logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cannes Lions Creative PR Meeting: Święto kreatywności

  PR 04.10.2014, przeczytano 2605 razy

18 panelistów, 3 miasta, prezentacja najlepszych światowych kampanii reklamowych i PR-owych i ogromna dawka inspiracji. Już wkrótce 4. Cannes Lions Creative PR Meeting czyli spotkanie, na którym zostaną zaprezentowane kampanie reklamowe z całego świata, nagrodzone na tegorocznym Międzynarodowym Festiwalu Reklamy w Cannes.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cannes-lions-creative-pr-meeting%3A-swieto-kreatywnosci,22807,artykul.html

Cannes Lions Creative PR Meeting jest dla nas przede wszystkim świętem kreatywności. W jednym miejscu spotykają się  twórcy kampanii PR i marketingowych oraz ich odbiorcy, media a także ci, którzy chcą w mediach zamieszczać informacje, praktycy i teoretycy, aby wspólnie dyskutować o przyszłości komunikacji i wzajemnie się inspirować – mówi Przemysław Wojak, Partner Zarządzający agencji Q&ACommunications, organizatora wydarzenia.

Cannes Lions Creative PR Meeting  to spotkanie umożliwiające nawiązanie dialogu pomiędzy mediami, twórcami kampanii oraz ich odbiorcami. Osią wydarzenia, jak co roku, będzie projekcja wybranych kampanii, która będzie przeplatana dyskusją z udziałem przedstawicieli mediów oraz ekspertów branży marketingowej i PR. Hasło tegorocznej edycji brzmi „Nowe kontra stare”, dlatego głównym tematami paneli będą zjawiska takie, jak  konwergencja mediów, rozwój mediów społecznościowych oraz technologii. Nad nowym wymiarem komunikacji w dobie rewolucji informacyjnej debatować będą m.in.: Maciej Budzich, Marcin Grabowski (AMS), Natalia Hatalska, Illia Kondratyuk (Facebook), Maciej Kuźmicz (Ergo Hestia), Paweł Tyszkiewicz (SKM/SAR), Tomasz Wygnański (Media i Marketing), Marek Wziątek (Volkswagen), Mateusz Zaremba (Tyskie),

 

4 edycja Cannes Lions Creative PR odbędzie się w trzech miastach: w Sopocie, Poznaniu i w Warszawie. Wstęp na wydarzenia jest wolny. Rejestracja pod adresem: http://www.qacommunications.com/canneslions/

Cannes Lions – Creative PR Meeting  Sopot: 8.10.2014 r. (środa); godz. 18.00; Zatoka Sztuki, Al. F. Mamuszki 14

Cannes Lions – Creative PR Meeting Poznań: 13.10.2014 r. (poniedziałek); godz. 18.00; Concordia Design, sala Lumina, ul. Zwierzyniecka 3

Cannes Lions – Creative PR Meeting Warszawa: 15.10.2014 r. (środa); godz. 18.00; siedziba Agory, sala P 106, ul. Czerska 8, wejście od ul. Czerniakowskiej

Źródło: Q&ACommunications

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Firma Sony poinformowała o ukończeniu drugiej fazy testów, które prowadziła wspólnie z agencją informacyjną Associated Press w ramach prac nad technologią poświadczania autentyczności zdjęć z aparatów Sony. Ta wbudowana w aparat technologia opatruje robione zdjęcia certyfikatem utworzenia, pozwalającym weryfikować pochodzenie...
Sezon na grypę i…reklamy farmaceutyków
Sezon jesienno-zimowy to od wielu lat nie tylko czas wzmożonych zachorowań na przeziębienie i grypę, ale również intensywnych działań reklamowych środków mających im zapobiegać. Na podstawie danych z badania gemiusAdReal sprawdziliśmy, jak kształtował się rynek reklamy w kategorii produktów na przeziębienie w październiku tego roku.
Kampania edukacyjna #Fakenomore dla dzieci i młodzieży
Tematem prywatności w sieci inaugurujemy 29 listopada ogólnopolską kampanię edukacyjną #FakeNoMore. W każdym województwie odbędzie się webinarium, podczas którego nauczyciele i uczniowie będą mogli dowiedzieć się, jak bronić się przed manipulacją.
Bluerank i Linkleaders nawiązują strategiczne partnerstwo
Współpraca agencji zakłada połączenie potencjałów ich specjalizacji, Linkleaders – w obszarach PR i employer branding oraz Bluerank – marketingu internetowego. Celem współpracy jest stworzenie wspólnego produktu w obszarze marketingu online, który będzie integrować i wzmocni kluczowe kompetencje obu agencji. Firmy, które...
Opus B z kolejną realizacją dla Amway
Opus B przygotował europejską odsłonę relaunchu marki g&h, należącej do portfolio Amway.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764