logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Canon po raz siódmy ze złotym medalem Ecovadis

  PR 29.07.2022, przeczytano 318 razy

Po raz siódmy z rzędu Canon otrzymał złoty medal organizacji EcoVadis. Tym samym firma znalazła się w gronie 5 proc. najbardziej ekologicznych i działających w zrównoważony sposób przedsiębiorstw na świecie. To wyraźne docenienie wieloletnich działań Canon, który jako jeden z wiodących producentów technologii z zakresu druku i obrazowania, podkreśla swoje zaangażowanie w realizację ogłoszonych przez ONZ Celów Zrównoważonego Rozwoju.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/canon-po-raz-siodmy-ze-zlotym-medalem-ecovadis,396760,artykul.html

Ranking EcoVadis dotyczy kluczowych obszarów zrównoważonego rozwoju: ekologii, prawa pracy, praw człowieka, etyki oraz odpowiedzialnej i przyjaznej środowisku działalności. Canon otrzymuje złoty medal już po raz siódmy z rzędu, co oznacza, że producent doskonale radzi sobie we wszystkich wypisanych wyżej obszarach.

– Siłą napędową dla całej firmy jest dawna japońska filozofia Kyosei, oznaczająca życie i pracę dla wspólnego dobra - komentuje Rafał Osiekowicz Product Marketing Team Manager B2B w Canon Polska. – Dlatego każdego dnia, oprócz tworzenia najwyższej jakości rozwiązań dla biznesu i użytkowników indywidualnych, skupiamy się na wspieraniu pozytywnych zmian na świecie. Społeczna odpowiedzialność biznesu to nie mit ani nie wydmuszka, co udowadniamy, wyraźnie poprawiając wpływ naszej produkcji na środowisko oraz wspierając wiele wartościowych inicjatyw społecznych – dodaje.

Według oficjalnego planu, do 2050 roku Canon ma osiągnąć całkowitą neutralność emisyjną. Z kolei do 2030 roku firma zobowiązała się do redukcji swoich emisji CO2 o 3 proc. w skali roku. Producent wspiera także nowoczesne idee ograniczające zużycie materiałów, na przykład koncepcję regeneracji maszyn oraz konstruuje swoje urządzenia, aby były jak najbardziej energooszczędne. Jak podaje najnowszy raport dotyczący działań firmy w tym zakresie, od 2008 do 2021 stale ulepszane urządzenia Canon zaoszczędziły aż 60,522 GWh (gigawatogodzin), co stanowi ponad 1/3 rocznej produkcji energii w całej Polsce.

Ponadto firma angażuje się w rozliczne projekty o charakterze społecznym oraz ekologicznym. Jedna z najciekawszych inicjatyw realizowanych na terenie Polski to „Nowy dom dla drukarki” - akcja, w ramach której organizacje pożytku publicznego mogą bezpłatnie otrzymać wysokiej klasy urządzenia biurowe, które przestały już służyć poprzednim właścicielom. Tylko dzięki tej jednej koncepcji Canon jednocześnie wspiera ideę gospodarki obiegu zamkniętego, zapobiega marnotrawstwu, jak i wspiera pożyteczne idee (w tym roku akcja adresowana jest do organizacji zajmujących się tematem aktywizacji zawodowej).

Źródło: Canon Polska

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Youtube Works 2022: Zwycięzcy poprzedniej edycji udzielają wskazówek
Po raz drugi w ramach YouTube Works Awards wyróżnione zostaną najbardziej kreatywne, a jednocześnie skuteczne polskie kampanie na YouTube. Bezpłatne zgłoszenia już ruszyły i potrwają do 31 sierpnia. O tym, dlaczego warto wziąć udział w konkursie i jak napisać dobre zgłoszenie w serii spotów opowiadają zwyciężczyni i zwycięzcy poprzedniej edycji.
124 zgłoszenia w drugiej edycji Konkursu PR Wings
Aż 124 zgłoszenia wpłynęły w tegorocznej, drugiej edycji konkursu PR Wings organizowanego od ub. roku przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR). Dziś zaczynają się prace niezależnego Jury, składającego się z 39 uznanych ekspertów komunikacji spoza SAPR, którzy wyłonią najpierw po trzech nominowanych w każdej z 14 kategorii konkursowych a potem zwycięzców....
#Todziecinnieproste – kampania BGK doceniona na międzynarodowej arenie
Zespół Komunikacji Wewnętrznej (ZKW) Banku Gospodarstwa Krajowego ma na swoim koncie liczne sukcesy. Jednym z nich jest kampania #ToDziecinnieProste promująca wartości banku: otwartość, zespołowość i odpowiedzialność. To jedyny polski projekt doceniony w Internal Communication and Engagement Awards, konkursie organizowanym przez Communicate Magazine. BGK otrzymał złoto w...
Zwycięzcy konkursu Artinpost 2022
Tegoroczna edycja konkursu ArtInPost dobiegła końca – znamy już zwycięzców i nagrodzone prace! Dziękujemy za ogromną liczbę zgłoszeń i wszystkie głosy w konkursie. Wasze pomysły były naprawdę #OutOfTheBox! 
Szwajcarski oddział Grupy VERTIKOM, należącej do ASM Group, został wyróżniony tytułem Agencji Marketingowej Roku w plebiscycie Switzerland Prestige Awards.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764