logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cannes Lions Creative PR Meeting: Święto kreatywności

  PR 04.10.2014, przeczytano 2615 razy

18 panelistów, 3 miasta, prezentacja najlepszych światowych kampanii reklamowych i PR-owych i ogromna dawka inspiracji. Już wkrótce 4. Cannes Lions Creative PR Meeting czyli spotkanie, na którym zostaną zaprezentowane kampanie reklamowe z całego świata, nagrodzone na tegorocznym Międzynarodowym Festiwalu Reklamy w Cannes.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cannes-lions-creative-pr-meeting%3A-swieto-kreatywnosci,22807,artykul.html

Cannes Lions Creative PR Meeting jest dla nas przede wszystkim świętem kreatywności. W jednym miejscu spotykają się  twórcy kampanii PR i marketingowych oraz ich odbiorcy, media a także ci, którzy chcą w mediach zamieszczać informacje, praktycy i teoretycy, aby wspólnie dyskutować o przyszłości komunikacji i wzajemnie się inspirować – mówi Przemysław Wojak, Partner Zarządzający agencji Q&ACommunications, organizatora wydarzenia.

Cannes Lions Creative PR Meeting  to spotkanie umożliwiające nawiązanie dialogu pomiędzy mediami, twórcami kampanii oraz ich odbiorcami. Osią wydarzenia, jak co roku, będzie projekcja wybranych kampanii, która będzie przeplatana dyskusją z udziałem przedstawicieli mediów oraz ekspertów branży marketingowej i PR. Hasło tegorocznej edycji brzmi „Nowe kontra stare”, dlatego głównym tematami paneli będą zjawiska takie, jak  konwergencja mediów, rozwój mediów społecznościowych oraz technologii. Nad nowym wymiarem komunikacji w dobie rewolucji informacyjnej debatować będą m.in.: Maciej Budzich, Marcin Grabowski (AMS), Natalia Hatalska, Illia Kondratyuk (Facebook), Maciej Kuźmicz (Ergo Hestia), Paweł Tyszkiewicz (SKM/SAR), Tomasz Wygnański (Media i Marketing), Marek Wziątek (Volkswagen), Mateusz Zaremba (Tyskie),

 

4 edycja Cannes Lions Creative PR odbędzie się w trzech miastach: w Sopocie, Poznaniu i w Warszawie. Wstęp na wydarzenia jest wolny. Rejestracja pod adresem: http://www.qacommunications.com/canneslions/

Cannes Lions – Creative PR Meeting  Sopot: 8.10.2014 r. (środa); godz. 18.00; Zatoka Sztuki, Al. F. Mamuszki 14

Cannes Lions – Creative PR Meeting Poznań: 13.10.2014 r. (poniedziałek); godz. 18.00; Concordia Design, sala Lumina, ul. Zwierzyniecka 3

Cannes Lions – Creative PR Meeting Warszawa: 15.10.2014 r. (środa); godz. 18.00; siedziba Agory, sala P 106, ul. Czerska 8, wejście od ul. Czerniakowskiej

Źródło: Q&ACommunications

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764