reprezentacją naszego jury. Gremium przyznające nagrody reprezentuje wiodące talenty światowej branży z różnych dziedzin i z radością przyjmujemy wyjątkową perspektywę, którą wnoszą. Dziękujemy im za ich czas, poświęcenie i troskę w ustanawianiu globalnych kreatywnych standardów dla naszej branży” – powiedział Simon Cook, dyrektor generalny Lions.

„ To ekscytujące widzieć w tym roku reprezentację z czterech nowych rynków – Armenii, Ghany, Pakistanu i Panamy – a także największą w historii reprezentację z Bliskiego Wschodu i Afryki. Nasi Jurorzy odgrywają kluczową rolę w utrzymaniu integralności Lions i dziękujemy im za wszystko, co wnoszą w realizację ważnego zadania, które stoi przed nami” – dodał Marian Brannelly, globalny dyrektor ds. nagród Lions.

Cannes Lions to największy międzynarodowy festiwal kreatywności i reklamy, który od lat jest jednym z najważniejszych punktów odniesienia i globalnym wyznacznikiem kierunku rozwoju branży. W konkursie oceniane są prace w wielu obszarach – od rozwoju produktów i usług, przez tworzenie i realizację strategii komunikacji, po siłę ich oddziaływania na odbiorców.

Wśród jury znajdują się reprezentanci globalnych brandów, a także eksperci posiadający potwierdzone kwalifikacje i doświadczenie w branży kreatywnej.

Tegoroczna edycja odbędzie się w dniach 17-21 czerwca 2024 r .

Źródło: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

www.sar.org.pl  

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Natalia Borawska, Paweł Loedl i Adam Caban w jury KTR
Troje przedstawicieli agencji VML zasiądzie w składzie tegorocznego konkursu KTR, w kategoriach: Communication, Creative Strategy oraz Technology. 
Softswiss z nagrodą za event korporacyjny
Wydarzenie korporacyjne firmy SOFTSWISS zdobyło brązowy medal w jednej z najbardziej prestiżowych na świecie nagród eventowych, Global Eventex Awards. Ta międzynarodowa firma technologiczna została wyróżniona w kategorii "Wydarzenie korporacyjne", co potwierdza jej wysoki poziom organizacji i unikalność podejścia do spotkań firmowych. SOFTSWISS słynie z...
Performics z tytułem Performanceowej Agencji Roku
W dniu 23 maja zostały ogłoszone wyniki VI edycji międzynorodowego konkursu Performance Marketing Diamonds EU, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej (e-Izbę). Tytuł Performance’owej Agencji Roku 2024 otrzymała agencja marketingu efektywnościowego Performics, należąca do Publicis Groupe.
Znamy jury 3. edycji konkursu The Next Gen of PR
W trzeciej edycji konkursu organizowanego przez Związek Firm Public Relations - The Next Gen of PR - prace PR-owców oceniać będzie jury pod przewodnictwem Agaty Zeman, Managing Director w 24/7Communication oraz wiceprezeski zarządu ZFPR. W tym roku uczestnicy zmierzą się z zadaniem konkursowym przygotowanym przez markę Coca-Cola.
Mastercard i McCann: pierwszy Black Pencil dla Polski
Mastercard i McCANN Poland osiągnęły historyczny sukces na gali D&AD Awards 2024, zdobywając najwyższe wyróżnienie – Black Pencil – za kampanię "Gdzie Zamieszkać"/"Where to Settle". Jest to pierwszy Black Pencil w historii polskiej reklamy i branży marketingu, który potwierdza wyjątkowość tej licznie nagradzanej kampanii oraz globalne uznanie dla tego projektu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764