logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Canon Customer Experience Center z akredytacją Fogra

  PR 07.12.2016, przeczytano 673 razy
ilustracjastrzałka

Zlokalizowane w niemieckim Poing Canon Customer Experience Center (CEC) uzyskało certyfikat PSD (Process Standard Digital) przyznany przez niemiecki Instytut Fogra, który zajmuje się m.in. badaniami potrzeb przemysłu poligraficznego. Certyfikat potwierdza wiedzę i doświadczenie firmy w zakresie zarządzania procesami druku cyfrowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/canon-customer-experience-center-z-akredytacja-fogra,30773,artykul.html

To wyróżnienie potwierdza stałą, utrzymującą się na wysokim poziomie jakość i precyzję druku oferowaną w Canon Customer Experience Center. Oznacza także, że klienci odwiedzający CEC mogą być pewni, że technologie Canon akredytowane przez instytut Fogra sprawdzą się w codziennym użytkowaniu, wspierając rozwój i potencjał ich biznesu.

Przystąpienie firmy do procesu certyfikacji Fogra jest z jednej strony wynikiem nieustannego dążenia Canon do doskonalenia swoich rozwiązań druku, a z drugiej – potwierdzeniem przez niezależnych ekspertów profesjonalnych usług i wysokiej jakości oprogramowania dla klientów biznesowych.

Nie tylko rozwiązania druku produkcyjnego zainstalowane w CEC spełniają najwyższe międzynarodowe standardy*. Instytut Fogra wyróżnił także specjalistów ds. zarządzania kolorem Canon, którzy otrzymali Cerytyfikat Digital Print Experts. Oznacza to, że dzięki posiadanej wiedzy mogą oni wspierać swoich klientów w procesach optymalizacji produkcji i utrzymania stabilności kolorystycznej, czyli elementów niezbędnych do uzyskania certyfikacji przez samych dostawców usług druku. Specjaliści Canon mogą nie tylko pomóc firmom wyróżnić się na tle konkurencji, ale także zaoferować ich usługom wartość dodaną w celu pozyskania nowych klientów.

Certyfikat PSD podkreśla wysoką jakość oferowanych przez Canon usług – komentuje dr Philipp Tröster, fizyk z Instytutu Fogra. Stanowi to potwierdzenie wiedzy i doświadczenia w zakresie cyfrowego druku i zarządzania kolorami, jak również doskonałej znajomości pozostałych funkcjonalności technologii Canon dostępnych w Costumer Experience Center. Urządzenie Océ ColorStream 6000 zapewnia wierne odwzorowanie kolorów i aż trzykrotnie otrzymało najwyższą ocenę A.

Certyfikat PSD potwierdza, że nasze plotery atramentowe na papier ciągły to najlepsze urządzenia w swojej klasie, spełniające międzynarodowe standardy jakości, takie jak ISO/TS 15311 – mówi Jochen Schaeffner, Senior Colour Consultant w Océ Printing Systems.

Wprowadzając innowacje, Canon stale przesuwa granice dotyczące jakości druku i otwiera przed swoimi klientami nowe możliwości biznesowe – to właśnie są główne założenia przyświecające Customer Experience Center – powiedział Peter Wolff, European Senior Director, Commercial Print Group w Canon Europe. Udostępniliśmy naszym klientom przestrzeń, aby mogli odkrywać nieograniczony potencjał druku cyfrowego oraz na bieżąco obserwować proces druku, a także korzystać z wiedzy naszych specjalistów. Wszystko to stanowi dla nich źródło inspiracji do dalszego rozwoju własnego biznesu. Potrzeby naszych klientów są dla nas kluczowe na każdym etapie, także podczas produkcji i pracy nad rozwojem nowego produktu czy rozwiązania. Niezmiernie cieszymy się z tego niezależnego certyfikatu, który potwierdza, że nasze atramentowe plotery na papier ciągły oferują wysoką jakość zarówno podczas testów, jak i w  rzeczywistym środowisku biznesowym – dodaje Wolff.

Źródło: Canon Europe

www.canon-europe.com

Dodatkowe informacje:

*Standardy jakości druku dla klientów w Europie, Ameryce i Azji, zgodnie z którymi Canon Customer Experience Center uzyskał najwyższy kategorię „A”, dla standardów ogólnych , jak również dla nowego profilu FOGRA52 (PSO Uncoated V3) i zdefiniowanych przestrzeni barw GRACoL2013UNC_CRPC3.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764