logo
WIADOMOŚCI

Canon Imageprograf TM: Wielkoformatowe wydruki na żądanie

  PR 14.09.2018, przeczytano 358 razy
ilustracjastrzałka

Canon prezentuje najnowszą serię wielkoformatowych drukarek atramentowych imagePROGRAF TM. To urządzenia przeznaczone dla klientów drukujących materiały techniczne CAD i GIS, jak również materiały graficzne czy plakaty promocyjne np. dla branży retail. Nowe drukarki zaprojektowano z myślą o firmach z branży architektonicznej, inżynieryjnej, ale również o placówkach handlowych, edukacyjnych czy instytucjach administracyjnych, które wewnętrznie obsługują druk wielkoformatowy na potrzeby swoich organizacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/canon-imageprograf-tm%3A-wielkoformatowe-wydruki-na-zadanie,37908,artykul.html

Seria imagePROGRAF TM to kompaktowe, wydajne i proste w obsłudze urządzenia przeznaczone dla środowisk firmowych, w których drukuje się niewielkie nakłady materiałów technicznych oraz graficznych w najwyższej jakości.

Nowa seria urządzeń bazuje na sprawdzonej technologii ploterów serii imagePROGRAF TX, które od czasu premiery w grudniu 2017 r. cieszą się ogromnym powodzeniem wśród klientów komercyjnych. Tym samym najnowsze modele uzupełniają bogatą ofertę drukarek wielkoformatowych Canon, do których zalicza się jeszcze seria imagePROGRAF PRO – kompaktowe drukarki do produkcji najwyższej jakości grafiki artystycznej i druku fotografii.

W skład nowej serii imagePROGRAF TM wchodzi aż 8 modeli:

  • 5 urządzeń 36-calowych: TM-300; TM-305 (z wbudowaną obsługą HDD i PDF); TM-300MFP L36ei (wielofunkcyjna drukarka z funkcją skanowania w niskich nakładach); TM-300MFP T36 (wielofunkcyjna drukarka z funkcją skanowania do wyższych nakładów); TM-305MFP T36 (wysokowydajna drukarka wielofunkcyjna).
  • 3 urządzenia 24-calowe: TM-200; TM-205 (z wbudowaną obsługą HDD i PDF); TM-200MFP L24ei (wielofunkcyjna drukarka z funkcją skanowania w niskich nakładach).

Zaprojektowane dla środowisk biurowych

Seria imagePROGRAF TM to kompaktowe i ciche drukarki o rozmiarach 982 x 887 mm (o 9 proc. mniejsze niż seria imagePROGRAF iPF), zoptymalizowane do pracy w niewielkich przestrzeniach biurowych.

Nowe urządzenia cechują się dużą kulturą pracy i są zaprojektowane do bezproblemowej produkcji w dynamicznych środowiskach biurowych. Bezkompromisowa jakość i wydajność dodatkowo została wsparta nowymi rozwiązaniami technologicznymi, które redukują dźwięki emitowane podczas pracy urządzenia; wentylator posiada konstrukcję tłumiącą; moduł tnący redukuje drgania, a technologia podawania mediów została rozwinięta pod kątem zmniejszenia drgań nośnika. Te usprawnienia przyczyniły się do redukcji hałasu o 60 proc. w porównaniu do serii imagePROGRAF iPF.

Intuicyjny panel sterowania sprawia, że użytkownicy nie potrzebują specjalistycznych umiejętności ani dodatkowych, kosztowych szkoleń z obsługi urządzenia. Dzięki temu drukarkę w firmie może obsługiwać każdy, kto potrzebuje szybkiego wydruku w wysokiej jakości.

Dzięki nowym, dedykowanym narzędziom, seria imagePROGRAF TM doskonale nadaje się do produkcji kreatywnych i złożonych aplikacji. Oprogramowanie do tworzenia plakatów PosterArtist v3.0 wspiera operatorów w produkcji wielojęzykowych plakatów (dostęp do ponad 900 wyrażeń w 10 językach oraz 350 szablonów i obrazów), podczas gdy narzędzie Free Layout Plus ułatwia skład złożonych publikacji.

Nowe drukarki oferują także rozbudowane funkcje bezpieczeństwa, w tym bezpieczne uwierzytelnianie i funkcje kontroli użytkowników, dzięki czemu doskonale nadają się do dużych środowisk biurowych, korporacji i instytucji państwowych, które wymagają dodatkowych zabezpieczeń.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Najwyższa jakość

Urządzenia serii imagePROGRAF TM wyposażone są w 5-kolorowe atramenty pigmentowe Canon LUCIA TD. Unikatowa formuła, w tym także matowy czarny tusz MBK o wysokim napięciu powierzchniowym, drukuje bardzo precyzyjne linie i tekst. Zachowanie żywych kolorów to zasługa technologii atramentów LUCIA TD, dzięki którym pigment pozostaje bliżej powierzchni nośnika. Umożliwia to klientom ekonomiczną eksploatację przy zachowaniu najwyższej jakości drukowanych dokumentów i plakatów na tańszych, niepowlekanych mediach.

