logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Canon Europe powołuje nowego szefa prawnego

  PR 24.05.2007, przeczytano 3871 razy
ilustracjastrzałka
David Bateson

Canon Europe, światowy lider w systemach obrazowych, powołał Davida Batesona na stanowisko „Chief of Legal” – szefa zespołu prawnego. David prowadzi ten ogólnoeuropejski zespół, wykraczający swoimi zadaniami poza tradycyjną rolę doradczą. Zespół prawny działa jako wewnętrzny „partner biznesowy” w firmie, przekształ­cającej się w organizację światowej klasy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/canon-europe-powoluje-nowego-szefa-prawnego,5610,artykul.html

David wnosi znaczące doświadczenie do swojej nowej roli w Canon Europe, mając przez ostatnie sześć lat szeroki zakres odpowiedzialności związanej z obszarem EMEA (Europe, Middle East and Africa). Podczas siedemnastu lat pracy i stałego rozszerzania obszaru swojej odpowiedzialności, zarówno w prywatnej praktyce jak i w europejskiej centrali oraz w od­działach regionalnych, zdobył szerokie doświadczenie i zademonstrował wszechstronność działania w różnych sektorach biznesu.

Zespół prawny Canon Europe składa się z 22 prawników i ich personelu pomocniczego. Zespół został zorganizowany w sposób sprzyjający wnoszeniu maksymalnych wartości biz­nesowych wewnątrz organizacji, zarówno na poziomie ogólnoeuropejskim jak i lokalnym. Zespół prawny ma na przykład swój własny plan średnioterminowy, oparty o średnio­terminowy plan Canon Europe. Plan zespołu prawnego zapewnia całkowitą zgodność działań i wizji tego zespołu z ogólną strategią firmy.

Między innymi obowiązkami, David jest również odpowiedzialny za nadzorowanie rozwoju stosunków z rządami oraz za działalność lobbystyczną, aktywnie oddziałującą na wprowa­dzane zmiany prawne, wpływające na biznes. Działania tego rodzaju są obecnie podejmo­wane w Niemczech, gdzie Canon Europe jest zaangażowany w wysiłki przemysłu, starającego się zapewnić, aby nowa legislacja, potencjalnie rozszerzająca zakres produktów, od których producenci kopiarek i innych urządzeń musieliby wnosić opłaty na rzecz właścicieli praw autorskich, nie naruszyła prawidłowej równowagi między producentami, posiadaczami praw autorskich i konsumentami.

David Bateson, nowy szef zespołu prawnego: „Wierzę, że mój zespół i ja mamy do spełnienia zasadniczą rolę podczas przekształcania się Canon Europe w organizację światową. Tempo zmian w biznesie zmusza nas do innowacji nie tylko w sensie techniczno-prawnym, ale również i w sensie strategicznym. Musimy stale oceniać i podnosić naszą sprawność (koszt i wydajność) oraz naszą efektywność (jakość i wartość). Zamierzam wykorzystać każdą okazję, aby zespół prawny był widziany jako prawdziwy partner biznesowy wewnątrz naszej organizacji”.

Przed przyjęciem zatrudnienia w Canon Europe, David był kierownikiem działu EMEA w Fujitsu Services, a wcześniej był doradcą prawnym na obszar EMEA u JD Edwardsa (od nabycia przez Oracle).

Źródło: Canon Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mariusz Kałamaga i Dziadek Henryk o bilansowaniu i tokenizacji energii
Ruszyła nowa kampania reklamowa Columbus, w której możemy zobaczyć duet znany z wcześniejszych kreacji marki. Mariusz Kałamaga i Dziadek Henryk prezentują przełomową na rynku usługę bilansowania energii oraz możliwość przekazywania jej przy wykorzystaniu technologii blockchain.
Nowe płyty z tworzyw w ofercie Igepa
Igepa Polska dodała do swojego portfolio tworzyw sztucznych kolejne warte zainteresowania płyty PVC, PVC spienione, marki Brett Martin oraz płyty Hips Economy.
W lutym br. mija pięć lat działalności 25wat – kreatywnej agencji, specjalizującej się w komunikacji marketingowej. W tym czasie jej zespół zrealizował 250 projektów dla klientów z ponad 50 branż. Miał też swój udział w powstaniu aplikacji STOP COVID ProteGo Safe. Do tego w ostatnim roku – mimo pandemicznego biznesowego rollercoastera –...
Społeczności wprowadzają nowy model rozliczania w kampaniach programatycznych
Wprowadzenie przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska standardu widoczności reklam, jak i zwiększenie ilości dostępnych narzędzi do pomiaru  tego wskaźnika spowodowały, że reklamodawcy coraz częściej zainteresowani są zakupem wyłącznie widocznych wyświetleń. Z kolei wydawcy internetowi korzystający z platform do sprzedaży powierzchni reklamowej...
Agencja Up&More podjęła współpracę z firmą Apartamenty Kieleckie w zakresie promocji najnowszej inwestycji kieleckiego dewelopera – Górna22. Strategia digital obejmuje kampanie SEM oraz działania promocyjne prowadzone za pośrednictwem platformy Facebook.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764