logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cannes Lions Creative PR po raz 6.

  PR 05.10.2016, przeczytano 472 razy
ilustracjastrzałka

Jak odkryć potrzeby konsumentów i zbudować na nich skuteczną kampanię marketingową? Jak je zbadać i stworzyć wiarygodny insight? Odpowiedzi na te pytania przyniesie najbliższa edycja Cannes Lions Creative PR Meeting.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cannes-lions-creative-pr-po-raz-6.,30159,artykul.html

Spotkaniom (10 października w Poznaniu i 11 października w Warszawie) będzie towarzyszyć projekcja najlepszych kampanii PR i marketingowych nagrodzonych na tegorocznym Festiwalu Reklamy w Cannes.
 
Cannes Lions Creative PR Meeting jest dla nas przede wszystkim świętem kreatywności. W jednym miejscu spotykają się twórcy kampanii PR i marketingowych oraz ich odbiorcy oraz media. Spotykamy się, aby wspólnie dyskutować o przyszłości komunikacji i wzajemnie się inspirować – mówi Przemysław Wojak, Partner Zarządzający agencji Q&A Communications, organizatora wydarzenia.

Tegoroczna edycja wydarzenia koncentruje się wokół tematu Deep Insights – sposobu na wniknięcie w świat konsumenta i poznanie jego potrzeb. Insight stanowi podstawę kampanii i punkt wyjścia przy projektowaniu komunikacji marketingowej. Dzięki komentarzom oraz wystąpieniom ekspertów uczestnicy wydarzenia będą mogli poznać metody poszukiwania potrzeb konsumenckich oraz sposoby odpowiedzi na nie we współczesnych kampaniach.

Insight to głębokie zrozumienie konsumenta. Jego poszukiwanie jest zawsze wyzwaniem. Wymaga sporej dawki pokory i cierpliwej obserwacji. Jednocześnie jest fascynującym procesem, którego efekt decyduje czy kampanie pójdą w niepamięć, czy przejdą do historii – mówi Piotr Komorowski, Head of Strategy Q&A Communications.

Temat Deep Insightów będą przybliżać m.in.: Dawid Wiener (Cognision) – strateg i badacz doradzający w zakresie użyteczności m.in. z WOŚP, Allegro, Raiffeisen Bank, Jacek Kowalski (Neuroidea) – badacz, współautor ECM (Exploring Consumers Mind), pierwszego badania neuromarketingowego w Polsce, Hubert Tworkowski (Sotrender) i Jan Zając (Sotrender) – przedstawiciele wiodącej agencji badawczej Internetu oraz marketingu i pomiaru efektywności działań social media. Eksperci zaprezentują autorskie definicje insightu oraz ścieżki, którymi dochodzą do celu: odkrycia potrzeb konsumenta.

W programie również projekcje najlepszych kampanii nagrodzonych na tegorocznym festiwalu w Cannes, m.in. nagrodzona Grand Prix kampania "The Organic Effect" dla supermarketów Coop autorstwa szwedzkiej agencji Forsman & Bodenfors. Efektem kampanii było zwiększenie wskaźnika sprzedaży żywności organicznej do największego w przeciągu ostatnich dwudziestu lat.

Organizatorem wydarzenia jest agencja Q&A Communications oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR - wyłączny przedstawiciel Cannes Lions w Polsce.

Obowiązkowa, darmowa rejestracja: www.qacommunications.com/canneslions

Źródło: Q&A Communications

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764