Wykorzystane w imagePROGRAF TM atramenty pigmentowe LUCIA TD są wodoodporne, przez co dają pewność, że wydruki, rysunki czy plakaty są natychmiast gotowe do ekspozycji zewnętrznej.

Canon oferuje także szereg zoptymalizowanych nośników odpornych na warunki atmosferyczne, w tym polipropylen i samoprzylepny vinyl, do wyświetlania transparentów i plakatów. Zewnętrzne aplikacje plakatowe produkowane na drukarkach imagePROGRAF TM są odporne na wilgoć przez okres nawet sześciu miesięcy bez dodatkowego laminowania, co dodatkowo zwiększa produktywność i ogranicza koszty.

Optymalna wydajność

Najnowsza seria imagePROGRAF TM to urządzenia, które doskonale sprawdzą się do produkcji rysunków CAD, map GIS oraz plakatów w wewnętrznych środowiskach firmowych, zachowując jednocześnie wydajność i oszczędność kosztów.

W trybie ciągłego drukowania rysunków na zwykłym papierze formatu A1 (w trybie najszybszym), imagePROGRAF TM-300/305 drukuje z prędkością 144 prac w formacie A1 na minutę – szybciej o 23 proc. w stosunku do urządzeń poprzedniej serii imagePROGRAF iPF. Wszystko dzięki usprawnionej głowicy drukującej i redukcji czasu między poszczególnymi wydrukami.

Pojemniki z tuszem „Hot Swap” mogą być wymieniane w trakcie pracy urządzenia, aby zachować ciągłość i ograniczyć przestoje. Do serii imagePROGRAF TM istnieje także możliwość dołączenia szybkich skanerów wysokiej jakości, w tym skanera T36 z przyjaznym dla użytkownika ekranem dotykowym, dzięki czemu otrzymujemy wielofunkcyjne urządzenie biurowe.

Michele Tuscano, dyrektor Large Format Printing & Partner Channel w Canon Europe, komentuje: „Obecnie klienci pracujący w wymagających środowiskach biznesowych i instytucjach publicznych oczekują od urządzeń i infrastruktury druku połączenia najwyższej jakości wydruków na żądanie przy zachowaniu optymalnych kosztów eksploatacji. Dlatego w Canon zaprojektowaliśmy serię urządzeń, które doskonale wpisują się w tę strategię – są bezpieczne, wydajne i oszczędne w eksploatacji zwłaszcza, jeśli chodzi o niskie nakłady dokumentów technicznych czy plakatów, a przy tym kompaktowe, ciche i intuicyjne, przez co mogą być obsługiwane bez specjalistycznego przygotowania”.

Źródło: Canon

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Architektura spersonalizowana elementem brandingu TME
Budynki biurowe w naszym otoczeniu powstają jak grzyby po deszczu. W krajobrazie wielkich miast przywykliśmy już do zunifikowanej, utylitarnej architektury kodu kreskowego, która oferuje luksusowe, choć najczęściej pozbawione indywidualizmu biurowce pod wynajem. Rzadziej inwestorzy decydują się na budowę obiektu biurowego ściśle dopasowanego do ich własnych potrzeb – budynku,...
Durex w kampanii profilaktyki AIDS
Karolina Gilon i Jakob Kosel w polskiej odsłonie globalnej kampanii Durex, zachęcają do tego, by „uprawiać seks i ratować życie” (Have Sex and Save Lives). Za projekt, który swoim zasięgiem obejmuje OOH, kina, digital oraz social media, odpowiadają agencje VMLY&R Poland, Papaya, LiquidThread oraz Zenith.
Black Friday, Cyber Monday oraz zakupy świąteczne stanowią dla detalistów i producentów ostatnią prostą w handlowym maratonie roku. Ze względu na rosnący udział zakupów dokonywanych za pomocą urządzeń mobilnych na tym etapie istotną rolę odegra kanał sprzedaży online, z każdym rokiem coraz ważniejszy element w strategii omnichannel.
Spółka Centrum Targowo-Kongresowe, zarządzająca obiektem Global Expo wybudowanym na dawnych terenach FSO, podpisała 5-letnią umowę o współpracy z Health and Beauty Media należącą do wiodącego organizatora targów kosmetycznych w Europie – Health and Beauty Group. W ramach kontraktu w latach 2019-2023 na terenie niedawno otwartego, nowoczesnego centrum przy...
Dom mediowy Value Media, zdobywa budżet reklamowy iSpot, największego polskiego dystrybutora produktów Apple. Współpraca, nawiązana w drodze przetargu, ma charakter długofalowy i obejmuje działania w kanałach cyfrowych. Value Media odpowiada za strategię mediową, planowanie i zakup mediów. Doradztwem, analityką oraz optymalizacją procesu sprzedaży zajmie się...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone