logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Canon na Fespa 2016: kreatywne zastosowania druku

  PR 04.03.2016, przeczytano 1376 razy
ilustracjastrzałka

Podczas zbliżających się targów FESPA Digital 2016 firma Canon Europe zaprezentuje możliwości druku w zastosowaniach kreatywnych. Wydarzenie odbędzie się w Amsterdamie w dniach 8-11 marca br. Strefa Canon zlokalizowana będzie w hali 1, stoisko F100-F120.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/canon-na-fespa-2016%3A-kreatywne-zastosowania-druku,27715,artykul.html

Firma Canon zaprasza gości do odwiedzenia stworzonego specjalnie na potrzeby targów, modelowego studia projektowego. Dzięki temu uczestnicy wydarzenia będą mogli odbyć podróż do świata druku, rozpoczynając wędrówkę od stworzenia wstępnego projektu, a kończąc na procesie jego wydruku. Zaprezentowane zostaną m.in. kreatywne oraz artystyczne zastosowania urządzeń wielkoformatowych Canon. Po raz pierwszy w Europie pokazane zostaną dwa nowe, wszechstronne plotery płaskie – Océ Arizona 1280 XT, a także Océ Arizona 1280 GT, który przedpremierowo można było zobaczyć podczas targów RemaDays 2016 w Nadarzynie. Canon zaprezentuje także nową serię wielkoformatowych drukarek, w których zastosowano przełomową technologię obsługi nośników.

Obecni na stoisku Canon eksperci podpowiedzą, w jaki sposób eksperymentowanie z nowymi zastosowaniami może spotęgować możliwości biznesowe na rynku druku.   Referencje klientów potwierdzają, że Canon zapewnia kompleksową obsługę, która obejmuje między innymi konsulting strategiczny, warsztaty oraz doradztwo, a także wsparcie techniczne. Wszystko to pomaga firmom w tworzeniu kreatywnych projektów oraz planowaniu dalszego rozwoju.

Na targach FESPA 2016 Canon zademonstruje rozwiązania druku 3D. Klienci z branży kreatywnej, architektonicznej oraz produkcyjnej będą mogli dowiedzieć się, w jaki sposób druk wielkoformatowy oraz 3D mogą wspomóc uzyskanie jeszcze lepszych efektów zarówno w zakresie druku materiałów kolorowych oraz prototypów w fazie projektowania, jak i produkcji krótkich serii. Wydajna technologia druku 3D czerpie z doświadczeń i wsparcia firmy Canon.

Oprócz ekspertów z firmy Canon, na stoisku będą obecni także doświadczeni specjaliści z branży kreatywnej, edukacyjnej oraz produkcyjnej, którzy wyjaśnią, w jaki sposób firma Canon wspiera realizację ich strategicznych celów biznesowych oraz jak ogromne możliwości druku i bliska współpraca z Canon przełożyły się na rozwój ich działalności. Wśród nich:

  • Clive Booth – fotograf, projektant oraz twórca filmów. Posiada doświadczenie w pracy dla różnych branż: od mody, aż po fotografię portretową;
  • Dag Myrestrand – Dyrektor Generalny norweskiej firmy Bitmap, zajmującej się fotografią, tworzeniem filmów oraz usługami druku kreatywnego;
  • Gary Dixon, Lintec Graphic Films / Vitrographic – pracownik międzynarodowej firmy produkującej folię do druku, która nie zawiera PCV i przeznaczona jest do stosowania na szkle, np. podczas tworzenia innowacyjnych produktów używanych we wnętrzach biur, projektach architektonicznych oraz handlu;
  • Jos Laugs z Maastricht Academy of Fine Arts and Design.


Odwiedzający strefę Canon otrzymają także możliwość odkrycia kreatywnych możliwości druku, przedstawionych w najnowszej publikacji firmy pt. „Think Creative” (http://www.canon.pl/for_work/get-inspired/insights/think-guides/), która będzie dostępna na stoisku.

To idealny moment, aby odkryć potencjał, jaki niesie druk” – mówi Mathew Faulkner, European Marketing Manager, Wide Format Printing Group, Canon Europe. „Naszym celem jest wspomaganie dostawców usług druku (PSP) w bardziej kreatywnym, ambitnym oraz innowacyjnym podejściu do pracy oraz w tworzeniu produktów, które są atrakcyjne dla klientów. W tym roku podczas targów FESPA chcemy pokazać, że druk nie ogranicza kreatywności, a wręcz przeciwnie – możliwość wykorzystania różnych rodzajów podłoża stanowi świetną okazję dla rozwoju ich firmy. Zapraszamy do odwiedzenia naszego stoiska. Pragniemy pomagać firmom w generowaniu nowych pomysłów oraz dostrzeganiu szans rozwoju”.

Lista produktów, które dostępne będą na stoisku Canon:

  • Océ Arizona 1280 XT
  • Océ Arizona 1280 GT
  • Océ ColorWave 910
  • Océ ColorWave 700
  • DreamLabo FS 5000

Źródło: Canon

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka Duda rusza z kampanią reklamową po rebrandingu
Marka Duda, lider w kategorii wędlin drobiowych w plasterkach w Polsce, wchodzi w nowy etap komunikacji. Wraz z rebrandingiem oraz odświeżeniem wizerunku marki startuje szeroko zakrojona kampania reklamowa, która udowadnia, że kanapka może być królową nie tylko śniadania, ale również lunchu i kolacji.
We współpracy z naturą – Herbapol promuje owocowe syropy
Wystartowała nowa odsłona kampanii „Herbapol. We współpracy z naturą”. Promowane są w niej syropy owocowe Herbapol, które w duecie z wodą pomagają zadbać o odpowiednie nawodnienie, a jednocześnie pozwalają cieszyć się pysznym smakiem. Nowoczesny, inspirujący spot został stworzony z myślą o młodych konsumentach, którzy szukają prostych,...
VerdeAgency przygotuje nową komunikację dla marki Bonduelle
VerdeAgency wygrała przetarg na opracowanie strategii komunikacji i koncepcji kreatywnej nowej kampanii marki Bonduelle w Polsce. To kolejna znana marka, która powierza obsługę agencji założonej Piotra Potorskiego, Jerzego Przeździeckiego i Jarosława Króla w połowie ubiegłego roku.
DubleVerify: narzędzia Brand Safety & Suitability oparte na AI dla TikTok
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital ogłosiła uruchomienie list wykluczeń wideo pre-bid dla TikTok - rozszerzając zakres zaufanych, niezależnych narzędzi z obszarów brand suitability i media performance na tej platformie. Pozwoli to reklamodawcom proaktywnie unikać treści, które uznają za budzące...
Performance Group dla Medistore na TikToku
Po wygranym przetargu agencja Performance Group rozpoczyna obsługę działań na TikToku dla Medistore, platformy e-commerce należącej do Medicover. Agencja odpowiada całościowo za strategię i realizację komunikacji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764