logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Canon: Premiera Océ Colorado 1650

  PR 15.05.2019, przeczytano 164 razy
ilustracjastrzałka

Canon prezentuje nową drukarkę Océ Colorado 1650, która rozszerza paletę wielkoformatowych urządzeń typu roll-to-roll wykorzystujących technologię Canon UVgel. Océ Colorado 1650 działa w oparciu o nowy, elastyczny atrament i technologię Océ FLXfinish, zaspokajając potrzeby klientów oczekujących wszechstronności produkcji na różnorodnych nośnikach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/canon%3A-premiera-oc%C3%A9-colorado-1650,382444,artykul.html

Nowa 64-calowa drukarka bazuje na przełomowej wydajności druku (także na tańszych mediach) i bezkompromisowej jakości obrazu, znanych z poprzedniego modelu Océ Colorado 1640. Nowy model zapewnia przy tym możliwość zadruku niestandardowych aplikacji, takich jak samoprzylepne winyle, pokrycia ścienne, płótna, tkaniny oraz grafiki podświetlane, wymagające dużej elastyczności montażu i oprawiania.

Océ Colorado 1650 wykorzystuje nowoopracowaną wersję atramentu UVgel firmy Canon, zaprojektowaną z myślą o maksymalnej elastyczności poprzez zwiększenie rozciągliwości każdej utwardzonej kropli atramentu. Wydruki mogą być gięte i składane w przypadku aplikacji elastycznych, bez ryzyka pękania nadruków.

Dodatkowo Océ Colorado 1650 wykorzystuje Océ FLXfinish – technologię stanowiącą nowe podejście do utwardzania diodami LED, która umożliwia użytkownikowi wybór pomiędzy trybami matowymi lub błyszczącymi dla każdego indywidualnego wydruku. W efekcie pozwala ona uzyskać różne wykończenia bez konieczności zmiany tuszu lub nośnika. Błyszczące wykończenie nadaje wyjątkowego efektu wizualnego takim aplikacjom, jak banery i plakaty, podczas gdy matowy wygląd jest szczególnie atrakcyjny w przypadku wysokiej jakości aplikacji wewnętrznych oglądanych w sztucznym świetle, takich jak pokrycia ścienne lub materiały POS.

Technologia Océ FLXfinish umożliwia również drukowanie na nośnikach porowatych, np. na niepowlekanym papierze. Pozwala także na produkcję materiałów informacyjnych na miękkich podłożach, takich jak tekstylia czy grafiki z obrzeżami silikonowymi, umożliwiając utrwalenie każdej kropli atramentu natychmiast po jej naniesieniu, co zapobiega jej absorpcji przez podłoże.

Seria drukarek Colorado jest wyposażona w funkcję precyzyjnego nanoszenia atramentu, umożliwiającą niemal idealną rejestrację w przypadku druku dwustronnego i wykorzystanie nośników nawiniętych powierzchnią zarówno na zewnątrz jak i do wewnątrz, co dodatkowo zwiększa produktywność i wszechstronność urządzenia.

Michele Tuscano, wiceprezes odpowiedzialny za obszar Large Format Graphics w Canon EMEA, mówi: - Kiedy w 2017 r. na targach FESPA zaprezentowaliśmy Océ Colorado 1640, byliśmy przekonani, że nasza technologia UVgel musi stanowić platformę dla rozszerzonej rodziny produktów, stworzonych w celu zapewnienia klientom optymalnego połączenia wysokiej wydajności, obszernej gamy kolorów, szerokiego zakresu zastosowań i niskich kosztów eksploatacji. Jako rezultat pozytywnych opinii naszych klientów i partnerów, w ciągu ostatnich dwóch lat skoncentrowaliśmy nasze wysiłki badawczo-rozwojowe na zaprojektowaniu kolejnej 64-calowej drukarki opartej na technologii żelowej, jednocześnie podnosząc wydajność mediów i zastosowań, takich jak elastyczne samoprzylepne winyle, których wykorzystanie przez klientów końcowych sukcesywnie rośnie. Fakt, że obecnie dostawcom usług druku możemy zaoferować również dodatkowy wybór, niemal natychmiastowych, matowych i błyszczących nadruków, stanowi niezwykle cenne rozwiązanie. Umożliwia im to wykorzystanie nowych możliwości biznesowych i produkcję wysokiej jakości materiałów POS i dekoracji, przy użyciu zaledwie jednej drukarki, bez konieczności wymiany nośników i atramentu – dodaje.

