logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cannes Lions Imagination Day 4 – już 30 października 2014

  PR 27.10.2014, przeczytano 1412 razy
ilustracjastrzałka

Cannes Lions Imagination Day 4 to kolejna okazja do spotkania się z wybitnymi przedstawicielami branży kreatywnej oraz najbardziej inspirującymi kampaniami reklamowymi z całego świata. Imagination Day podzielone jest na dwie części – seminaria w ciągu dnia i wieczorny pokaz Cannes Lions. Wydarzenie cieszy ogromną popularnością – bilety na seminaria zostały już wyprzedane! Można jeszcze kupić wejściówki na pokazy Cannes Lions odbywające się w 7 miastach Polski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cannes-lions-imagination-day-4--juz-30-pazdziernika-2014,23036,artykul.html

Wśród prelegentów Cannes Lions Imagination Day 4 znajdują się przedstawiciele reklamy, technologii, designu czy sztuki, twórcy projektów, które na co dzień zachwycają na międzynarodowych festiwalach, ciekawią i inspirują w codziennej pracy. Jest to światowa czołówka kreacji – dotychczasowi prelegenci mają w sumie na swoim koncie ponad 150 canneńskich lwów! Ogromną wartością Imagination Day jest również to, że zaproszeni goście pochodzą z różnych regionów świata, z różnych kultur – od Europy, przez Azję, Amerykę Północną i Południową, i dzięki temu ich wystąpienia są tym bardziej inspirujące, pobudzające twórczość i umysł. 

W tegorocznych seminariach udział wezmą: Luis Silva Dias (Chief Creative Officer, FCB International, Lisbon), Lucio Rufo (Group Creative Director, R/GA LondonR/GA, Londyn), Yasuhiro Tsuchiya (Creative Technologist, Dentsu Inc., Tokio), Vasco Vicente (Multidisciplinary Creative, Art Director, Wieden+Kennedy, Amsterdam), Irene Pereyra (User Experience Director & Designer, Nowy Jork), Anton Repponen (Creative Director & Designer, Nowy Jork), Teo Guillem & Carlos Pardo (Creative Directors, Dvein, Barcelona), Andrzej Bukowiński (reżyser filmów reklamowych i krótkometrażowych, ABAFILMES, Sao Paulo), Michał Makarewicz (Directing Animator, Pixar Animation Studios, San Francisco).

Goście wydarzenia będą mogli również obejrzeć wystawę TEN collection, kreatywnego projektu, w którym udział biorą najlepsi światowi artyści z dziedziny digital art. W ramach tej inicjatywy, twórcy z całego świata tworzą – na bazie zdjęć Fotolii – prace graficzne, którymi następnie dzielą się z internetową społecznością. Projekt dedykowany środowisku twórczemu, umożliwia pobieranie otwartych plików .PSD za darmo, dzięki czemu graficy i twórcy kreatywni mają szansę poznać od „kuchni” technikę najlepszych w branży. 

Tego samego dnia wieczorem, o godz. 19.30 odbędzie się pokaz najlepszych reklam świata Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions – tym roku w aż 7 miastach Polski: w Multikinie Gdynia, Katowice, Kraków, Poznań Stary Browar, Warszawa Złote Tarasy, Wrocław Arkady Wrocławskie, oraz Silver Screen w Łodzi.

Pokaz Cannes Lions na stałe wpisał się w kalendarz wydarzeń związanych z reklamą – z roku na rok poszerza swoje grono fanów i bije rekordy popularności. To niepowtarzalna okazja, aby zobaczyć najlepsze, najbardziej kreatywne kampanie i filmy reklamowe z całego świata nagrodzone w tegorocznej edycji Cannes Lions – najbardziej prestiżowego konkursu reklamowego na świecie. Wieczorny pokaz reklam inspiruje dużą dawką świeżego spojrzenia na reklamę, pobudza wyobraźnię, bawi, zachwyca, porusza i zaskakuje. Wobec takich reklam, nie można być obojętnym. Zapraszamy wszystkich entuzjastów dobrej reklamy!

Organizatorzy: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Ars Thanea, K2, Starcom MediaVest Group.

Sponsor: Fotolia

Partner Pokazu: Coca-Cola

Patroni medialni: Nowy Marketing, Wirtualna Polska, FUTU, Gazeta Wyborcza

Więcej informacji na: www.imaginationday.pl.

Źródło: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764