logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Canon i Smart LFP w wyjątkowy sposób przedstawiają nowy ploter

  PR 18.08.2021, przeczytano 943 razy
ilustracja

Pokazy lotnicze połączone z prezentacją najnowszych osiągnięć druku w technologii UVgel – to niezwykły plan Canon Polska oraz Smart LFP. Specjalny samolot wystartuje 19 sierpnia i odwiedzi dziesięć miast w całej Polsce. Na jego pokładzie znajdzie się Canon Colorado 1630 – najnowszy ploter z renomowanej serii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/canon-i-smart-lfp-w-wyjatkowy-sposob-przedstawiaja-nowy-ploter,392675,artykul.html

Pojawienie się na polskim rynku Colorado 1630, najnowszego modelu plotera UVgel z cenionej serii Canon, wynosi druk wielkoformatowy na jeszcze wyższy poziom. I to dosłownie, bo Canon Polska, we współpracy z partnerem – firmą Smart LFP wyłącznym dystrybutorem maszyn z serii Colorado – ogłosił pierwszą w Polsce podniebną premierę. Wydarzenie „Wznieś się wyżej… z Canon Colorado 1630” połączy technologiczne innowacje z pasją do latania.

Wszystko rozpocznie się 19 sierpnia w Szczecinie. Następnie specjalny samolot odwiedzi Elbląg (26-27 sierpnia), Toruń (2-3 września), Poznań (9-10 września), Warszawę (15-16 września), Lublin (23-24 września), Rzeszów (30 września - 1 października), Kraków (7-8 października) i Wrocław (14-15 października). Finał zaplanowano na 21-22 października w Katowicach.

Jak zapowiadają organizatorzy, podczas spotkań nie zabraknie atrakcji zarówno dla miłośników lotnictwa, jak i dla osób zainteresowanych wdrożeniem najnowszych technologii druku wielkoformatowego. W każdym z dziesięciu miast zaplanowano pokazy druku technologią UVgel na drukarce Canon Colorado 1630 oraz premierę wzornika mediów do druku Smart LFP. Odbędą się także merytoryczne prelekcje na temat technologii UVgel oraz indywidualne rozmowy handlowo-biznesowe. Zapowiedziano także limitowaną, specjalnie przygotowaną ofertę handlową.

Colorado 1630 – atrakcyjne finansowo rozwiązanie dla druku w wielkim formacie

Plotery Colorado to od lat niezwykle uznana marka w świecie druku wielkoformatowego. Użytkownicy chwalą jakość tworzonego przez nie obrazu, obsługę szerokiego zakresu mediów, a także wysoką wydajność i niskie koszty eksploatacji. Renomę marki Colorado potwierdzają liczne branżowe wyróżnienia.

Pojawienie się na rynku modelu 1630 poszerza rodzinę nowoczesnych ploterów wykorzystujących technologię UVgel. Do tej pory Canon oferował m.in. urządzenia Colorado 1640/1650, przeznaczone do pracy z wysokimi nakładami oraz tak zwaną fabrykę tapet, umożliwiającą sprawne, zautomatyzowane tworzenie wydruków do aranżacji wnętrz.

Maszyna, której podniebna premiera nadchodzi wielkimi krokami, niższym kosztem oferuje dostęp do wszystkich sprawdzonych zalet technologii UVgel. – Model Colorado 1630 został stworzony w formie modułowej – mówi Rafał Osiekowicz, Marketing & Competence Manager w Canon Production Printing. – To oznacza, że każdy klient może kupić jednostkę podstawową, a następnie wybrać, które dodatkowe elementy będą mu potrzebne. Do wyboru jest na przykład opcjonalny moduł FLXfinish, umożliwiający matowe lub błyszczące wykończenie każdego wydruku. Z kolei firmy mające do czynienia z wyższymi nakładami mogą rozbudować ploter o drugi podajnik rolkowy – wymienia.

Ekspert Canon podkreśla, że nowy ploter już w podstawowej wersji charakteryzuje się wysokimi osiągami, jeśli chodzi o szybkość i jakość wydruku. Jego prędkość maksymalna to 111 m² na godzinę, a nawet w trybie druku o szczególnie wysokiej jakości urządzenie pozwala zadrukować do 29 m² na godzinę. Wydruki są wytrzymałe, bezwonne i – co szczególnie istotne w przypadku nieprzerwanej pracy – natychmiastowo suche.

Co więcej, zastosowana w ploterze technologia minimalizuje koszty produkcji i gwarantuje zmniejszone zużycie tuszu (nawet o 40 proc. w porównaniu z innymi technologiami).

– Użytkownicy Colorado 1630 mogą też skorzystać z dodatkowych możliwości automatyzacji druku. Możliwe staje się uzupełnianie tuszu w czasie pracy i zdalny monitoring urządzenia. A wszystkie niezbędne informacje znajdziemy na swoim smartfonie: aplikacja Canon Remote Control poinformuje nas o stanie plotera i powiadomi o konieczności konserwacji któregoś z elementów. Dzięki temu korzystanie z Colorado 1630 jest możliwe nawet bez nadzoru – wyjaśnia Rafał Osiekowicz.

Drukarze z głową w chmurach i produkt na szyty na miarę

– Produkt szyty na miarę to kredo funkcjonowania naszej firmy – mówi Tomasz Melzacki Dyrektor Zarządzający Smart LFP. – Istotą całego procesu jest zdefiniowanie indywidualnych potrzeb naszego Klienta. Dlatego tak ważna jest analiza i spojrzenie na biznes z jego perspektywy. W swojej codziennej pracy wypracowujemy optymalne rozwiązania dla rozwoju ich biznesu. Bardzo nam zależy, aby każdy dokonywany u nas zakup był świadomy i miał podstawy biznesowe. Wiemy z doświadczenia, że tylko odpowiednio dobrane rozwiązania wygenerują klientom większe zyski i kolejne inwestycje. Dlatego też nawiązaliśmy współpracę z Canon Polska i zostaliśmy wyłącznym dystrybutorem maszyn Colorado UVgel, które idealnie wpasowują się w naszą strategię biznesową. Technologia UVgel łączy wszystkie zalety tradycyjnych technologii, które oparte są na atramencie, eliminując jednocześnie wiele związanych z nimi ograniczeń. Dzięki temu nasi partnerzy mogą realizować najbardziej wymagające zlecenia, budując wśród swoich klientów opinię innowacyjnego przedsiębiorcy, który myśli o przyszłości i prowadzi swój biznes zgodnie z najnowszymi trendami – dodaje.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale organizatorzy podkreślają, że liczba miejsc na każde ze spotkań jest limitowana. Aby wziąć udział w podniebnej premierze Canon Colorado 1630, należy wcześniej zarejestrować się TUTAJ.

Źródło: Canon Polska

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764