logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Canon podczas targów Fespa 2019

  PR 23.04.2019, przeczytano 924 razy
ilustracjastrzałka

Podczas zbliżających się targów FESPA 2019 (14-17 maja 2019 r., Monachium, Niemcy) Canon – stoisko B5-E30 – zaprezentuje ofertę dla producentów oznakowania i grafiki, dzięki której będą oni mogli rozwijać swój biznes. W strefie Canon można będzie sprawdzić w jaki sposób zwiększona wydajność operacyjna i wysokomarżowe aplikacje przekładają się na rozwój nowych modeli biznesowych i dostęp do nowych rynków.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/canon-podczas-targow-fespa-2019,382198,artykul.html

Canon przygotował dla odwiedzających rozwiązania z zakresu wielkoformatowego druku cyfrowego wraz z systemem automatyzacji produkcji, w tym z serią płaskich ploterów Océ Arizona i przełomową drukarką Océ Colorado wykorzystującą technologię Canon UVgel.

Podczas targów odbędzie się pierwsza prezentacja serii Océ Arizona 1300 na międzynarodowej imprezie. Model Océ Arizona 1380 GT pozwoli pokazać, w jaki sposób technologia ta może być wykorzystywana do produkcji jeszcze szerszej gamy aplikacji na niemal każdym sztywnym lub elastycznym nośniku. Nowa drukarka zostanie zademonstrowana wspólnie z Océ Arizona Xpert, innowacyjnym oprogramowaniem, które upraszcza i automatyzuje złożone zadania drukowania, w tym aplikacje wielowarstwowe i dwustronne.

Odwiedzający będą także mogli zobaczyć proces przygotowania różnorodnych aplikacji teksturowanych, które będą drukowane na żywo przy użyciu Océ Touchstone. Technologia ta pozwala klientom korzystającym z ploterów płaskich w sposób niezawodny i ekonomiczny dostarczać aplikacji, pozwalających zwiększyć zyski firmy. Przykładowe materiały produkowane na stoisku będą obejmować teksturowane powierzchnie, imitacje tłoczeń, metaliczne akcenty oraz wypukłe napisy.

Odwiedzający stoisko Canon podczas FESPA 2019 zobaczą również model Océ Arizona 6170 z systemem High Flow Vacuum (HFV). Technologia ta utrzymuje wymagające, porowate nośniki, takie jak tektura falista i sklejka, na stole plotera, zmniejszając konieczność przytrzymywania nośnika przez operatora i zapewniając precyzyjne przygotowanie wydruków najwyższej jakości. Możliwość wydajnego drukowania na sztywnych podłożach umożliwia klientom dywersyfikację oferty w zakresie produkcji opakowań, zastosowań przemysłowych i dekoracji wnętrz. Drukarka Océ Arizona 6170 z systemem HFV będzie drukowała materiały POS i składane kartony. Dzięki zaprezentowaniu kompletnych rozwiązań end-to-end, w tym Océ ProCut, klienci zainteresowani optymalizacją wydajności operacyjnej będą mogli poznać kolejne strategiczne obszary, w jakich firma Canon zwiększa automatyzację procesu druku.

Dla zainteresowanych technologiami roll-to-roll, najważniejszym punktem stoiska Canon będzie drukarka Océ Colorado 1640 z technologią Canon UVgel. Na targach FESPA 2019 urządzenie zostanie zaprezentowane w zautomatyzowanym procesie drukowania i cięcia przy użyciu rozwiązania „inline” firmy Fotoba, partnera Canon. Produkowane na Océ Colorado 1640 suche wydruki będą natychmiast dostarczane do urządzenia tnącego w sposób w pełni zautomatyzowany. To zaś pozwoli na szybką produkcję serii wydruków gotowych do natychmiastowej wysyłki. Po prezentacji tego rozwiązania technologicznego w ubiegłym roku, firma Canon ściśle współpracowała z firmą Fotoba i jej klientami, aby zoptymalizować proces produkcji wielkoseryjnej. Rozwiązanie zostanie wprowadzone na rynek już pierwszego dnia targów FESPA 2019.

Na stoisku Canon prezentowana będzie także wielkoformatowa drukarka imagePROGRAF PRO-2000 24". Przy jej wykorzystaniu powstawać będą wydruki artystyczne i fotograficzne, a także aplikacje zewnętrzne, m.in. banery na wodoodpornych nośnikach. Będzie to przykład, w jaki sposób, dzięki temu urządzeniu, klienci mogą poszerzyć portfolio produktów o wydruki, które są w stanie poradzić sobie z trudnymi warunkami atmosferycznymi przez okres nawet do sześciu miesięcy.

Reasumując: tegoroczne stoisko Canon na targach FESPA 2019 to godziny demonstracji i pokazów możliwości produkcyjnych najnowszych rozwiązań wielkoformatowego druku. Odwiedzający stoisko będą mogli przekonać się, jak technologie oferowane przez firmę mogą wesprzeć wzrost wydajności i poszerzyć portfolio usług. Do dyspozycji gości będą specjaliści Canon, którzy doradzą, w jaki sposób poprawić wydajność i zróżnicować ofertę dzięki nowym produktom i innowacyjnym modelom biznesowym.

Napędzanie nowych możliwości

Na targach FESPA 2019 firma Canon zaprezentuje szereg aplikacji wielkoformatowych, aby zilustrować emocjonalną siłę druku i pokazać, w jaki sposób druk może stanowić uzupełnienie kanału cyfrowego w działaniach marketingowych, zapewniając konsumentom spójne doświadczanie marki. Odwiedzający stoisko poznają kampanię promocyjną książki „Speed”, prawdziwego albumu ze zdjęciami Horsta A. Friedrichsa, który został wyprodukowany cyfrowo na maszynie atramentowej na papier ciągły Océ ProStream 1000.

W swojej strefie Canon przygotuje także niewielką księgarnię, gdzie odwiedzający będą mogli zobaczyć szereg zróżnicowanych grafik i elementów dekoracyjnych, promujących książkę, które zostały zaprojektowane w celu zwiększenia emocjonalnego zaangażowania klienta w ten produkt. Drukowane aplikacje na temat książki „Speed” obejmą plakaty promocyjne i dekoracyjne, elementy metalowe, aplikacje na płótnie i drewnie, nadruki fotograficzne i artystyczne, grafikę podłogową i okienną, a także ekspozytory POS. Razem będą one stanowić przykład, w jaki sposób właściciele marek mogą wykorzystać wielkoformatowe wydruki o dużym oddziaływaniu w celu zbudowania zaangażowania emocjonalnego konsumentów, zatrzymania ich na dłużej i zwiększenia reakcji.

ilustracjastrzałka

Océ Arizona 1380

Wouter Derichs, Sales & Marketing Director, Display Graphics Systems w Canon Europe, podsumowuje: - Podczas targów FESPA 2019 pokażemy gościom, jak Canon rozpala kreatywne wizje nie tylko wśród dostawców usług druku, ale także ich klientów, w tym wydawców. Nasze rozwiązania roll-to-roll, plotery czy całe systemy do automatyzacji produkcji pomagają dostawcom usług druku osiągnąć doskonałość operacyjną, zapewnić stałą jakość i rozszerzyć ich możliwości o nowe aplikacje. Dzięki zaufaniu do wyników swoich inwestycji technologicznych mogą oni skoncentrować zasoby i energię na tworzeniu wartości dla klientów, co z pewnością przełoży się na zrównoważony rozwój firm.

Źródło: Canon Polska

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764