logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Canon oficjalnym partnerem technologicznym Expo 2020 w Dubaju

  PR 29.01.2020, przeczytano 565 razy
ilustracjastrzałka

Firma Canon, globalny lider w zakresie obrazowania, jest oficjalnym dostawcą technologii obrazowania i druku podczas Expo 2020 w Dubaju. Otwarcie Expo 2020 planowane jest na 20 października 2020 r. i ma potrwać blisko 6 miesięcy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/canon-oficjalnym-partnerem-technologicznym-expo-2020-w-dubaju,385501,artykul.html

Podczas wydarzenia, Canon będzie odpowiedzialny za zarządzanie infrastrukturą druku oraz kompleksową obsługę m.in. wielkoformatowych galerii wystawowych, stref druku materiałów pamiątkowych dla uczestników czy kompleksowe wsparcie systemów druku do obsługi rejestracyjnej. Obecni na miejscu przedstawiciele mediów będą mogli skorzystać z usług Canon Professional Services (CPS) –  wypożyczyć profesjonalny sprzęt fotograficzny i skorzystać z darmowego serwisu.

Najeeb Mohammed Al-Ali, Executive Director, Expo 2020 Dubai Bureau, powiedział: - Cieszymy się, że dzięki partnerstwu z Canon będziemy mogli zaoferować odwiedzającym i współtworzącym Expo 2020 zarówno najlepsze technologie obrazowania, jak i kompleksowe usługi druku. Canon dołącza do grona naszych partnerów jako jedna z najbardziej nowoczesnych firm, które wyznaczają granice innowacji i chcą wraz z nami współtworzyć to wyjątkowe na skalę światową wydarzenie.

Yuichi Ishizuka, President and CEO of Canon Europe Middle East and Africa (EMEA), powiedział: - Jesteśmy dumni, że możemy dostarczać najnowsze technologie druku i obrazowania podczas Expo 2020 w Dubaju. Tym bardziej, że jest to pierwszy raz, gdy Expo współpracuje z jednym dostawcą zarówno w zakresie rozwiązań obrazowania, jak i druku. Expo to dla nas również wyjątkowa okazja, aby zaprezentować szerokie portfolio naszych technologii – od rozwiązań do rejestrowania po monitory i urządzenia projekcyjne – które od dziesięcioleci pomagają ludziom i firmom przekraczać granice tego, co można osiągnąć dzięki nowoczesnym technologiom obrazu.

Trwająca przez 173 dni (20 października 2020 – 10 kwietnia 2021) wystawa Expo 2020 to największe masowe wydarzenie zorganizowane w krajach arabskich i pierwsza światowa wystawa Expo na Bliskim Wschodzie, w południowej Azji i Afryce. W wydarzeniu udział weźmie ponad 200 uczestników-wystawców, a przewidywana liczba odwiedzających ma sięgnąć nawet 25 milionów.

Źródło: Canon Polska

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764