Océ Colorado 1650 zostało przetestowane przez kilku klientów Canon w regionie EMEA. Uznali oni, że nowy model świetnie sprawdza się do produkcji szerokiej palety aplikacji, w tym m.in. okładzin ściennych, etykiet i grafiki promocyjnej.

Nowa drukarka Canon zostanie zaprezentowana w tym tygodniu na targach FESPA Global Print Expo 2019 w Monachium (stoisko B5-E30), gdzie będzie można na żywo zobaczyć produkcję m.in. pokryć ściennych czy samoprzylepnych winyli.

Na targach FESPA prezentowany będzie także poprzedni model – Océ Colorado 1640, który w połączeniu z technologią firmy Fotoba zademonstruje możliwości wydajnej produkujący materiałów POS czy plakatów.

Urządzenie Océ Colorado 1640 to doskonałe urządzenie dla dostawców drukujących w dużej części grafikę podłogową, plakaty i oznakowanie oraz wydruki do zastosowań zewnętrznych, które wymagają najwyższej trwałości. Klienci, którzy wybierają Océ Colorado 1640 odnoszą również wymierne czasowe i operacyjne korzyści – dzięki technologii Canon UVgel wydruki są natychmiast suche. Do tego szeroka paleta podłoży umożliwia produkcję wysokiej jakości materiałów do zastosowań wewnętrznych przy użyciu papieru offsetowego powlekanego maszynowo. Oryginalny tusz oferuje dużą trwałość, wyjątkową odporność na zarysowania, ścieranie czy szorowanie, a także na szkodliwe chemikalia czy rozpuszczalniki – wszystko to bez potrzeby dodatkowego laminowania.

Obecnie na całym świecie Océ Colorado 1640 wdrożone zostało u ponad 800 klientów, w tym aż 500 z regionu EMEA. Co ciekawe, ponad 25 klientów zakupiło więcej niż jedno urządzenie. Dane z bazy klientów pokazują, że każde urządzenie drukuje średnio ponad 14 600 m2 rocznie, z czego 12% jednostek produkuje ponad 25 000 m2. To najlepszy dowód wyjątkowej wydajności tych drukarek, uzyskiwanej dzięki połączeniu wysokiej prędkości drukowania, automatycznej konserwacji dysz i łatwości ładowania nośników.

Źródło: Canon Polska

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Od 1 maja 2019 r. agencja Studio 111 wspiera dystrybutora Solectric GmbH Polska w kompleksowych działaniach z zakresu public relations oraz odpowiada za planowanie i realizację działań marketingowych. Działania PR będą prowadzone w mediach branżowych oraz lifestylowych, a także szeroko rozumianej blogosferze i social media.
Daria Sacha dołącza do zarządu Groupm
Daria Sacha w roli chief commercial officera dołączyła do struktur GroupM, negocjacyjnej i technologicznej spółki wspierającej agencje mediowe WPP. Będzie rozwijała ofertę handlową GroupM i innowacje reklamowe spółki, szczególnie w obszarze nowych mediów.
Gratisomat premierowo na Festiwalmarketingu.pl
Podczas tegorocznej edycji targów reklamy po raz pierwszy zaprezentuje się firma Gratisomat, oferująca interaktywne rozwiązania marketingowe. Na stoisku będzie można samodzielnie wypróbować nowoczesną i angażującą forma reklamy produktów i usług.
Pierwsza wersja Senuto – polskiej platformy wspierającej planowanie, analizę oraz optymalizację działań SEO – zostanie wyłączona 31 maja 2019 r. Eksperci spółki od wielu miesięcy pracowali nad jej przebudowaniem. Jak zatem będzie wyglądać Senuto w nowej odsłonie?
Continental poszerzył współpracę z Mediacom
Współpraca pomiędzy MediaCom Warszawa i Continental uległa poszerzeniu - Mediacom Beyond Advertising (MBA) obsługuje teraz budżet influencer marketingowy tego marketera. Obecnie trwa pierwsza kampania influencer marketingowa przygotowana przez MBA dla Continental. W akcji wezmą udział: Patryk Mikiciuk, Kameralnie, ReZigiusz, Wheel with it i Jack Gadovsky.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764