logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Canon i NT-Ware będą wspierać usługi Universal Print Microsoftu

  PR 23.07.2020, przeczytano 693 razy

Kontynuując politykę rozwijania rozwiązań opartych na chmurze, które pomagają w cyfrowej transformacji,  Canon Europe i NT-Ware ogłosiły wsparcie dla Universal Print, usługi opracowanej przez Microsoft. Organizacje, które planują ją wykorzystać w swojej działalności, mogą uzyskać korzyści z dedykowanego wsparcia, oferowanego przez oprogramowanie uniFLOW Online oraz serię urządzeń imageRUNNER ADVANCE, (udostępnianymi nieodpłatnie w ramach wersji Express oprogramowania uniFLOW Online lub w modelu subskrypcyjnym w przypadku pełnej wersji oprogramowania).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/canon-i-nt-ware-beda-wspierac-uslugi-universal-print-microsoftu,387867,artykul.html

Zaprojektowane, aby dostarczyć nowoczesne usługi druku w ramach Microsoft 365 dla biznesu i placówek edukacyjnych, Universal Print przenosi część kluczowej infrastruktury drukowania Windows Server do Microsoft 365 i oferuje liczne możliwości zarządzania tym obszarem. Jako dodatkowe udogodnienie, wykorzystuje tylko jeden, uniwersalny sterownik, niezależny od modelu drukarki. Tym samym, nadzór nad sterownikami, ich wersjami i instalacją nie są wymagane.

Dedykowane wsparcie dla Universal Print ze strony imageRUNNER ADVANCE DX i trzeciej generacji imageRUNNER ADVANCE przewidziane jest od wersji 3.11 oprogramowania urządzeń, której wdrożenie zaplanowane jest na wrzesień 2020 roku. Pozwoli to użytkownikom tych modeli na obsługę druku z pomocą Universal Print bez udziału lokalnego serwera druku. uniFLOW Online Express, darmowa usługa SaaS, realizowana na platformie Microsoft Azure pozwoli poszerzyć możliwości Universal Print dla tych urządzeń, udostępniając możliwość uwierzytelniania urządzeń, kompleksowego raportowania na temat druku, kopiowania, skanowania, faksowania czy opcję skanu bezpośrednio do Google Drive.

- Cyfrowa transformacja jest dziś wyżej na liście priorytetów przedsiębiorstw niż kiedykolwiek wcześniej, a potrzeba elastyczności stała się jeszcze bardziej istotna w okresie tych globalnych przemian. Zapotrzebowania na nowe możliwości pracy w oparciu o chmurę nie jest jednak niczym nowym - mówi Taz Nakamasu, Executive Vice President of B2B Document Solutions, Canon Europe. - Blisko współpracowaliśmy z naszymi klientami przez wiele lat, wspierając ewolucję ich miejsc pracy, dostarczając właściwe narzędzia i służąc ekspertyzą niezależnie od etapu transformacji, na jakim się znajdują. Nawiązanie partnerstwa z Microsoft, aby zapewnić bezpośrednią integrację Universal Print z urządzeniami drukującymi dostępnymi w naszej ofercie, było naturalnym, kolejnym krokiem, aby udostępnić funkcjonalność chmury w obszarze druku dla przedsiębiorstw – bez względu na ich wielkość. Połączenie mocy, niezawodności i innowacyjnej technologii obu marek zaowocowało bezpiecznym i przyjaznym środowiskiem druku dla pracowników oraz rozwiązaniem łatwiejszym w zarządzaniu i wdrażaniu dla zespołów IT.

uniFLOW Online opcjonalne, w pełni chmurowe rozwiązanie działające w licznych centrach danych Azure na całym świecie, zyska możliwość natywnego połączenia z Universal Print i zaoferuje jeszcze więcej dla środowisa druku, a w tym:

  • Secure Print z jedną, ogólnie dostępną kolejką wydruków,
  • My Print Anywhere pozwalające użytkownikom udostępnić ich pracę na dowolnym, kompatybilnym urządzeniu, w tym również te bez natywnego wsparcia dla Universal Print,
  • rozbudowane rozliczanie prac (druk, kopiowanie, fax, skan), ceny, centra kosztów i raportowanie,
  • wsparcie dla innych systemów operacyjnych takich jak macOS i Chrome OS,
  • zdalny druk, również dla gości.

Urządzenia imageRUNNER ADVANCE mogą zostać zarejestrowane w ramach uniFLOW Online „hurtowo”, co pozwala zminimalizować pracę administratorów. Użytkownicy z poziomu okna dialogowego Windows, jak i panelu urządzenia Canon mogą wybrać dostępne opcje realizacji pracy takie jak druk dwustronny, dziurkowanie czy zszywanie wielopozycyjne.

- Cieszymy się z bliskiej współpracy z Microsoft w obszarze integracji uniFLOW Online i Universal Print - mówi Karsten Huster, prezes i CEO, NT-ware. - Efektem będzie kompletne rozwiązanie chmurowe, które łączy potężne możliwości z prostym zarządzaniem.

Wsparcie dla Universal Print zostanie wdrożone wraz z kolejną aktualizacją uniFLOW Online, która przewidziana jest na październik 2020 r. Duże organizacje mają możliwość wyprobować integrację uniFLOW Online i Universal Print przed oficjalną premierą. Zainteresowani mogą skontaktować się w tej sprawie pod adresem marketing[at]nt-ware.com.

Issa Khoury, naczelny kierownik programu w Microsoft Corporation powiedział: - Usługa Universal Print została opracowana, aby zapewnić naszym użytkownikom Microsoft 365 prostą w użyciu metodę migracji ich infrastruktury druku do chmury. Cieszymy się, że pracując u boku Canon i NT-ware rozwijamy tę usługę i pomagamy naszym wspólnym klientom w realizowaniu dynamicznie zmieniających się potrzeb biznesowych. Jesteśmy dumni z faktu, że Canon będzie oferował urządzenia ze wsparciem dla Universal Print.

Źródło: Canon Polska

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764