logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Canon Europe: dwa transfery do zespołu kierowniczego druku produkcyjnego

  PR 27.06.2022, przeczytano 752 razy
ilustracja
Alicia Cifré Trassierra

Canon Europe poinformował o dwóch ważnych transferach do europejskiego działu sprzedaży i marketingu w obszarze druku produkcyjnego. Alicia Cifré Trassierra objęła stanowisko Vice President, Production Print Direct Sales, a Jennifer Kolloczek – European Planning, Marketing & Innovation Senior Director. Obie ekspertki rozpoczęły pracę w nowych rolach od 1 czerwca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/canon-europe%3A-dwa-transfery-do-zespolu-kierowniczego-druku-produkcyjnego,396391,artykul.html

Alicia Cifré Trassierra – European Vice President, Production Print Direct Sales

Alicia Cifré Trassierra będzie odpowiedzialna za wdrażanie strategii rynkowych w obszarze druku produkcyjnego dla regionu EMEA. W ramach swoich zadań będzie współpracować z działem druku cyfrowego i rozwiązań dla biznesu, a także będzie odpowiedzialna za przygotowywanie planów rozwoju czy strategii wejścia na rynek.

Ponad 30 lat pracy w branży – w tym 12 lat spędzonych w Canon Spain – sprawia, że Alicia posiada nieocenione doświadczenie, które z pewnością już wkrótce przyda jej się w nowej roli. W swojej karierze zajmowała rozliczne stanowiska, pracując w obszarze kontroli biznesowej, planowania, budżetowania, prognozowania oraz sprzedaży. Ostatnio Alicia pracowała jako Head of Production Sales w Canon Spain, a poprzednio – jako Director of Production Printing Products.

Bezpośrednim przełożonym Alicii będzie Taz Nakamasu, Executive Vice President, Digital Printing & Solutions w Canon Europe.

– Wiedza Alicii i jej doświadczenie w Canon z pewnością wspomogą nas w codziennej pracy. To prawdziwa przyjemność przywitać ją w naszym dziale kierowniczym – komentuje Taz Nakamasu.

Jennifer Kolloczek - European Planning, Marketing & Innovation Senior Director, Production Print

Jennifer Koloczek na stanowisku European Planning, Marketing & Innovation Senior Director będzie zajmować się marketingiem i planowaniem rozwoju wszystkich procesów druku produkcyjnego w obszarze EMEA. Przez ponad 20 lat pracy w branży druku nabyła ogromnego doświadczenia poprzez m.in. zarządzanie produktem oraz planowanie rozwoju firmy.

Wcześniej, Jennifer zajmowała kilka różnych stanowisk w ramach firmy Océ, zarówno w niemieckiej (Poing) jak i holenderskiej siedzibie (Venlo). W 2014 roku przeprowadziła się do Stanów Zjednoczonych, aby zasilić szeregi Regional Sales Headquarters w Canon USA, a następnie National Sales Organisation w Canon Solutions America. A ostatnio zajmowała stanowisko Director – Graphic Arts w Canon Production Printing, gdzie koncentrowała się na przyspieszeniu wdrażania rozwiązań inkjetowych w obszarze grafiki artystycznej.

Bezpośrednim przełożonym Jennifer Kolloczek będzie Hiro Imamura, VP of Marketing & Innovation, Digital Printing & Solutions, Canon Europe.

– Wciąż poszukujemy możliwości wyjścia naprzeciw potrzebom naszych klientów. Tym bardziej jesteśmy dumni, że osoba o tak ogromnym doświadczeniu jak Jennifer wesprze nasze działania w ramach zespołu marketingu EMEA Production Print. Jestem pewien, że ogromna wiedza Jennifer pozwoli rozwinąć portfolio produktów Canon, a tym samym jeszcze lepiej dostosować naszą ofertę do zmiennych uwarunkowań rynkowych – podkreśla Hiro Imamura.

ilustracjastrzałka

Źródło: Canon Polska

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764