logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Canon: nowa seria uniwersalnych i kreatywnych urządzeń biurowych

  PR 10.09.2019, przeczytano 730 razy
ilustracjastrzałka

Canon przedstawia imagePRESS C165, proste w obsłudze wielofunkcyjne kolorowe urządzenie, które oferuje szerokie spektrum możliwości. To wszechstronne połączenie technologii i interfejsu użytkownika – znanych z serii imageRUNNER ADVANCE – wzbogacony o profesjonalne i intuicyjne elementy charakterystyczne dla serii urządzeń imagePRESS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/canon%3A-nowa-seria-uniwersalnych-i-kreatywnych-urzadzen-biurowych,383910,artykul.html

Większe możliwości niższym kosztem

imagePRESS C165 to zupełnie nowa konstrukcja – w niewielkich gabarytach mieści cały szereg zaawansowanych funkcjonalności druku, podnoszących wydajność pracy w codziennym środowisku firmy. Obsługa maszyny jest na tyle intuicyjna, że nie wymaga specjalnego przygotowania czy specjalistycznej wiedzy z zakresu druku. W kilka chwil można wydrukować doskonałej jakości materiały Dostosowane do aktualnych potrzeb użytkownika.

Mark Lawn, Director of Professional Print Solutions w Canon Europe, przyznaje:

- Wiemy, jak ogromną rolę w funkcjonowaniu współczesnych organizacji odgrywają takie czynniki, jak szybkość działania i ograniczenie kosztów. Dlatego, chcąc wyjść naprzeciw oczekiwaniom firm, zaprojektowaliśmy urządzenie, które jest w stanie realnie wpłynąć na poprawę wydajności codziennych zadań i jednocześnie generować oszczędności. Dzięki niemu nie tylko wydrukujemy czy zeskanujemy dokumenty, ale także przygotujemy atrakcyjnie wyglądające plakaty reklamowe, materiały POS czy zaproszenia na firmowe wydarzenia. Wszystko to w najlepszej jakości, bez konieczności posiadania specjalistycznej wiedzy na temat druku. Dlatego jestem przekonany, że urządzenia imagePRESS C165 świetnie sprawdzą się w każdym środowisku biznesowym.

Zróbmy to kreatywnie

Chcesz przygotować atrakcyjnie wyglądającą prezentację, ale brakuje na to czasu? Nie ma problemu! Chcesz wydrukować agendę na nadchodzącą konferencję sprzedażową? Proste! Wystarczy wykorzystać przyciągające wzrok formaty papieru z ciekawym wykończeniem i wydrukować je na grubszym papierze, aby uzyskać efekt "PREMIUM". Można też użyć papieru teksturowanego, który doda wydrukom elegancji. Teraz szeroka gama opcji druku jest na wyciągnięcie ręki.

Prowadzisz sklep internetowy i klient zostawił niezrealizowany zakup w wirtualnym koszyku? Dzięki imagePRESS C165 od ręki przygotujesz spersonalizowaną dla niego wysyłkę mailingu bezpośredniego przypominającą o produkcie i zachęcającą do sfinalizowania transakcji. Równie łatwo stworzysz spersonalizowane, profesjonalnie wyglądające materiały informacyjne np. do akcji promocyjnej.

ilustracjastrzałka

- Jako że wszyscy jesteśmy konsumentami, możemy wspólnie poszukać odpowiedzi na pytanie: "Co sprawia, że chcemy związać się z daną marką?". Zapewne wiele odpowiedzi wskazuje na indywidualne podejście do klienta. Tutaj właśnie może pomóc spersonalizowany druk. "Namacalność" takiej przesyłki pobudza wiele zmysłów, a odpowiednia personalizacja treści zachęca do działania. W erze cyfrowej, druk może bowiem zwiększać zaangażowanie klientów. Warto przekonać się o jego wpływie na działalność firmy i doświadczyć, w jaki sposób pomaga on osiągnąć tak ważny zwrot z inwestycji. – dodaje Mark Lawn.

Podobnie jak w przypadku urządzeń imageRUNNER ADVANCE, klient nie musi martwić się o podłączenie imagePRESS C165 do firmowej infrastruktury druku – instalacja przebiega w pełni automatycznie. Nowe urządzenia posiadają także zaawansowane funkcje bezpieczeństwa, które dodatkowo chronią firmowe dane.

Źródło: Canon Polska

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764