logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Canon: Tusze i fabryka tapet Uvgel z nagrodami „Produkt Roku”

  PR 28.12.2020, przeczytano 1054 razy
ilustracjastrzałka

Canon otrzymał dwie nagrody za „Produkt Roku” w kategoriach „Tusze Cyfrowe – UV” oraz „Sprzęt do automatyzacji (druk/wykończenie)” w corocznym konkursie organizowanym przez PRINTING United Alliance. Spośród ponad 200 zgłoszeń w 85 kategoriach, tusze UVgel 460 i fabryka tapet w technologii UVgel zostały docenione za korzyści, jakie przynoszą klientom, oraz innowacje, jakie wniosły na rynek dużego formatu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/canon%3A-tusze-i-fabryka-tapet-uvgel-z-nagrodami-_produkt-roku_,389701,artykul.html

O nagrodach zadecydował panel ekspertów, który co roku wyróżnia produkty kluczowe dla rozwoju branży druku.

Docenione w kategorii „Tusze cyfrowe – UV” tusze UVgel 460 od Canon są kluczowym elementem drukarki wielkoformatowej Colorado 1650. Wykorzystują wyjątkowy, natychmiastowy efekt „żelowania” w kontakcie z nośnikiem, oferując precyzję nanoszenia kropli, co się przekłada na dokładne odwzorowanie barw. Proces druku z wykorzystaniem UVgel jest niskotemperaturowy i nie opiera się na parowaniu czy cieple, więc drukowane materiały są gotowe natychmiast po zakończeniu zadania, nawet na nośnikach wrażliwych na wysoką temperaturę. Tusze UVgel są odporne i trwałe, co oznacza, że nie wymagają dodatkowej laminacji, a ich elastyczność czyni je idealnymi do długotrwałych zastosowań, takich jak np. oklejanie pojazdów.

Jeffrey Vermaat, współwłaściciel holenderskiej firmy De Resolutie, dostawcy tapet na rynku europejskim, prowadzący sprzedaż w 75 państwach, tak ocenia Colorado 1650: „Zdecydowaliśmy się na Colorado, ponieważ to przemysłowy ploter oferujący nowe kombinacje typu druku i nośników oraz unikalny tusz żelowy. To bardzo stabilne urządzenie, wyposażone w genialny system kontroli jakości”.

Materiały, wydrukowane przy wykorzystaniu plotera Colorado, cechują się wyjątkowo aksamitnym, matowym stylem z szeroką gamą barw. Dzięki wytrzymałości i odporności na zadrapania tuszu, wydruki z Colorado mogą natychmiast podlegać obróbce, wykończeniu i wysyłce do klientów.

Zwycięska w kategorii „Sprzęt do automatyzacji (druk/wykończenie)” fabryka tapet w technologii UVgel to w pełni zintegrowane, samodzielne rozwiązanie umożliwiające cyfrową, masową produkcję zindywidualizowanych dekoracji ściennych. Zaprezentowana w maju 2020 r. fabryka tapet łączy w sobie ploter Colorado 1650 UVgel z możliwościami obróbki i wykończenia kilku modułów Fotoba, w tym podajnika rolek typu Jumbo Fotoba, Trymera Fotoba Cutter XLD170 WP oraz modułu Fotoba Rewinder REW162. Tym sposobem osiągana jest wydajność i w pełni zautomatyzowana produkcja 24/7. To nowe rozwiązanie, które pozwala dostawcom usług druku, dużym drukarniom i specjalistom z branży wystroju wnętrz poszerzyć ofertę i udoskonalić ją dzięki tworzonym na zamówienie tapetom.

Dirk Brouns, wiceprezes w dziale Large Format Graphics w Canon Production Printing komentuje: „Współpracowaliśmy ściśle z naszymi klientami i partnerami, aby stale wdrażać innowacje z zakresu druku wielkoformatowego. Świetnie jest móc zobaczyć, że rozwiązania te zyskują uznanie w branży. Tusz UVgel leży w samym sercu naszej unikalnej technologii i daje ogromną korzyść naszym klientom. Dzięki fabryce tapet jesteśmy w stanie wykorzystać nasz system Colorado do stworzenia szans i okazji w tym rosnącym, inspirującym segmencie rynku. W ubiegłym roku ploter Colorado 1650 został nagrodzony za jakość druku, wszechstronność i łatwość obsługi. Jesteśmy więc zachwyceni, widząc, że tusze UVgel i fabryka tapet UVgel od Canon dostrzeżono i wyróżniono także w tym roku.”

Źródło: Canon

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764