logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Canon na Remadays o możliwościach kreatywnej reklamy

  PR 11.04.2022, przeczytano 527 razy
ilustracja

Kreatywna reklama wymaga pomysłu, ale przede wszystkim – możliwości technicznych. Najnowsze osiągnięcia w dziedzinie druku produkcyjnego zaprezentowano na marcowych targach druku i reklamy RemaDays. Wśród nich urządzenie imagePRESS C10010VP, którego zastosowanie pokazywano w Strefie Canon. To jedna z najbardziej produktywnych maszyn na rynku, oferująca niezrównaną wydajność i obsługę szerokiej gamy nośników, a przede wszystkim otwierająca przed drukarzami liczne możliwości kreatywnej reklamy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/canon-na-remadays-o-mozliwosciach-kreatywnej-reklamy,395451,artykul.html

Jak skutecznie przemówić do odbiorcy? Jednym ze sposobów najczęściej wskazywanych przez specjalistów od marketingu jest wzbudzenie w odbiorcy emocji, np. poprzez indywidualizację przekazu. A to, jak coraz częściej jest zauważane w branży, gwarantuje druk. Podczas gdy przekaz cyfrowy niesie za sobą ryzyko tak zwanego cyfrowego zmęczenia, kontakt z papierem wywołuje w odbiorcy pozytywne reakcje. Umożliwia także tworzenie indywidualnych treści (na przykład personalizowanych katalogów, ręcznie podpisanych listów i innych form, które zwiększają przywiązanie klienta do marki).

Dwa miliony wydruków miesięcznie

Podstawą tradycyjnego marketingu nadal są jednak broszury, ulotki, plakaty oraz banery.

– One też mogą być tworzone w kreatywny, nieszablonowy sposób. Podczas tegorocznych targów RemaDays zaprezentowaliśmy imagePRESS C10010VP, nasz flagowy model w dziedzinie druku produkcyjnego na papier cięty, który idealnie sprawdza się w takich zastosowaniach – mówi Michał Młynarczyk, Professional Print Product Manager w Canon Polska. – Zwykłą ulotkę można wydrukować na większości urządzeń drukujących, ale w Strefie Canon przedstawiliśmy techniczne rozwiązania, które dają możliwość stworzenia naprawdę niebagatelnych projektów – dodaje.

Jak wyjaśnia ekspert Canon Polska, urządzenie imagePRESS C10010VP potrafi drukować na banerach o długości do 1300 mm, dzięki czemu można zrealizować ciekawe kompozycyjnie broszury. Dla przykładu – składane w harmonijkę. Maszyna przystosowana jest także do druku kalendarzy trój-dzielnych, obwolut na okładki książek czy pudełek na grubych i teksturowanych mediach.

Jednak tym, co zdecydowanie wyróżnia imagePRESS C10010VP na rynku maszyn drukujących, jest jego wydajność. Zalecany miesięczny nakład dla tego modelu to około 450 tysięcy wydruków, ale, jak zapowiada producent, można zakładać produkcję nawet do 2 milionów wydruków na miesiąc. Co więcej, urządzenie cechuje się szybkością drukowania do 100 stron na minutę, obsługą nośników o gramaturze do 400 m2 oraz dodatkowymi technologiami, wspomagającymi tworzenie wysokojakościowych obrazów, grafik czy tekstu. Mówiąc prościej: wspomagającymi kreatywność, czego przykładem mogły być obwoluty na kubeczki, niosące dodatkowy przekaz marketingowy, wykorzystywane w Stefie Canon.

Marketing na ścianie i drzwiach

Kreatywna reklama wyraża się dzisiaj także... w drukowanej dekoracji wnętrz. Fototapety i fotoobrazy, tak chętnie wykorzystywane w naszych domach, coraz popularniejsze stają się również w przestrzeniach handlowych i biznesowych. Tym bardziej, że można je dziś wykonywać na niemal dowolnej powierzchni (od papieru, poprzez plastik i metal, aż po szkło czy drewno) oraz z wykorzystaniem tak nowatorskich technik jak druk wypukły 2,5D.

To właśnie zastosowaniu druku w aranżacji wnętrz poświęcona była główna część Strefy Canon. I choć główny nacisk prezentacji położony był na możliwości dekoracji przestrzeni prywatnych, to – jak przekonywali obecni na stoisku specjaliści i praktycy branży – także w dziedzinie marketingu przekaz tego typu będzie się cieszył coraz większą popularnością.

Źródło: Canon Polska

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764