logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Canon: projektor XEED WUX6500, obiektyw LX-IL08WZ i prezenter PR500-R

  PR 24.01.2017, przeczytano 717 razy
ilustracjastrzałka

Canon Europe, światowy lider w dziedzinie rozwiązań do przetwarzania obrazu, zaprezentował dziś najnowszy projektor XEED WUX6500 z prezenterem PR500-R oraz obiektyw LX-IL08WZ, które wyznaczają nowe standardy w zakresie możliwości prezentacyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/canon%3A-projektor-xeed-wux6500%2C-obiektyw-lx-il08wz-i-prezenter-pr500-r,31192,artykul.html

Projektor XEED WUX6500 posiada wszystkie najlepsze cechy projektorów instalacyjnych z serii Canon WUX6000 o wysokiej jasności i żywych barwach. Panel LCOS o rozdzielczości WUXGA (1920 x 1200) w połączeniu z zaawansowaną technologią optyczną zapewnia żywy, ostry obraz o jasności nawet do 6500 lumenów. Oznacza to, że WUX6500 jest najjaśniejszym jednolampowym projektorem LCOS w ofercie firmy – mniejszym, lżejszym i bardziej energooszczędnym, niż konkurencyjne modele.

Porty HDBaseT, HDMI i DVI-I oferują liczne opcje łączności, w tym sieciową projekcję wielu obrazów (Network Multi-Projection), która w połączeniu z najnowocześniejszą technologią dopasowywania krawędzi pozwala rzutować obraz o wysokiej jakości i rozdzielczości na bardzo duże powierzchnie. Wymienne obiektywy zwiększają wszechstronność projektora WUX6500, umożliwiając wyświetlanie obrazu z różnych pozycji i ułatwiając jednoczesne korzystanie z wielu projektorów zainstalowanych w różnych odległościach. Technologie firmy Canon zastosowane w obiektywach zapewniają wyjątkową jasność, szczegółowość obrazu i kontrolę zniekształceń.

Nowy prezenter PR500-R łączy innowacyjne, ergonomiczne wzornictwo z funkcjonalnością, aby zapewnić więcej możliwości w różnych środowiskach prezentacyjnych. Precyzyjny, dwukrotnie intensywniejszy wskaźnik laserowy (635 nm) jest dobrze widoczny w jasnych pomieszczeniach i na jasnych ekranach, a funkcjonalnie zaprojektowane przyciski można łatwo rozróżnić dotykiem, co pozwala na intuicyjną obsługę bez rozpraszania uwagi prezentera. PR500-R ma bezprzewodowy adapter, który można szybko podłączyć do komputera PC lub Mac i natywnie obsługuje programy Microsoft PowerPoint, Mac Keynote oraz Adobe Reader. Urządzenie posiada przyciski następnej/poprzedniej strony, rozpoczęcia/zakończenia pokazu slajdów oraz czarnego ekranu. Zasilany jest dwiema bateriami AAA, a jego zasięg wynosi 20 metrów.

Szerokokątny, zmiennoogniskowy obiektyw LX-IL08WZ zaprojektowano pod kątem popularnej linii projektorów Canon LX, aby zapewnić większe możliwości projekcji z krótszej odległości. Obiektyw wyposażono w silnik, który umożliwia zdalną regulację powiększenia obrazu i ustawienia ostrości. Długość ogniskowej wynosi 15,73 – 23,59 mm, co pozwala uzyskać 1,5-krotne powiększenie przy zachowaniu szerokiego otworu przysłony, a zatem dużej jasności i klarowności obrazu.

Andreas Herrnböck, European Business Development Manager Projector, Visual Communications, Canon Europe, powiedział: Canon zawsze dąży do tego, aby dostarczać firmom najlepsze możliwe rozwiązania do pracy z obrazem. Nasi klienci, zarówno użytkownicy końcowi, jak i instalatorzy używają naszych projektów w różnych konfiguracjach, zaczynając od prostych instalacji w instytucjach edukacyjnych, kończąc na 360-stopniowych symulacjach lub instalacjach na potrzeby wydarzeń rozrywkowych. Nieustannie staramy się zapewnić klientom jak najlepsze wrażenia wizualne w każdych warunkach.

Projektor XEED WUX6500 będzie dostępny od marca 2017 r. Urządzenie prezentacyjne PR500-R i obiektyw LX-IL08WZ są dostępne od stycznia 2017r.

Źródło: Canon Polska

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764