logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Canon na targach Remadays 2024

  PR 19.02.2024, przeczytano 545 razy
ilustracjastrzałka

Canon na RemaDays 2024 zaprezentował rozwiązania do druku wielkoformatowego, produkcyjnego, inżynieryjnego oraz artystycznego, ukazując korzyści z ich wykorzystania. Szczególnym zainteresowaniem publiczności cieszyły się prelekcje przedstawiające kompletny proces automatyzacji druku. Dowiodły one, że wystarczy zaledwie kilkadziesiąt minut, by pokazać potencjał innowacyjnych technologii, przekonując klienta do inwestowania w nowoczesne oprogramowanie i urządzenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/canon-na-targach-remadays-2024,403156,artykul.html

Goście obecni na tegorocznej edycji RemaDays zapewne nie mieli wątpliwości - to jedno z najważniejszych wydarzeń w branży druku i reklamy w Polsce. W kilku halach, na powierzchni kilkunastu tysięcy metrów kwadratowych swoje możliwości zaprezentowali najważniejsi gracze na globalnym rynku urządzeń drukarskich. Wizyta na Remie była okazją, by przyjrzeć się temu, co dla branży jest teraz najistotniejsze – jak technologia druku zmienia się i wchodzi w relacje z trendami, których istotą jest cyfryzacja i automatyzacja procesów biznesowych.

Automatyzacja z bliska

Prezentacje firmy Canon były wydarzeniem bez precedensu - w ciągu kilkudziesięciu minut, w niewielkiej przestrzeni stoiska, udało się wykreować symulację rzeczywistego procesu produkcyjnego. Motywem przewodnim była automatyzacja. Termin, który w ciągu ostatnich lat zdominował myślenie o biznesie, tym razem się w pełni zmaterializował – Canon, zapraszając na swoje stoisko, wyszedł poza ramy teoretycznych rozważań. Przeprowadzone prelekcje ukazywały konkretne potrzeby przedsiębiorców i sposoby ich zaspakajania. Automatyzacja, usprawniając w dużym stopniu pracę specjalistów w drukarniach, potrafi zwiększać jednocześnie komfort klienta.

ilustracjastrzałka

Piotr Malicki, ekspert Canon odpowiedzialny za oprogramowanie wspierające rozwój produkcji omówił wszystkie etapy procesu automatyzacji - od złożenia zamówienia, poprzez przygotowanie plików produkcyjnych, produkcję i kompletację, aż po wysyłkę zamówionego towaru do klienta. W drugiej części prezentacji, eksperci Canon, odwołując się do przykładu fikcyjnej firmy, ukazywali jak cały proces wygląda w praktyce. Jego namacalność była maksymalna ze względu na kluczowy fakt – goście mieli możliwość śledzenia wszystkich etapów, by następnie zobaczyć efekt końcowy w postaci kompletu gotowych do użycia materiałów graficznych.

Nie będzie przesadą, gdy stwierdzę, że naszą prezentację można zaliczyć do grupy nielicznych tego typu pokazów w Europie. Tygodnie przygotowań służyły temu, by potencjalny klient mógł podjąć w przyszłości decyzje zakupowe w oparciu o własne, pełne doświadczenie zdobyte dzięki obserwacji procesu na stoisku. Prezentacja spełniła rolę pierwszego, ale bardzo wiarygodnego, czynnika, który powoduje, że ktoś zdecyduje się na wdrożenie rozwiązań dotyczących automatyzacji. Udało nam się dowieść, że umożliwia ona zorganizowanie pracy w odpowiedni sposób, redukując do minimum zaangażowanie specjalistów, którzy – uwolnieni od rutynowych czynności – mogą kierować swoją uwagę na inne aktywności, generujące dodatkowy, nowy przychód dla organizacji. Dowodem na to, że nasz pokaz miał sens i okazał się sukcesem były liczne zapytania klientów, które docierały do nas w trakcie imprezy i zaraz po niej. Jesteśmy przekonani, że te pytania i rozmowy, wkrótce przełożą się na decyzje zakupowe” – mówi Piotr Malicki.

ilustracjastrzałka

Innowacyjne rozwiązania do druku z portfolio Canon

Canon zaprezentował na targach szereg rozwiązań ze swojego portfolio – do druku grafiki wielkoformatowej na różnych podłożach, plakatów czy tworzenia dokumentacji technicznej CAD/GIS

Intencją, która towarzyszyła nam na targach było zaprezentowanie wszechstronnego portfolio technologii wielkoformatowych. Chcieliśmy zapewnić klientów o naszej gotowości do wspierania ich w działaniach komercyjnych na wielu polach i w różnych sektorach, m.in. w sprzedaży detalicznej, dekoracji i produkcji opakowań. Owocem takiego wsparcia może być możliwość tworzenia produktów graficznych o praktycznie nieograniczonej liczbie kolorów, rozmiarów i efektów specjalnych – komentował obecność Canon na RemaDays, Tomasz Miękus, ekspert od druku wielkoformatowego.

W Strefie Canon prezentowane były: modułowa drukarka UVgel Colorado M5W, ploter UV serii Arizona 2300, imagePRESS V1000 do druku produkcyjnego, jak również imagePROGRAF TZ-30000, ColorWave 3800 czy Canon imagePROGRAF GP-4000.

Innowacyjne urządzenia znajdują zastosowanie dla różnych formatów i nośników, gwarantując uzyskiwanie wysokiej produktywności, rentowności i jakości druku. Prezentowane plotery imagePROGRAF TZ-30000, cechują się niezwykle szybkim, nieprzerwanym drukiem, natomiast imagePROGRAF GP-4000, znany jest głównie z doskonałego odwzorowania przyciągających wzrok neonowych i pastelowych kolorów. Stworzono je z myślą o biurach, pracowniach architektonicznych, inżynieryjnych, a także artystycznych.

Uwagę gości przykuwały także Arizona i Colorado, które od lat cieszą się niesłabnącą popularnością ze względu na obsługę szerokiego wachlarza mediów. Colorado to ekspert od podłoży giętkich, a plotery płaskie Arizona potrafią zadrukować plastik, drewno czy szkło.

Obecność Canon Polska na Rema24 potwierdziła, że innowacyjne urządzenia pokazywane w przestrzeni targowej mogą odsłonić wszystkie swoje możliwości i atuty.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764