logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Canon Imageprograf Pro-1000: zdjęcia w formacie do A2

  PR 22.10.2015, przeczytano 1157 razy
ilustracjastrzałka

Firma Canon prezentuje imagePROGRAF PRO-1000 – nową profesjonalną drukarkę fotograficzną do zastosowań kreatywnych, zaprojektowaną z myślą o zawodowych fotografach, projektantach, grafikach i szkołach artystycznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/canon-imageprograf-pro-1000%3A-zdjecia-w-formacie-do-a2,26348,artykul.html

Drukarka została wyposażona w system 12 atramentów pigmentowych oraz nową 1,28-calową głowicę drukującą i nowy mechanizm przetwarzania. Dzięki temu imagePROGRAF PRO-1000 produkuje najwyższej jakości zdjęcia w formacie do A2 z prędkością ok. 6 minut.

Nowa funkcja „Crystal-fidelity” zapewnia, że zdjęcia zrobione aparatami Canon serii EOS zostaną wydrukowane z dużą precyzją. Dodatkowo, rozbudowane opcje łączności bezprzewodowej i obsługa serwisów w chmurze dają użytkownikom ogromne możliwości druku bezpośrednio z szerokiej gamy zewnętrznych urządzeń czy aplikacji online.

Wysoka jakość wydruków

Urządzenie imagePROGRAF PRO-1000 zostało wyposażone w system 12 atramentów pigmentowych, który oferuje rozszerzoną gamę kolorów i tym samym bardzo wysoką jakość. Nowa seria atramentów LUCIA PRO obejmuje fotograficzny czarny, matowy czarny, szary i fotograficzny szary. W połączeniu ze specjalistycznym tuszem Chroma Optimizer zapewnia to wysokiej jakości wydruki monochromatyczne ze zwiększoną gęstością czerni i jednolitym połyskiem. imagePROGRAF PRO-1000 oferuje także wydruki o płynnej gradacji kolorów, zmniejszonej ziarnistości i bez tzw. efektu bronzingu.
 
Wykorzystując nowy system przetwarzania obrazu L-COA PRO, drukarka zapewnia właściwy balans i odpowiednią kompozycję atramentów, a także precyzyjne nanoszenie tuszu na papier. ImagePROGRAF PRO-1000 obsługuje zdjęcia o rozdzielczości 1200 ppi, wychodząc naprzeciw potrzebom użytkowników aparatów cyfrowych, które oferują matryce z coraz większą liczbą pikseli. Dzięki temu, otrzymywane wydruki są jeszcze bardziej szczegółowe.
 
Użytkownicy drukarki będą mogli wybierać spośród 17 profili ICC obejmujących różne typy nośników Canon, w tym podłoża błyszczące, półbłyszczące i matowe. Dzięki temu, dopasowanie papieru do konkretnych potrzeb będzie jeszcze łatwiejsze. Drukarka obsługuje również papier cięty w formacie A2, co pozwoli na tworzenie wydruków w formacie do 17”.
 

Płynna integracja i rozbudowane opcje łączności

Korzystając z wtyczki Canon Print Studio Pro można będzie drukować z zaawansowanych programów do edycji, takich jak Adobe Photoshop i Lightroom. Z kolei dzięki łączności Wi-Fi zdjęcia można drukować bezprzewodowo z laptopów, komputerów, tabletów, smartfonów i aparatów. Dodatkowo, model PRO-1000 umożliwia wydruk fotografii bezpośrednio z popularnych serwisów w chmurze, takich jak np. Dropbox czy Google Drive, a integrując drukarkę z profesjonalnym środowiskiem pracy, fotografowie będę mogli produkować swoje prace w sposób bardziej wydajny i z większą dokładnością.

Kompaktowa konstrukcja, idealna do studia i pomieszczeń warsztatowych

Dzięki zmniejszeniu rozmiaru głowicy drukującej i innych elementów wewnętrznych imagePROGRAF PRO-1000 jest kompaktowym urządzeniem, które zajmuje o wiele mniej miejsca w porównaniu do tradycyjnych drukarek wielkoformatowych. Charakteryzująca się wymiarami 723 x 433 x 285 mm drukarka może być zainstalowana na biurku zarówno w niewielkim studio, jak i szkolnej sali. 

ImagePROGRAF PRO-1000 będzie dostępny w Europie na początku 2016 r. Jest to pierwszy model z nowej serii profesjonalnych drukarek Canon. 

imagePROGRAF PRO-1000 - kluczowe cechy:

  • Profesjonalna jakość wydruków w kolorze

  • Druk w formacie do A2

  • Dokładne odwzorowanie kolorów i szczegółów

  • Drukowanie bezprzewodowe i z chmury

  • Wtyczka Print Studio Pro zapewnia płynną integrację ze środowiskiem pracy


Źródło: Canon

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Ile to kosztuje ?

avatar użytkownika
,

Drukarka będzie dostępna dopiero w przyszłym roku.  

Najnowsze w tym dziale

Ibis z globalną kampanią wizerunkową Go Get It
Ibis, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek hotelowych na świecie segmentu ekonomicznego rozpoczęła nową globalną kampanię pod hasłem „Go get it” („Idź po swoje”), która ukazuje hotele z rodziny ibis jako miejsca pomagające podróżnikom z całego świata realizować swoje aspiracje i...
Leo Burnett łączy Alfę Romeo i Roberta Makłowicza
W związku z wprowadzeniem na rynek nowej Alfy Romeo Junior, pierwszego modelu marki produkowanego w Polsce, agencja Leo Burnett Warszawa zaprosiła do współpracy Roberta Makłowicza – znanego dziennikarza, twórcę kultowych programów, krytyka kulinarnego, pasjonata podróży i motoryzacji oraz fana marki Alfa Romeo. Współpraca ta jest częścią...
Praca kierowców ciężarówek w kampanii C. H. Robinson
Firma C. H. Robinson stworzyła kampanię wizerunkową promującą Truck Driver Appreciation Week. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi na rolę kierowców ciężarówek w łańcuchu dostaw. W jej ramach uruchomione zostały działania w mediach społecznościowych, a także przygotowany materiał wideo pokazujący dzień z życia kierowcy. Przy drogach w krajach biorących udział w kampanii...
Zasąsiadujmy się: kampania Ogilvy dla Milka
Milka i Ogilvy Polska przygotowały nową platformę komunikacji pod hasłem „Zasąsiadujmy się”. Po raz pierwszy marka w Polsce podejmuje lokalną inicjatywę opartą w całości na doświadczeniach z polskiego rynku. Kampania „Zasąsiadujmy się” ruszyła 02.09 br. i rozpoczęła się działaniami digitalowymi i TVC, a jej sercem jest niestandardowa, masowa aktywacja...
Wavemaker wspiera debiut nowych zapachów YSL i Prada
Yves Saint Laurent i Prada - dwie marki o ugruntowanej pozycji w świecie luksusu - wspierają kampanią nowe odsłony swoich flagowych zapachów. Są to: YSL MYSLF, z odsłoną Le Parfum oraz Prada Paradoxe, z wariantem o nazwie Virtual Flower. Celem działań jest budowanie świadomości nowych produktów i wsparcie ich sprzedaży, jak również wzmacnianie wizerunku i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764