logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Canon na Remadays o możliwościach kreatywnej reklamy

  PR 11.04.2022, przeczytano 580 razy
ilustracja

Kreatywna reklama wymaga pomysłu, ale przede wszystkim – możliwości technicznych. Najnowsze osiągnięcia w dziedzinie druku produkcyjnego zaprezentowano na marcowych targach druku i reklamy RemaDays. Wśród nich urządzenie imagePRESS C10010VP, którego zastosowanie pokazywano w Strefie Canon. To jedna z najbardziej produktywnych maszyn na rynku, oferująca niezrównaną wydajność i obsługę szerokiej gamy nośników, a przede wszystkim otwierająca przed drukarzami liczne możliwości kreatywnej reklamy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/canon-na-remadays-o-mozliwosciach-kreatywnej-reklamy,395451,artykul.html

Jak skutecznie przemówić do odbiorcy? Jednym ze sposobów najczęściej wskazywanych przez specjalistów od marketingu jest wzbudzenie w odbiorcy emocji, np. poprzez indywidualizację przekazu. A to, jak coraz częściej jest zauważane w branży, gwarantuje druk. Podczas gdy przekaz cyfrowy niesie za sobą ryzyko tak zwanego cyfrowego zmęczenia, kontakt z papierem wywołuje w odbiorcy pozytywne reakcje. Umożliwia także tworzenie indywidualnych treści (na przykład personalizowanych katalogów, ręcznie podpisanych listów i innych form, które zwiększają przywiązanie klienta do marki).

Dwa miliony wydruków miesięcznie

Podstawą tradycyjnego marketingu nadal są jednak broszury, ulotki, plakaty oraz banery.

– One też mogą być tworzone w kreatywny, nieszablonowy sposób. Podczas tegorocznych targów RemaDays zaprezentowaliśmy imagePRESS C10010VP, nasz flagowy model w dziedzinie druku produkcyjnego na papier cięty, który idealnie sprawdza się w takich zastosowaniach – mówi Michał Młynarczyk, Professional Print Product Manager w Canon Polska. – Zwykłą ulotkę można wydrukować na większości urządzeń drukujących, ale w Strefie Canon przedstawiliśmy techniczne rozwiązania, które dają możliwość stworzenia naprawdę niebagatelnych projektów – dodaje.

Jak wyjaśnia ekspert Canon Polska, urządzenie imagePRESS C10010VP potrafi drukować na banerach o długości do 1300 mm, dzięki czemu można zrealizować ciekawe kompozycyjnie broszury. Dla przykładu – składane w harmonijkę. Maszyna przystosowana jest także do druku kalendarzy trój-dzielnych, obwolut na okładki książek czy pudełek na grubych i teksturowanych mediach.

Jednak tym, co zdecydowanie wyróżnia imagePRESS C10010VP na rynku maszyn drukujących, jest jego wydajność. Zalecany miesięczny nakład dla tego modelu to około 450 tysięcy wydruków, ale, jak zapowiada producent, można zakładać produkcję nawet do 2 milionów wydruków na miesiąc. Co więcej, urządzenie cechuje się szybkością drukowania do 100 stron na minutę, obsługą nośników o gramaturze do 400 m2 oraz dodatkowymi technologiami, wspomagającymi tworzenie wysokojakościowych obrazów, grafik czy tekstu. Mówiąc prościej: wspomagającymi kreatywność, czego przykładem mogły być obwoluty na kubeczki, niosące dodatkowy przekaz marketingowy, wykorzystywane w Stefie Canon.

Marketing na ścianie i drzwiach

Kreatywna reklama wyraża się dzisiaj także... w drukowanej dekoracji wnętrz. Fototapety i fotoobrazy, tak chętnie wykorzystywane w naszych domach, coraz popularniejsze stają się również w przestrzeniach handlowych i biznesowych. Tym bardziej, że można je dziś wykonywać na niemal dowolnej powierzchni (od papieru, poprzez plastik i metal, aż po szkło czy drewno) oraz z wykorzystaniem tak nowatorskich technik jak druk wypukły 2,5D.

To właśnie zastosowaniu druku w aranżacji wnętrz poświęcona była główna część Strefy Canon. I choć główny nacisk prezentacji położony był na możliwości dekoracji przestrzeni prywatnych, to – jak przekonywali obecni na stoisku specjaliści i praktycy branży – także w dziedzinie marketingu przekaz tego typu będzie się cieszył coraz większą popularnością.

Źródło: Canon Polska

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania świąteczna MediaMarkt z Jürgenem Kloppem
MediaMarktSaturn we współpracy z trenerem Jürgenem Kloppem prezentuje wyjątkową kampanię świąteczną, której celem jest ułatwienie zakupów i zapewnienie spokojnego okresu świątecznego. Kampania podkreśla rolę MediaMarktSaturn jako niezawodnego partnera oferującego spersonalizowane usługi, które pozwalają cieszyć się świętami w gronie rodziny i...
First Line Polska z promocją dla marki Prima
Marka Prima prowadzi akcję cashback w sieci sklepów Biedronka pod hasłem „Świąteczna premia od kawy Prima”. Akcja trwa do 15 grudnia 2024 r. Za zakup dwóch opakowań kaw ziarnistych Prima Aroma uczestnik promocji może otrzymać zwrot 30 zł.
Komunikacja alkoholu bez tabu – 7. spotkanie z cyklu Food Working
W miniony czwartek (28 listopada), podczas 7. spotkania z cyklu Food Working, odbyła się debata na temat wyzwań i możliwości w komunikacji sektora alkoholowego w Polsce. Wydarzenie zgromadziło ekspertów z branży spirytusowej, winiarskiej oraz specjalistów ds. prawa i marketingu, którzy poruszyli kluczowe zagadnienia związane z regulacjami, promocją oraz odpowiedzialną...
Sokołów z nowym logo i identyfikacją wizualną
Sokołów prezentuje nowe logo. Jest ono bezpośrednią kontynuacją dotychczasowego znaku, tak dobrze znanego milionom konsumentów, a ideą zmian było jego unowocześnienie i uproszczenie. Nowe logo łączy dwa filary Sokołowa, czyli tradycję i innowacyjność, na których firma buduje swoją pozycję i zgodnie z którymi rozwija asortyment.
Promo Show: targi skali międzynarodowej
Obecność profesjonalnych zwiedzających z Polski i ponad 20 innych krajów udowadnia, że targi PROMO SHOW są jednym z najważniejszych wydarzeń branży artykułów promocyjnych w Europie. Blisko 500 przedstawicieli TOP agencji reklamowych będzie uczestniczyło razem z wystawcami w Gali Wieczornej targów. Obok przestrzeni do prezentacji innowacyjnych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764