logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Canon otrzymuje Platynowy Medal EcoVadis

  PR 13.05.2025, przeczytano 332 razy
ilustracja

Canon ogłosił, że otrzymał prestiżowy status Platinum za swoje działania na rzecz zrównoważonego rozwoju od globalnej organizacji EcoVadis. Wyróżnienie to plasuje Canon w gronie 1% wszystkich ocenianych przedsiębiorstw.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/canon-otrzymuje-platynowy-medal-ecovadis,408783,artykul.html

To pierwszy raz, kiedy firma osiągnęła poziom Platynowy, co świadczy o zaangażowaniu w zrównoważony rozwój oraz umacnia jej pozycję lidera w branży. Awans do tej rangi nastąpił po niedawnej ponownej ocenie karty wyników. Całkowity wynik EcoVadis dla Canon wzrósł z 81% do 85%, co odzwierciedla ciągłe zaangażowanie firmy w działania na rzecz środowiska, społeczeństwa i etyki.

Wysokie rezultaty Canon w kluczowych obszarach oceny EcoVadis podkreślają wszechstronne podejście firmy do zrównoważonego rozwoju w zakresie:

  • Środowiska: Canon uzyskał wynik 90/100 za swoją politykę środowiskową i osiągnięcia w zakresie projektowania produktów przyjaznych środowisku, efektywności energetycznej oraz gospodarki o obiegu zamkniętym.
  • Pracy i praw człowieka: Canon uzyskał wynik 82/100 za swoje działania w zakresie pracy I praw człowieka, co odzwierciedla jego zaangażowanie w sprawiedliwe praktyki zatrudnienia oraz zapewnienie różnorodności i inkluzywności.
  • Etyki: Canon uzyskał wynik 84/100 za swoje działania w zakresie etyki biznesowej, przestrzegania zasad jawności i przeciwdziałania korupcji.
  • Zrównoważonych zakupów: Canon uzyskał wynik 82/100 za swoje działania w zakresie zrównoważonego zaopatrzenia, współpracy z dostawcami i monitorowania konfliktowych minerałów.

„Jesteśmy niezwykle dumni z otrzymania Platynowej oceny EcoVadis” - mówi Peter Bragg, EMEA Sustainability & Government Affairs Director z Canon EMEA. „To wyróżnienie potwierdza nasze długoterminowe zaangażowanie w zrównoważone praktyki biznesowe oraz ciągłe starania na rzecz poprawy naszego wpływu na środowisko i społeczeństwo. Osiągnięcie statusu Platynowego i dołączenie do grona 1% najlepiej ocenianych organizacji będzie nadal napędzać nasze przyszłe działania w zakresie zrównoważonego rozwoju”.

Aby dowiedzieć się więcej o inicjatywach Canon na rzecz zrównoważonego rozwoju, zachęcamy do zapoznania się z rocznym Raportem Zrównoważonego Rozwoju: https://global.canon/en/sustainability/report/

Źródło: Canon Polska

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Carlsberg partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025
Marka Carlsberg została oficjalnym partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025, jednego z najpopularniejszych wydarzeń muzycznych tego lata w Polsce. Przez całe wakacje piwo Carlsberg będzie obecne na festiwalowej trasie ze swoją strefą, która stanie się przestrzenią spotkań, relaksu i dobrej zabawy w duchu hasła „Wszystko co najlepsze zaczyna się od ciekawości?...
Biedronka i marka Polaris wspierają młodych piłkarzy ręcznych
Biedronka, która już od ubiegłego roku wspiera polską piłkę ręczną, rozszerza współpracę ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce. Woda Polaris, dostępna wyłącznie w sklepach sieci, została Oficjalną Wodą Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn do lat 21, a sieć Biedronka - „Narodowym Dostawcą” mistrzostw. Inauguracja rozgrywek najlepszych młodych piłkarzy...
Krzysztof Ibisz i Awantura o kasę w kampanii Plusha
Rozpoczyna się najnowsza kampania Plusha, który wjechał na plan teleturnieju „Awantura o kasę”. Drużyna Miśtrzów przebiła uczestników… milionem gigabajtów.
CAMINO A ESPANA - warszawska opowieść o hiszpańskim wzornictwie
11 czerwca 2025 roku Warszawa na kilka godzin przeniosła się na Półwysep Iberyjski. Wszystko za sprawą wydarzenia „SPAIN IS IN - CAMINO A ESPAÑA", które po raz drugi odbyło się w stolicy Polski. Inicjatywa ICEX España Exportación e Inversiones, Ambasady Hiszpanii i agencji OKK! PR ponownie przyciągnęła architektów,...
Kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”
16 czerwca wystartowała kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”, organizowana przez All About Parenting. Jej celem jest zwrócenie uwagi rodziców na to, jak codzienne słowa wpływają na emocje i rozwój dzieci oraz zachęcenie ich do refleksji nad tym, co sami słyszeli w dzieciństwie i jak dziś komunikują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764